7.6/10
6.8/10
7.8/10
7.8/10
7.2/10

Prima geregeld. Alleen vreemd dat de vlaggetjes los geleverd werden.

Snelheid van leveren en kwalitiet

Informatie over verzending van product mag beter. Na de bevestiging van de bestelling geen bericht meer gehad. Een aankondiging was fijn geweest.

A.Hansen

Geweldige service. Mijn pakketjes kwam niet gelijk aan, waardoor ik een mailtje stuurde. Er werd bijna onmiddellijk op gereageerd dat het onderweg was samen met de link om het te kunnen volgen. Geweldige service. Mijn pakketjes kwam niet gelijk aan, waardoor ik een mailtje stuurde. Er werd bijna onmiddellijk op gereageerd dat het onderweg was samen met de link om het te kunnen volgen.
Het product ziet er ook super uit!
Heel tevreden!

Snelle communicatie
Veel keuze
Mooie prodcuten

Stephanie

Snelle service, goede bescherming. Fijn

Snelle service
Goede bescherming

Heb een bestellong gedaan twee weken geleden en nog niets binnen gehad

Nee

Leveringstijd niet volgens info op website.

Bangma

Super; snelle levering. volgens afspraak voor levering gebeld.
Vriendelijke ontvangst in Kollum

Via telefonisch contact langs geweest om toch iets andere kleur te bestellen.
ondanks de drukte keurig te woord gestaan en kleur via computer keurig naar onze wensen aangepast.

Na telefonisch contact weer teruggebeld en toen konden we niemand te pakken krijgen. 3x gebeld in half uur..
dat was jammer. Daarna werd de telefoon weer beantwoord.
Toen we in Kollum...
dat was jammer. Daarna werd de telefoon weer beantwoord.
Toen we in Kollum kwamen snapten we wel dat de telefoon constant ging en het erg druk was.

verder zijn we super tevreden al blijft de kleur uitzoeken via de computer erg lastig.

Jfp van Houtum

We zijn erg tevreden met het eindresultaat. Inmiddels heeft de wereldkaart een leuk plekje gekregen in onze keuken. De vlaggetjes zijn gestoken en dat geeft elke dag opnieuw positieve energie. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. Inmiddels heeft de wereldkaart een leuk plekje gekregen in onze keuken. De vlaggetjes zijn gestoken en dat geeft elke dag opnieuw positieve energie.

Een tip die we willen geven. De afbeelding op de site wijkt af van het geleverde (aantal panelen). Voor ons geen probleem maar kan me voorstellen dat er consumenten zijn die dit wel als problematisch ervaren. Dat zou zonde zijn voor zo'n mooi scherp product.

Echt heel mooi scherp

Laat afbeelding aantal panelen aansluiten met gekozen formaat

De kaart was er boven verwachting snel! Ik had gerekend op enkele werkdagen, maar hij was er na 1 werkdag al. De verpakking zag er super uit en het was fijn dat ik hem elders kon laten bezorgen... De kaart was er boven verwachting snel! Ik had gerekend op enkele werkdagen, maar hij was er na 1 werkdag al. De verpakking zag er super uit en het was fijn dat ik hem elders kon laten bezorgen nadat ik de bezorger had gemist

snelle levering

Er werd gecommuniceerd dat ik een email zou krijgen wanneer mijn bestelling werd verzonden. Dit was nu niet het geval

Bestellen gaat eenvoudig. Daarna hoorde ik niets meer. Ik heb gebeld en werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd direct uitgezocht wanneer mijn bestelling geleverd zou worden...en dat was... Bestellen gaat eenvoudig. Daarna hoorde ik niets meer. Ik heb gebeld en werd heel vriendelijk te woord gestaan en er werd direct uitgezocht wanneer mijn bestelling geleverd zou worden...en dat was ook binnen de beloofde termijn! Ik ben zeer tevreden.

gebruikersvriendelijke bestelwijze

Misschien een mail zodra de bestelling is verzonden, maar dat is meer omdat de meeste bedrijven zo werken en dan verwacht je zo'n mail.

A vd Heide

Ontzettend veel keus uit wereldkaarten en waarop je de wereldkaart op zou willen laten drukken. Ook veel keuze in maten. Prettig mailcontact gehad en vragen zijn goed en snel beantwoordt. En ook... Ontzettend veel keus uit wereldkaarten en waarop je de wereldkaart op zou willen laten drukken. Ook veel keuze in maten. Prettig mailcontact gehad en vragen zijn goed en snel beantwoordt. En ook levertijd binnen 5 dagen!

Ruime keuze in wereldkaarten, voor jong tot oud is er voor iedereen iets prachtigs te vinden.

In de bevestigingsmail stond dat ik een mailtje zou krijgen wanneer het product zou worden verzonden. Dit mailtje heb ik nooit ontvangen.

HILDE DE KELVER

Het was een eerste keer dat we bij dit bedrijf een bestelling plaatste...

De wereldkaart die we bestelde is mooi en modern.

-Afwerking: de kaart die bij ons geleverd is was aan de zijkant lichtjes beschadigd: de verf van de achtergrond was op sommige plaatsen aan de zijkant wat losgekomen. Jammer voor een kaart van bijna... -Afwerking: de kaart die bij ons geleverd is was aan de zijkant lichtjes beschadigd: de verf van de achtergrond was op sommige plaatsen aan de zijkant wat losgekomen. Jammer voor een kaart van bijna €200.
-Levering: hebben jullie een bewijs dat deze kaart bij ons is afgeleverd? Ik heb ze een paar dagen geleden in onze tuin gevonden. Ik weet niet of ze daar al 1,2,3... dagen stond. Het pakket is in een afgesloten tuin met hoog hek geplaatst. Is men daarover geklommen...??? Er werd geen bewijs van aflevering achtergelaten!