Daan

Bestelling van xenon lampen en ballast

fijn contact, eerlijk advies en goede prijs

E. Pratje

Vandaag geweest om xenonlampje te laten vervangen. Vriendelijke ontvangst. Eerlijk en professioneel advies.
Snelle vervanging van lampje. In een oogwenk.
Zeer tevreden vertrokken.

Eerlijk en professioneel advies.

Sid

Cardiagnose

Oplossing gericht Heeeeeeel goede Service

Jaap

Onze Toyota Auris had koplampen die onafhankelijk aan en uit gingen, dit duurde maar heel even. gemaild met Well Done-Xenon, kon dezelfde middag terecht, Xenon koplampen vervangen voor een mooie... Onze Toyota Auris had koplampen die onafhankelijk aan en uit gingen, dit duurde maar heel even. gemaild met Well Done-Xenon, kon dezelfde middag terecht, Xenon koplampen vervangen voor een mooie prijs. Kejo had goed inzicht, prettige sfeer in de zaak. Top!

Vriendelijke vakman.

Paul

Vandaag meer dan prima geholpen met twee nieuwe xenon lampen in mijn citroën C6. Deskundig en trefzeker tegen zeer schappelijke prijs. Zowel v.w.b. De lampen als het inbouwtarief.
Ik beveel...
Ik beveel well done xenon zeer aan!

Deskundigheid, snelheid, assortiment en schappelijke prijs

Remko Friederichs

Ik had 2 xenonlampen besteld en betaald. De volgende dag zat er maar één in het pakket dat netjes volgens de gestelde levertijd werd bezorgd. Mailtje gestuurd; en nog diezelfde avond werd ik gebeld... Ik had 2 xenonlampen besteld en betaald. De volgende dag zat er maar één in het pakket dat netjes volgens de gestelde levertijd werd bezorgd. Mailtje gestuurd; en nog diezelfde avond werd ik gebeld met persoonlijke excuses (en als bijvangst was het best een leuk gesprek ook nog) plus de belofte dat het de eerstvolgende werkdag in orde wordt gemaakt. Ook dat is gebeurd en de tweede lamp was ook binnen de toen gestelde termijn/belofte bezorgd.
Resumé: super service en ach, iedereen maakt weleens een foutje/vergissing. Het gaat erom hoe je hiermee omgaat en het oplost en dat is in dit geval super gedaan. Dank!

Eerlijk
Klantvriendelijk

Louis

Gisteren mijn xenon lampen en de ballasten laten vervangen. Ging snel en vakkundig. Goede uitleg en prima service

Deskundig en goede prijs

Nvt

Zeer tevreden over de bi-xeon, voorgeschreven door well-done. Een enorme, enorme verbetering t.o.v de oude verlichting. Ben zeer tevreden over het geleverde product en qua prijs zeer gunstig

Het juiste advies voor mijn auto!

Sven

Heldere uitleg en fijne vent

Kundig, snel, meekijken, voordelig tov concurrenten

Delta Service Belgium

Top service, een aanrader en snel geholpen.

Original parts, top kwaliteit