Ronny

Gisteren besteld om 10.00 uur en de dag erna al ontvangen in Belgie. 09.15 uur
Bedankt voor de snelle service

Daniel

Super

snelle vakkundige advies

George van Blokland

Gebeld, meteen duidelijk wat het probleem was en wat de oplossing. Volgende dag snel en voor zover ik kan beoordelen vakkundig probleem aan de BMW5 verholpen (nieuwe koplampunit)

Duidelijkheid in prijs, vakkundige reparatie en gezellige kerel!??

Jan

Vocht in Koplamp Opel Insignia
Vriendelijke snelle en vakkundige vervanging van lamp

Véél goedkopere prijs, dan de reeds eerder vervangen andere lamp bij schade herstelbedrijf.

Remko

Geweldige response op email, afspraak gemaakt en perfect op tijd is de reparatie gedaan.

Kennis, kunde en klantvriendelijk

Paul

GEWELDIG !! Zeer vakkundig. Stond na 40 minuten weer buiten met werkende Xenon ! TOP !! AANRADER !

Geweldige service en vriendelijk.

Frans

Prima kundige en snelle service. Snel een afspraak, toen ik kwam aanrijden zei Kejo “ ik zie het al, zo opgelost”. En dat nadat 2 merkdealers er niet uitkwamen. 2 nieuwe Philips lampen, afstellen en... Prima kundige en snelle service. Snel een afspraak, toen ik kwam aanrijden zei Kejo “ ik zie het al, zo opgelost”. En dat nadat 2 merkdealers er niet uitkwamen. 2 nieuwe Philips lampen, afstellen en binnen een half uur weer weg!

Kundig, snel, klantvriendelijk, specialist

R

Slecht, kabel besteld even later telefoon, blijkt dat ze hem niet eens hebben.

Reactie Well Done Xenon:

Beste meneer Hut,
Bedankt voor u reactie.
Na aanleiding van u bestelling is er telefonisch contact met u opgenomen, dit omdat het product helaas niet op voorraad was.
Er zijn toen...
Beste meneer Hut,
Bedankt voor u reactie.
Er zijn toen verschillende oplossingen aangeboden om uw probleem op te lossen.
Daarnaast is er emailverkeer geweest om het exacte probleem vast te stellen en oplossingen aan te dragen.
Hierop hebben we geen reactie meer van u ontvangen. U feedback kunnen we daarom niet helemaal begrijpen en daarom zou ik u
willen uitnodigen om opnieuw contact met ons op te nemen.
Kejo Mastenbroek
Well Done Xenon

Remco Bruggeman

Gister 2x xenon lampen vervangen van de mini. Had in de ochtend gemaild en al snel kwam er een reactie. In de middag stond ik al in Breda. Super geholpen en daar bleek na test dat de lampen te hoog... Gister 2x xenon lampen vervangen van de mini. Had in de ochtend gemaild en al snel kwam er een reactie. In de middag stond ik al in Breda. Super geholpen en daar bleek na test dat de lampen te hoog waren afgesteld. Is ook meteen netjes opgelost. Zeeeeer tevreden en een echte aanrader!!!

Prijs en vakbekwaamheid

Autorijschool Peter de Hoon

Via mond-tot-mond reclame kwam ik in contact met dit bedrijf. Eenzelfde Audi met exact hetzelfde probleem, en toch net weer even iets anders. Een nieuwe uitdaging dus. Linker led-strip van de... Via mond-tot-mond reclame kwam ik in contact met dit bedrijf. Eenzelfde Audi met exact hetzelfde probleem, en toch net weer even iets anders. Een nieuwe uitdaging dus. Linker led-strip van de dagrijverlichting brandde aanzienlijk minder fel dan de rechter. Na reparatie is er nauwelijks nog verschil te zien. Fantastisch resultaat, ik ben dik tevreden.

Klantvriendelijk, duidelijk, levert netjes werk af.