7.7/10
7.8/10
7.8/10
7.3/10

Jill

21 juli een bestelling gedaan, betaling afgerond. Het zou binnen de 5 werkdagen verzonden worden. Woensdag 1 augustus nog steeds niets ontvangen, gemaild en de order was niet in productie gegaan.... 21 juli een bestelling gedaan, betaling afgerond. Het zou binnen de 5 werkdagen verzonden worden. Woensdag 1 augustus nog steeds niets ontvangen, gemaild en de order was niet in productie gegaan. Dit kan gebeuren, ik zou het uiterlijk vrijdag 3 augustus ontvangen. Intussen zijn we dinsdag 7 augustus en nog steeds niets.
Ook is overeengekomen dat ik een vergoeding krijg voor het wachten. Hopelijk is deze sneller in orde!

Comminucatie!

Prima, vlotte afhandeling van de bestelling!

Patricia

Ik heb een hoofdstad op canvas besteld en deze is keurig geleverd. Ziet er super uit! Alleen het canvas zelf is niet helemaal strak gespannen. Dit valt echter niet op in het aanzicht.

Duidelijke website en het product ziet er mooi uit.

Het canvas zit niet helemaal strak gespannen. Voor de kwaliteit en uitstraling zou dit beter zijn.
Ook heb ik geen mail van verzending gehad. Ik was toevallig thuis maar vind het prettig om hier rekening mee te kunnen houden. In de bevestigsmail werd wel vermeld dat ik een mail bij verzending zou ontvangen.

Prima levering, mooi product

Snelle levering, duidelijke website

Tamara

De ervaring met dit bedrijf is heel erg goed šŸ‘šŸ˜ƒ

Opvallend was dat wat je besteld hebt enorm goed verpakt was.

Schoth

Prima !

Snelle levering en goede kwaliteit

De website was niet heel duidelijk

Mijn eerste aankoop, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. dus hier kan ik nog niets over zeggen.

Ik word goed op de hoogte gehouden van mijn aankoop en bestelling.

Niet direct. Tot dusver alleen maar positief.

J Jansen Voortjes

Snelle levering, kwaliteits product, zeer tevreden.

Goede kwaliteit product

Ga zo door!

Prima levering

kaarten zien er super gaaf uit

Jesse

Lange levering