JLL

Een mooi bedrijf vol enthousiaste mensen.

Morren

Ervaren en enthousiaste medewerkers, zijn flexibel, denken goed mee en zetten de punten op de i!

Heemskerk

Jong bedrijf met goed persoonlijk contact, denken met alles mee, zeer tevreden met de service!

T&E

WBE – plezierige en professionele samenwerking, denken goed mee en anticiperen op eventuele vragen. We konden met al onze vragen bij ze terecht en werden telkens behulpzaam en aangenaam (met alle... WBE – plezierige en professionele samenwerking, denken goed mee en anticiperen op eventuele vragen. We konden met al onze vragen bij ze terecht en werden telkens behulpzaam en aangenaam (met alle geduld) te woord gestaan. Flexibel en buitengewoon enthousiast team. Voor de reis goede informatie ontvangen, we wisten precies wat we konden verwachten. Tijdens onze reis bezocht door een teamlid van WBE om te kijken en zeker te zijn dat het goed gaat – zeer gewaardeerd. Dank voor een fantastische ski trip en tot volgend jaar!

SearchUser

Super snel in de communicatie en zeer behulpzaam.
Ik heb heel veel gehad aan de adviezen met betrekking tot het kiezen van de locatie.
Het was heel prettig om een eerlijk advies te...
Super snel in de communicatie en zeer behulpzaam.
Het was heel prettig om een eerlijk advies te krijgen (ze hebben naar eigen zeggen alle bestemmingen zelf bezocht), waardoor we een geweldige shortski hebben gehad!