Offerte
Nazorg
9.5/10
Communicatie

Asbest Informatie Centrum

Onlangs ben ik begonnen met een nieuw bedrijf. Ik heb Wemessage benaderd om mij te ondersteunen op het gebied van communicatie en website. Bij het eerste persoonlijk contact gaven ze mij een... Onlangs ben ik begonnen met een nieuw bedrijf. Ik heb Wemessage benaderd om mij te ondersteunen op het gebied van communicatie en website. Bij het eerste persoonlijk contact gaven ze mij een vertrouwd gevoel. Ze hebben begrip dat een startende ondernemer over het algemeen niet veel kan investeren, hier houden ze dan ook duidelijk rekening mee, terwijl de geleverde kwaliteit top is.

Korte lijntjes, altijd op correcte wijze geholpen

Ron van Zuidam / PS Koeltechniek

Prima ervaring, klant gericht, adequaat en behulpzaam. Altijd behulpzaam in het zoeken van oplossing in de juiste prijs-kwaliteitverhouding!

Reageert adequaat op vraagstukken. Verder is de persoonlijke benadering van WeMessage plezierig. Vaak hebben ICT-ers/internpersoneel moeite met persoonlijke benadering en communicatie. WeMessage... Reageert adequaat op vraagstukken. Verder is de persoonlijke benadering van WeMessage plezierig. Vaak hebben ICT-ers/internpersoneel moeite met persoonlijke benadering en communicatie. WeMessage heeft dit wel onder controle.

Op dit moment niet, maar als het zo is dan zal ik het niet laten om dit aan te geven.

Studio Perfect

Perfect!

Met kennis van zaken, luisterend naar de ideeƫn van de klant het optimale pakket leveren!

Alle werknemers laten fitnessen bij Studio Perfcet :p

studio 1001

Top bedrijf

luisterende oren en snelle service en goede advies

nvt

Top bedrijf

Snelle service

VSN Vloerenspecialist

Het is ons zeer goed bevallen en dit team is zeer profesioneel opgezet.

Het is ons zeer goed bevallen en dit team is zeer profesioneel opgezet.

Van alle werzaamheden is t resultaat uitmuntend te beoordelen op de website die Wemassage volledig heeft opgezet.

Kortom,een dikke Tien naar dit jonge en profesionele team vanuit onze onderneming.

Volledig klant gericht!!!

Jos Becker Jhab Interieur Styling

Onze ervaring met Wemessage is goed afspraken komen ze op tijd na en houden zich aan de afgesproken budgeten.

Korte communicatie lijnen , snelle reactie en creatief.

LockTight Slotenservice

Zeer prettig contact gehad bij het ontwikkelen van mijn website. Het resultaat war zeer bevredigend.

Hoogwaardige eigen inbreng bij het ontwikkelen van de website.
Flexibel in tijdstip van contact momenten, zelfs na 20.00u

Het instellen van mailserver liep niet helemaal soepel, dit had voorkomen kunnen worden.

Installatieburo J. ten Buur

We message heeft onze site gemaakt, onderhoud deze

Goede kennis van zaken.
correcte afhandeling van zaken.

we hebben nog geen ervaring met het samen onderhouden van de site en deze onderhouden.
Ik hoop dat de communicatie goed zal zijn