Je aankoop wordt beschermd

C.Bremmers

Zeer klantvriendelijk

Uw ervaring

zie bovenstaande en levert goed werk af

den Boer

Jarenlang ervaring gecombineerd met super service

Uw ervaring

Na mailwisseling is onze pompmotor van de jacuzzi netjes vervangen en heeft tevens een servicebeurt gehad.
Nuttige tips gehad voor jacuzzi en water onderhoud.
Je kunt zien dat Jan jarenlang ervaring heeft met jacuzzi reparatie en onderhoud.
Super service. Wij kunnen weer bubbelen.
Bedankt .

Reactie Well-tec.nl:

hallo Niels,

Dat is supersnel zeg. Hartelijk dank voor je mooie woorden.

L. Pieters

Goede service en eerlijk advies

Uw ervaring

Ik heb onlangs voor een tweede keer gebruik gemaakt voor het onderhoud van mijn Spa. Net als de eerste keer is er uitstekende service geleverd. Jan geeft eerlijk advies. Zo vervangt hij niet onnodig onderdelen, die nog prima mee kunnen.

R. Wolters, Doetinchem

Belangeloos advies en 100% servicegerichtheid!!!

Uw ervaring

De display van mijn massagebad functioneerde niet meer. Heer De laat nam (ondanks wij het product niet bij hem hadden afgenomen) tóch de moeite en tijd om mij per mail te adviseren en te kijken of hij het probleem kon oplossen. Betrof uiteindelijk de resetknop, die ik niet zou hebben gezien als heer De Laat mij geen aanwijzingen of instructies had gegeven. Dit als gevolg van zijn belangeloze moeite om tijd te willen nemen om mij te helpen.
Dankzij onze mailcommunicatie is mijn probleem opgelost. Hartelijk dank voor de genomen moeite en tijd die u hiervoor heeft genomen. Dit spreekt voor 100% klantvriendelijkheid en servicegerichtheid!!!!
R Wolters, Doetinchem

mieke

Jan heeft er veel aan gedaan om ons zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Elke De Groot, Den Dolder

Bedankt weer Jan!

Uw ervaring

Als wij problemen hebben met onze spa dan staat Jan de Laat direct voor ons klaar en lost dit altijd naar tevredenheid op. Ook geeft hij ons prima adviezen hoe wij het water en onze spa goed schoon kunnen houden.

Van Goor

Jan de Laat Well-Tec
Vervanging complete besturingssysteem Jacuzzi

Klantvriendelijk en professioneel.
Denkt mee in oplossingen en mogelijkheden.

Monique

Maakt waar wat wordt beloofd

Uw ervaring

Afgesproken zaken worden nauwkeurig nagekomen.

Rob van de Laar, Hooge Mierde

Formidabele service

Uw ervaring

Hele duidelijke en informatieve website

Joyce Vanes (Maradijs.nl)

Wát een service!

Uw ervaring

Jan van Well-tec heeft ons echt uit de brand geholpen. Vrolijk fluitend en met een grote expertise stapt Jan op de foutmelding in onze spa af. Hij loste niet alleen het probleem op, maar heeft ook nog n's een dozijn tips & tricks over waterkwaliteit en veilig gebruik van ons bad. De communicatie met Well-tec was voorafgaand aan het bezoek erg accuraat, vriendelijk en duidelijk.
Iedereen met een spa zou Jan als persoonlijke service & kennisman in moeten huren. We zijn super-tevreden!

Reactie Well-tec.nl:

Hallo Joyce,

Wat een mooie reactie van je. Heel erg bedankt en veel succes met je bubbelbad.