7.6/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

Goed en snel

Duidelijke foto's op site, je weet wat je koopt

P. de Koning

Geen eerdere ervaring

afwerking van het product is uitstekend, zelfs beter dan verwacht!

communicatie met de klant. Ik heb geen orderbevestiging gehad en afleveren (overigens keurig verpakt) ging zonder melding vooraf. Gelukkig was er iemand thuis, maar wat als er niemand thuis was?

Omdat geleverde wereldkaart beschadigde hoek had, is een nieuwe wereldkaart geleverd. Heel tevreden over klachtenafwikkeling, maar moet wel melden dat ook tweede wereldkaart niet helemaal gaaf was... Omdat geleverde wereldkaart beschadigde hoek had, is een nieuwe wereldkaart geleverd. Heel tevreden over klachtenafwikkeling, maar moet wel melden dat ook tweede wereldkaart niet helemaal gaaf was (kras boven Ijsland). Jammer; hoewel ik het idee heb dat ook deze klacht zal worden opgelost, me hierbij maar neergelegd.

snelle levering en snelle klachtenafhandeling

secure controle voor levering; bij tweede levering ontbraken de beschermhoekjes en bij 2de levering weer beschadiging; kan eigenlijk niet bij dergelijk artikel.

Reactie Wereldkaarten.nl:

Goedemiddag,
Ik heb u zojuist een email gestuurd.
Wij vinden het zeer vervelend dat er weer schade is bij uw 2e wereldkaart.
Daarom zal er aankomende week 20% van het totaalbedrag...
Goedemiddag,
Ik heb u zojuist een email gestuurd.
Wij vinden het zeer vervelend dat er weer schade is bij uw 2e wereldkaart.
Daarom zal er aankomende week 20% van het totaalbedrag teruggestort worden.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.
Marieke Helder
Wereldkaarten.nl

Ik heb een poster besteld. Deze is van goede kwaliteit en bezorging was ook prima.

Wel goed

Weet ik niet

Graag ophangmateriaal meeleveren of advies hoe je het het beste kunt ophangen. De kaart is nl. sterk omgekruld. Ook vind ik het niet prettig om voor de portokosten 2 keer te moeten bestellen.