7.7/10
7.3/10

Mooie produkten

Binnen 1 week bezorgd maar geen mail van te voren gehad van bezorging

G.H. Machelessen

Nog niet zo veel ervaring mee .

Alles staat mooi en duidelijk afgebeeld .

Grotere kaarten dan 60-40 aanbevelen , deze zijn net iets te onduidelijk om kleinere landen te ontdekken zoals Nederland bijvoorbeeld !

M Joziasse

Via vakantieveilingen.nl een wereldkaart kunnen bestellen

de website was helder, het betalen ook

ik vind dat de wereldkaart die ik heb besteld niet netjes was 'geplakt' om de ronde stokken.
Er ging een groot deel van de wereldkaart (boven én onder) verloren en dat is zonde.

Daarnaast heb ik geen mail meer ontvangen op het moment dat de wereldkaart onderweg was - terwijl dit wel in de mail stond ter bevestiging van de bestelling.

Schoolkaart op canvas besteld. Snelle levering. Netjes verpakt

Duidelijke website

Prima alleen jammer dat er geen bevestiging van de bestelling werd gegeven.

Goed verpakte levering

Communicatie

Tessa

Slecht. Heb op 13 februari een wereldkaart op hout besteld en betaald. Ik kreeg geen bevestiging per email dus op 14 februari gebeld. De medewerkster verzekerde mij ervan dat alles in orde was en...

-Zich houden aan de levertijd.
- Mail beantwoorden.
- Afspraken nakomen, ook omtrent korting.
- Juiste informatie verstrekken op de website. Bij de kaart stond dat min. een afmeting van 60x40 werd geadviseerd om de landen te kunnen lezen en dat er niet gegarandeerd kan worden dat alle namen optimaal leesbaar zijn. De bestelde kaart was 60x90 maar geen van de landennamen is leesbaar.

Lonny

Goede informatie, goede communicatie,netjes verzorgd.

Ze hebben mijn klacht op een nette manier afgehandeld. Zeer fijn

Goed bereikbaar

2 artikelen besteld, 1e werd goed en snel geleverd. 2e was niet op voorraad, daarna niet meer op de hoogte gehouden, na 2x mailen (geen reactie) en 2x bellen artikel afbesteld (hoop dat dat goed is...

afmetingen bij artikelen vermelden, reageren op e-mails, als een artikel niet op voorraad is houd de koper dan op de hoogte van de vorderingen