Jose

Uitstekend

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

gaat correct en netjes te werk

Ellen Elfrink

Top!

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Jan verstaat zijn vak, goede service en een prettig contact. Dankjewel Jan, wij kunnen weer gebruik maken van onze jacuzzi :-)

Hanneke

Mijn ervaring van Well-Rec Spa Service

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Jan maakt duidelijke afspraken, houdt zich eraan, en is vooral erg kundig.
Hij heeft erg meegedacht in hoe onze jacuzzi het beste te repareren. En heeft dit ook gedaan voor een heel schappelijke prijs. Dus wij zouden zijn bedrijf zeker aanbevelen!!

Beste mevrouw,

Wat een leuke review. Heel hartelijk bedankt hiervoor.

L. Stadhouders

Prima service, vakkundig gerepareerd.

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

pomp snel en vakkundig gerepareerd i.p.v een compleet nieuwe pomp aanschaffen.
Well-Tec Spa Service denkt in oplossingen.

Hallo

Heel erg bedankt voor deze mooie review.

Groetjes Jan
Well-Tec Spa Service

de brouwer

Super

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

ik vond het vakkundig en goed advies

Beste Familie Brouwer

Hartelijk dank voor jullie positieve beoordeling.

Chris

Goed telefonisch contact

Goede uitleg

Maas

Top geholpen

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Zeer goed geholpen door jan.
Fijn om iemand te hebben die er verstand van heeft.
Bedankt jan

Monique Kampshoff

Installatie, onderhoud en adviezen spa

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Na top recensies te hebben gelezen op de site , hebben we Jan gevraagd om onze eerste spa te installeren, onderhoud te plegen en ons uitbreid te adviseren over het onderhoud.

Jan is zeer vlot en netjes met reageren. Heeft nog voor de afspraak was gemaakt alle vragen van ons telefonisch beantwoord. Daarna nog wat vragen per mail gestuurd waar ik ook direct, keurig, uitgebreid antwoord op kreeg.

Vandaag was Jan bij ons om eea in orde te maken. Het is een prettige man in de omgang. Zeer deskundig en komt heel erg integer over. Als je even geen kosten hoeft te maken dan zal Jan ook ZEKER GEEN kosten maken.

Ook het reizen naar ons toe was geen probleem, toch 2 uur!

De nazorg is prima. We mogen Jan altijd mailen als we vragen of problemen hebben.

Volgend jaar is Jan zeker weer van de partij om het onderhoud te plegen onder het genot van een kopje koffie en wat grapjes hier en daar.

Fam. Kampshoff uit Lelystad

Monique Kampshoff

Installatie, onderhoud en advies spa

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

Nav de zeer goede reviews op de site hebben we Jan gevraagd ons te helpen bij het onderhoud, de installatie en uitleg voor de onderhoud van de spa.

Jan is zeer vlot met reageren, komt zeer integer en professioneel over en erg klantvriendelijk.

Hij vond het geen enkel probleem om naar Lelystad te komen ( toch 2 uur rijden ) .

Jan is zeer prettig in de omgang, je merkt dat hij zeer veel ervaring heeft en ons dan ook van zeer goede adviezen kon voorzien.

Na zijn komst was de spa piekfijn in orde en hebben echt hele handige , efficiënte, praktische en zelfs voordelige tips gehad.

Kortom, een toppertje! Volgend jaar vragen we Jan zeker weer om onderhoud te plegen!

Kolt

Fijn bedrijf!

Uw ervaring met Well-Tec Spa Service

uitstekende service en meedenkend.