Top

snellere reactie op vraag

Supersnelle service!

nvt

nvt

Je kan niet iets kopiëren en dan plakken in de kaart. Het is eerst kopiëren en dan opslaan als pdf en dan invoegen.
voordat ik dat door had was ik drie kwartier verder. Ik heb ook geen uitleg...

Klantvriendelijkheid en reactiesnelheid kan ik niets over zeggen. Nog geen ervaring mee.

Reactie Wensplein.nl:

Beste Anoniem,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te lezen dat het bewerken van je kaart niet helemaal naar je zin is gegaan . Het is inderdaad alleen mogelijk om een al volledig door jou bewerkt bestand op de kaart te plaatsen. Items van je eigen computer naar de editor kopiëren is niet mogelijk. Je feedback heb ik intern doorgegeven om te kijken of we dit kunnen verbeteren.

Jammer dat je niet gelijk contact met ons hebt opgenomen. We hadden je uiteraard graag geholpen.

Inmiddels hebben we contact met je gehad. Fijn dat je aangeeft zeer tevreden te zijn over onze klantvriendelijkheid. Je geeft aan de klantvriendelijkheid per ongeluk een onvoldoende te hebben gegeven. Ook zijn we natuurlijk blij om te lezen dat je je ontvangen kaarten erg mooi vindt.

Hartelijke groet,

Pieter – serviceteam Wensplein

Wilco Management Services

Perfect geregeld. Snelle levering
Prijs iets aan de hoge kant :)

Snelheid van afleveren

prijs zou iets aantrekkelijker moeten zijn

Tijdens de bestelling van onze kerstkaarten eigen ontwerp kreeg ik vlotte en vriendelijke antwoorden op vragen en werd er meegedacht tijdens het proces. Heel plezierig! Zelfs in de drukke tijd voor...

Klantvriendelijk, vlotte reactiesnelheid, meedenken met klant.

Bestellen van kerstkaarten eigen ontwerp, werd bij vragen vlot gereageerd en meegedacht. Super!

Bijzonder vriendelijk en netjes geholpen met vragen naast een vlotte reactiesnelheid. Vóór 18:00 besteld is zelfs in de drukte voor kerst, de volgende dag bezorgd.

Hele snelle levering en overzichtelijke site

snelle levering

geen verbeterpunten