7.6/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

Chayenne Smorenberg

Goede en snelle service! Erg tevreden met het product wat ik besteld heb !

Snelle bezorging

Goed, duidelijk.

Veel keus om uit te kiezen. Goede uitleg over de wereldkaarten.

De wereldkaart was qua tekst aan de vage kant. Dat stond niet zo op het plaatje. Verbeterpunt is een goed ingezoomd plaatje, zodat de tekst en lettertype op de wereldkaart is te zien. Bij zachte... De wereldkaart was qua tekst aan de vage kant. Dat stond niet zo op het plaatje. Verbeterpunt is een goed ingezoomd plaatje, zodat de tekst en lettertype op de wereldkaart is te zien. Bij zachte tinten kun je bijvoorbeeld ABC landen niet eens zien.

Prima service. Mooie foto. Keurig verpakt in bubbeltjesfolie en karton. Geen klachten!

Zie hier boven.

Anno Nijhof

Uitstekend. alles geheel volgens afspraak

prima verpakt. snelle levering

---

Wil de Bruijn

Prima en snel

Francis

Levering van mijn canvas zonder lijsten (heeft geemaild, geen antwoord, dus moest bellen, lijst volgdende dag geleverd, helaas gebroken).

Veel keuzen (beelden), snel levering

Kwaliteit van canvas niet zoals verwacht, lijst moet je zelf monteren.

Dirk

Zeer slecht kwaliteit . Afgeraffeld scheef geplakt.
Ziet er niet uit

Zie eerste punt

Mooi product , goede Service wat je van webshop mag verwachten. Alleen ik vind de originele prijs niet in verhouding . Zelfs met groupon actie beetje aan dure kant , laat staan als je webshop prijs... Mooi product , goede Service wat je van webshop mag verwachten. Alleen ik vind de originele prijs niet in verhouding . Zelfs met groupon actie beetje aan dure kant , laat staan als je webshop prijs moet betalen!!!!

Duidelijke web shop. Makkelijk te bedienen en te bestellen en altijd mega snelle levering

Geef ook foto voorbeelden van kleinere formaten . Nu krijg je alleen de grote afmetingen te zien .

Meratti

Via de mail contact gehad en werd vriendelijk geholpen. Kreeg de mooie wereldkaart prikbord binnen een paar dagen thuis gestuurd. Super service!

Snel antwoord op de mail

J koopmans

Heb via vakantie veiling een wereld kaart gewonnen .
Maar moest wel naar jullie bedrijf bellen wanneer ik het bestelde landkaart kreegt.
Ze waren mij bestelling kwijt.
Dat vond ik...
Heb via vakantie veiling een wereld kaart gewonnen .
Ze waren mij bestelling kwijt.
Dat vond ik niet echt netjes.
En ik heb ruim 32 euro betaald voor een witte achter grond. Maar die zat er niet bij.
Weet niet hoe hij er uit ziet?
Of dat het zo hóórt.

Beter op een bestelling letten.