Over Morgen

Persoonlijke en op maat service

DPDK

Onze trip naar Sölden is goed bevallen! Het team in Nederland was altijd zeer behulpzaam en ook ter plaatse heeft het team ons echt in de watten gelegd, ondanks het feit dat wij de laatsten van het... Onze trip naar Sölden is goed bevallen! Het team in Nederland was altijd zeer behulpzaam en ook ter plaatse heeft het team ons echt in de watten gelegd, ondanks het feit dat wij de laatsten van het seizoen waren. Super!

Rodenburg Makelaars

Uitstekende reisorganisatie. Zowel in Nederland als ter plaatse in Solden. Hulpvaardig en duidelijk in communicatie.
Alles op en top geregeld. Klasse en bedankt namens Rodenburg Makelaars...
Alles op en top geregeld. Klasse en bedankt namens Rodenburg Makelaars Apeldoorn, Deventer en Zwolle.

Patricia

Professioneel team dat weet waarover ze het hebben. Behulpzaam, vriendelijk en algemeen genomen goed voorbereid.
Qua facturatie (fouten) kan beter, maar dit is te verwaarlozen op het totaal.

Bekend bij wens

Maart 2018 gebruik gemaakt van de services van Wens voor het organiseren van een skitrip. Ondanks onderstaande positieve (gedateerde) reviews, zijn de services van Wens ons uiterst slecht bevallen.... Maart 2018 gebruik gemaakt van de services van Wens voor het organiseren van een skitrip. Ondanks onderstaande positieve (gedateerde) reviews, zijn de services van Wens ons uiterst slecht bevallen.

Dit temeer omdat Wens (i) nauwelijks voorbereidend werk uit handen nam, (ii) niet bereidt was om mee te denken waar nodig en (iii) de administratie niet op orde had waardoor de factuur meermaals gecorrigeerd diende te worden.

Het moge duidelijk zijn, wij zouden nooit weer gebruik maken van deze dienstverlening en raden het een ieder dan ook ten zeerste af.

NautaDutilh Banking Ski 2016

Over het algemeen ben ik erg tevreden over Wens Business Events. Wens neemt veel voorbereidend werk uit handen, draagt goede voorstellen aan, denkt mee en zorgt ter plaatse voor goede ondersteuning.... Over het algemeen ben ik erg tevreden over Wens Business Events. Wens neemt veel voorbereidend werk uit handen, draagt goede voorstellen aan, denkt mee en zorgt ter plaatse voor goede ondersteuning. Qua nauwkeurigheid (bijvoorbeeld bij het boeken van vliegtickets) kan nog een verbeterslag worden gemaakt.

Young Colfield

Een enthousiast en klantgericht team! Denken mee met de klant en zorgen voor een onvergetelijke wintersport.

ronald nooter

Een prettig team, dat ook goed van elkaar over kan nemen. goed nadenkt over wat gunstig is voor de klant.
komt de afspraken vlot na

International Car Lease Holding

Wij zijn zeer tevreden over Wens Business Events. Creatief, zeer gastvrij, je wordt echt als gast behandeld en verwend.

Pieter Christiaan

Fantastisch! Dit is nog eens fijn op reis gaan.. Van begin tot eind zijn de verwachtingen overtroffen, complimenten!