Esther, Houthoff Buruma

Prima. Maar zou fijn zijn als je terugkoppeling krijgt als je je registreert op website. Nu moet je maar gokken dat je gegevens zijn doorgekomen.

Catharina ziekenhuis Eindhoven

Al jaren naar Ischgl / St Anton met collega's in een groep van 45-50 man.
Goede service, prettig contact en de chalets zijn centraal gelegen!

Eversheds B.V.

Hele aardige medewerkers, zeer professionele organisatie. Zeker een aanrader!

Cisco

Onze 3e short-ski trip via Wens Business Events staat inmiddels gereserveerd. Wens Business Events staat voor een tot in de puntjes verzorgde trip met een soepele en flexible aanloop qua planning en... Onze 3e short-ski trip via Wens Business Events staat inmiddels gereserveerd. Wens Business Events staat voor een tot in de puntjes verzorgde trip met een soepele en flexible aanloop qua planning en boekingsproces. De chaletstaf staat altijd klaar en zorgt voor heerlijk ontbijt en dinner.

Chris

Een glimlach door de telefoon! Nooit iets teveel en altijd snelle en eerlijke communicatie. Een aanrader voor iedere zomerincentive of korte wintersport. Ze bedenken altijd leuke en unieke... Een glimlach door de telefoon! Nooit iets teveel en altijd snelle en eerlijke communicatie. Een aanrader voor iedere zomerincentive of korte wintersport. Ze bedenken altijd leuke en unieke activiteiten om uit te kiezen.

Peter

Een professionele organisatie waar geen vraag te veel is. Alles klopt van het begin tot het einde. Als een wens of vraag op eerste gezicht onhaalbaar lijkt zorgen de medewerkers van Wens Business... Een professionele organisatie waar geen vraag te veel is. Alles klopt van het begin tot het einde. Als een wens of vraag op eerste gezicht onhaalbaar lijkt zorgen de medewerkers van Wens Business Events dat het haalbaar wordt. De key words; Profesioneel, betrouwbaar, meedenkend, gezellig maar vooral gewoon goed!

Jeroen Verdenius / True Ideas

Wens is een prettige businesspartner. Geen vraag is te gek en als het allemaal niet al goed geregeld is, wordt het wel goed geregeld. Wij zijn zeer tevreden!

PPP

Een geweldige ervaring om het jaarlijkse bedrijfsuitje door Wens Business Events te laten organiseren. Nog niet eerder zijn we zo verrast en in de watten gelegd, komend seizoen is al geboekt :-)

Chel

Jong, fris en dynamisch bedrijf. Ruim denkend en gaan graag alle uitdagingen aan. Personeel is heel vriendelijk en zorgen voor goed persoonlijk contact, hierdoor krijgen ze je ten alle tijden... Jong, fris en dynamisch bedrijf. Ruim denkend en gaan graag alle uitdagingen aan. Personeel is heel vriendelijk en zorgen voor goed persoonlijk contact, hierdoor krijgen ze je ten alle tijden enthousiast. Ik raad Wens Business Events zeker aan , ze zijn professioneel, behulpzaam en maken alles op maat naar je eigen wensen. Niks is te veel, niks is te gek!

We Do Finance

Al jaren zijn wij een zeer tevreden klant van Wens Business Events. Altijd snel, flexibel en meedenkend. Ruime complimenten voor alle medewerkers en zeer zeker aan te bevelen.