Monique Kampshoff

Installatie, onderhoud en adviezen spa

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Na top recensies te hebben gelezen op de site , hebben we Jan gevraagd om onze eerste spa te installeren, onderhoud te plegen en ons uitbreid te adviseren over het onderhoud.

Jan is zeer vlot en netjes met reageren. Heeft nog voor de afspraak was gemaakt alle vragen van ons telefonisch beantwoord. Daarna nog wat vragen per mail gestuurd waar ik ook direct, keurig, uitgebreid antwoord op kreeg.

Vandaag was Jan bij ons om eea in orde te maken. Het is een prettige man in de omgang. Zeer deskundig en komt heel erg integer over. Als je even geen kosten hoeft te maken dan zal Jan ook ZEKER GEEN kosten maken.

Ook het reizen naar ons toe was geen probleem, toch 2 uur!

De nazorg is prima. We mogen Jan altijd mailen als we vragen of problemen hebben.

Volgend jaar is Jan zeker weer van de partij om het onderhoud te plegen onder het genot van een kopje koffie en wat grapjes hier en daar.

Fam. Kampshoff uit Lelystad

Monique Kampshoff

Installatie, onderhoud en advies spa

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Nav de zeer goede reviews op de site hebben we Jan gevraagd ons te helpen bij het onderhoud, de installatie en uitleg voor de onderhoud van de spa.

Jan is zeer vlot met reageren, komt zeer integer en professioneel over en erg klantvriendelijk.

Hij vond het geen enkel probleem om naar Lelystad te komen ( toch 2 uur rijden ) .

Jan is zeer prettig in de omgang, je merkt dat hij zeer veel ervaring heeft en ons dan ook van zeer goede adviezen kon voorzien.

Na zijn komst was de spa piekfijn in orde en hebben echt hele handige , efficiënte, praktische en zelfs voordelige tips gehad.

Kortom, een toppertje! Volgend jaar vragen we Jan zeker weer om onderhoud te plegen!

Kolt

Fijn bedrijf!

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

uitstekende service en meedenkend.

Zorgbureau marga

Goed bedryf

Goede services en reactie

C.Bremmers

Zeer klantvriendelijk

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

zie bovenstaande en levert goed werk af

den Boer

Jarenlang ervaring gecombineerd met super service

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Na mailwisseling is onze pompmotor van de jacuzzi netjes vervangen en heeft tevens een servicebeurt gehad.
Nuttige tips gehad voor jacuzzi en water onderhoud.
Je kunt zien dat Jan jarenlang ervaring heeft met jacuzzi reparatie en onderhoud.
Super service. Wij kunnen weer bubbelen.
Bedankt .

Reactie Well-tec.nl:

hallo Niels,

Dat is supersnel zeg. Hartelijk dank voor je mooie woorden.

L. Pieters

Goede service en eerlijk advies

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Ik heb onlangs voor een tweede keer gebruik gemaakt voor het onderhoud van mijn Spa. Net als de eerste keer is er uitstekende service geleverd. Jan geeft eerlijk advies. Zo vervangt hij niet onnodig onderdelen, die nog prima mee kunnen.

R. Wolters, Doetinchem

Belangeloos advies en 100% servicegerichtheid!!!

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

De display van mijn massagebad functioneerde niet meer. Heer De laat nam (ondanks wij het product niet bij hem hadden afgenomen) tóch de moeite en tijd om mij per mail te adviseren en te kijken of hij het probleem kon oplossen. Betrof uiteindelijk de resetknop, die ik niet zou hebben gezien als heer De Laat mij geen aanwijzingen of instructies had gegeven. Dit als gevolg van zijn belangeloze moeite om tijd te willen nemen om mij te helpen.
Dankzij onze mailcommunicatie is mijn probleem opgelost. Hartelijk dank voor de genomen moeite en tijd die u hiervoor heeft genomen. Dit spreekt voor 100% klantvriendelijkheid en servicegerichtheid!!!!
R Wolters, Doetinchem

mieke

Jan heeft er veel aan gedaan om ons zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Elke De Groot, Den Dolder

Bedankt weer Jan!

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Als wij problemen hebben met onze spa dan staat Jan de Laat direct voor ons klaar en lost dit altijd naar tevredenheid op. Ook geeft hij ons prima adviezen hoe wij het water en onze spa goed schoon kunnen houden.