Yves B.

Vandaag langs geweest met een Peugeot RCZ en zeer goed geholpen!

- professionele service
- klantvriendelijk (lichten werden gemeten en bleken uiteindelijk in orde, geen kosten aangerekend)

Tandartspraktijk K.T. Han

Maximaal tevreden over de klantgerichtheid: linker koplamp BMW 535iX F11 moeten laten vervangen door aanwezigheid van een binnenbad. Module ook vervangen.

Alles op voorraad; snel en efficiënt werken, terwijl je op je gemak (toe)kijkt met een "bakkie koffie".
Scherpe prijs!

Arno Bruynen

Op oudejaarsdag met spoed een TMS module nodig voor een BMW Xenon koplamp. Even gebeld en ik kon het gelijk komen afhalen te Breda. Toffe kerel die weet waar hij mee bezig is. De module was niet... Op oudejaarsdag met spoed een TMS module nodig voor een BMW Xenon koplamp. Even gebeld en ik kon het gelijk komen afhalen te Breda. Toffe kerel die weet waar hij mee bezig is. De module was niet duur, goede kwaliteit en werkte gelijk prima. Ik ben hier zeer goed mee geholpen geweest!

Snelle correcte service en niet duur

van der Velden

Well Done, ik snap de gekozen naam binnen 1 dag de levering thuis, zat helaas een lampje te weinig in. telefonisch Super netjes geholpen. Lamp is netjes binnen een dag nagestuurd. Bedankt..

Contact is Super relaxed.

Jeroen

Snel vakkundig en vriendelijk geholpen. Als je problemen hebt met je verlichting aarzel niet en meen contact op met kheo. Zeer vakkundig en scherpe prijzen.

Vakkundig snelheid vriendelijkheid en mooie prijzen

Lennart

Het bestaat nog: Echte service en kwaliteit. De prijzen zijn meer dan redelijk. Theo is duidelijk erg ervaren met wat hij doet. Vakkundige en snelle montage. Goede bak koffie, en je mag met je neus... Het bestaat nog: Echte service en kwaliteit. De prijzen zijn meer dan redelijk. Theo is duidelijk erg ervaren met wat hij doet. Vakkundige en snelle montage. Goede bak koffie, en je mag met je neus boven op je auto staan als de koplampen worden ge(de)monteerd. Ook kon ik erg snel terecht, dat was heel fijn want ik kwam van ver en had enorm veel storingen door vocht. Koplampen zijn gewoon van A kwaliteit. Niets anders dan lof.

Vakkundig, snel, kwaliteit all-over

FW Godee

Zeer goed bedrijf ,goed geholpen

Goede service denk met je mee

Henny

Langs geweest met mijn BMW f11, probleem condens in de linker koplamp er is een nieuwe gemonteerd door de eigenaar. Koplamp is snel vervangen en hij is klant vriendelijk. Dit alles voor een prima... Langs geweest met mijn BMW f11, probleem condens in de linker koplamp er is een nieuwe gemonteerd door de eigenaar. Koplamp is snel vervangen en hij is klant vriendelijk. Dit alles voor een prima prijs. Bij een volgend probleem hoef ik niet meer te zoeken en kom ik zeker te terug.

Komt afspraak na en levert kwaliteit

Paul

Vandaag 2 xenonlampen voor m'n renault megane .
snel en vakkundig en voor een voordelige prijs.

prima service en lage prijs

P.Vos

Xenon D1S op voorraad en goede nazorg

Beidt aan om te helpen als het niet lukt