35 Reviews

Lisa

10/10

Top vakantie gehad met Wens Business! Volgend jaar sowieso weer.

Spectral

10/10

Wij hebben al meerdere malen bij Wens Business Events geboekt en iedere keer is de service uitstekend. Van het boeken tot het verblijf in het chalet. De staff is altijd vriendelijk en behulpzaam en... Wij hebben al meerdere malen bij Wens Business Events geboekt en iedere keer is de service uitstekend. Van het boeken tot het verblijf in het chalet. De staff is altijd vriendelijk en behulpzaam en zij zorgen voor een fijne sfeer. Voor ons een reden om dit jaar wederom bij Wens onze reis te boeken.

Chris

10/10

We zijn erg enthousiast over Wens Business Events. De dames van kantoor hebben alles netjes voorbereid, alles was bespreekbaar en we hadden een geweldige accomodatie. Na de reis net zo enthousiast... We zijn erg enthousiast over Wens Business Events. De dames van kantoor hebben alles netjes voorbereid, alles was bespreekbaar en we hadden een geweldige accomodatie. Na de reis net zo enthousiast als de dames. We hebben een geweldig event gehad!

Mega Bite

10/10

Helemaal blij!! Alles was tot in de puntjes geregeld voor onze wintersport. Ik kan eigenlijk geen verbeterpunten bedenken... tenzij Wens Business nog iets meer zon kan regelen voor de volgende trip.... Helemaal blij!! Alles was tot in de puntjes geregeld voor onze wintersport. Ik kan eigenlijk geen verbeterpunten bedenken... tenzij Wens Business nog iets meer zon kan regelen voor de volgende trip. Want we zullen zeker weer boeken voor het komend jaar.

Sacha

10/10

Het was fantastisch! Wens Business, vervulde onze wensen...de organisatie van de trip was service -en klantgericht. Onderscheidend, persoonlijk en Unique, een krachtige combinatie, ga zo door!

Jan Smit

10/10

Fantastische service

USG Legal Professionals

10/10

Het boeken van de reis verloopt altijd erg gemakkelijk! Hulp wordt geboden waar nodig en afwijkende wensen kunnen bijna altijd tegemoet worden gekomen door Wens. Ook de staf in de verschillende... Het boeken van de reis verloopt altijd erg gemakkelijk! Hulp wordt geboden waar nodig en afwijkende wensen kunnen bijna altijd tegemoet worden gekomen door Wens. Ook de staf in de verschillende chalets is altijd erg behulpzaam en flexibel. Vier keer via Wens Business Events op wintersport geweest en geen reden om in de toekomst elders te boeken!

A.S.

10/10

Een organisait met veel geduld, begrip en klasse! Goede communicatie en helder in de uitwerking!

Cognizant

10/10

Wens Business neemt het grootste deel van het werk uit handen, iets dat erg fijn is als je een wintersport organiseert voor collega's. De werknemers zijn heel flexibel en maken aanpassingen naar je... Wens Business neemt het grootste deel van het werk uit handen, iets dat erg fijn is als je een wintersport organiseert voor collega's. De werknemers zijn heel flexibel en maken aanpassingen naar je wens.
De trip naar Lech was tot in de puntjes geregeld. Een absolute aanrader!

UMCG

10/10