Jesse

Uitstekend! Had een storing in de koplampen van mijn e61 535d. Ik kon zonder afspraak even langskomen om hem te resetten!

Snelle service en vriendelijk personeel

Andre L.

Super!
Super!
Mercedes C klasse. Xenon lamp deed het niet meer. 's Morgens een mail gestuurd. Ik kon meteen komen. Beide lamp binnen een paar minuten vervangen en afgesteld. Erg vakkundig en vriendelijk. Montage was ook nog gratis. Ik beveel Well Done Xenon van harte aan.

Vakkundig, snel, vriendelijk

Dick Koedam

Mercedes W211 rijder. Vanmorgen 09.30uur afspraak en was op tijd. Bij aankomst maakt Kejo de roldeur open en kon gelijk de werkplaats binnen rijden. Motorkap en actie. Mijn linker lamp kleurde rood... Mercedes W211 rijder. Vanmorgen 09.30uur afspraak en was op tijd. Bij aankomst maakt Kejo de roldeur open en kon gelijk de werkplaats binnen rijden. Motorkap en actie. Mijn linker lamp kleurde rood reden om beide koplampen te vervangen. Super snel gefixed en na mijn iso koffiekan gevuld te hebben was ik in 1 kwartier weer op weg naar huis. Kejo super gedaan!!!!!! Dank.

Vriendelijkheid en Service.

Peter

BMW 5 bezitter (F10), ook vocht in de beruchte linker koplamp. Vreselijk irritant punt van BMW. Theo weet wat ie doet tegen een prima prijs (zeker in vergelijk met de bmw merkdealers). Aanrader.

Specialist, vriendelijk, deskundig, servicegericht, geen onzin

Bart

Had water in mijn bmw 520d koplamp. Schijnt standaard probleem te zijn. Is echter overal zeer kostbaar om te fiksen. Hier bij Well Done Xenon snel gefikst voor beste prijs (by far) die ik kon... Had water in mijn bmw 520d koplamp. Schijnt standaard probleem te zijn. Is echter overal zeer kostbaar om te fiksen. Hier bij Well Done Xenon snel gefikst voor beste prijs (by far) die ik kon vinden. Rijd nu alweer een maand rond met nieuwe koplamp en werkt perfect. Ben geholpen door zeer vriendelijke persoon (eigenaar geloof ik), die duidelijk verstand van zaken heeft.

Prijs, service, vriendelijk

Michael

Mooi ritje naar Breda gehad.
De koplamp zat vol water van mn bmw.
Van de week een afspraak gemaakt en vandaag laten inbouwen.
Goede service en als je een vraag had kon hij duidelijk...
Mooi ritje naar Breda gehad.
De koplamp zat vol water van mn bmw.
Van de week een afspraak gemaakt en vandaag laten inbouwen.
Goede service en als je een vraag had kon hij duidelijk uitleggen wat wel beter is en wat niet.
Hij weet waar die over praat.
En zeker de moeite waard om te komen.

Verstaat zn werk uitstekend

Menno

Vanmorgen ben ik met mijn 5 serie touring naar Breda gereden voor een nieuwe linker koplamp. Ik had een paar dagen daarvoor een afspraak gemaakt voor montage en kon dus snel terecht. Super. Binnen... Vanmorgen ben ik met mijn 5 serie touring naar Breda gereden voor een nieuwe linker koplamp. Ik had een paar dagen daarvoor een afspraak gemaakt voor montage en kon dus snel terecht. Super. Binnen het uur kon ik met een nieuwe koplamp weer vooruit.

Leuke kerel met verstand van zaken. Snelle service. Iedereen met een 5 serie naar Breda en niet naar je dealer! Succes.

Martijn

Ed Zoetewei

Super Bedrijf Super Service

Service en Reparatie

Rijschool Dyna

Mensen ga niet naar de dealer waar je 3x zoveel betaald deze jongeman heeft alle lichten liggen en nog origineel ook geen imitatie gewoon wat je bij de dealer krijgt alleen voor betere service en... Mensen ga niet naar de dealer waar je 3x zoveel betaald deze jongeman heeft alle lichten liggen en nog origineel ook geen imitatie gewoon wat je bij de dealer krijgt alleen voor betere service en minder geld. Helemaal uit Rotterdam daar naartoe gereden nog 10% extra korting gehad.
Gewoon een top bedrijf👍

Klantvriendelijk, heeft kennis van alle lampen en is eerlijk.