Jan

Ik had last van knipperde koplampen. Nieuwe ballasten bij hun besteld. Na montage nog steeds hetzelfde probleem. Hun gebeld en bleek de auto andere nodig te zijn. Deze werden dezelfde dag nog... Ik had last van knipperde koplampen. Nieuwe ballasten bij hun besteld. Na montage nog steeds hetzelfde probleem. Hun gebeld en bleek de auto andere nodig te zijn. Deze werden dezelfde dag nog verstuurd door hun. De andere kon ik gewoon retour te sturen. Probleem was opgelost.

Zeer goede service en wisten snel wat het probleem was en hoe het opgelost kon worden.

Danny

Fantastische service en vakkundig. Ik zou van beide koplampen de printplaten vervangen door Kejo, maar dit was niet nodig bij 1 van de koplampen. Dus werd dit ook niet berekend. Ook is de... Fantastische service en vakkundig. Ik zou van beide koplampen de printplaten vervangen door Kejo, maar dit was niet nodig bij 1 van de koplampen. Dus werd dit ook niet berekend. Ook is de klantvriendelijke service echt goed wat je niet overal meer meemaakt.

Technische kennis en klantvriendelijk

Dries

Snelle en correcte afhandeling bij het vervangen van mijn 2 xenon koplampen ( Range Rover )

Alles op voorraad

Prive

Uitstekende service bij Xenon - 5-sterren waard!

Uitstekende service bij Xenon - 5-sterren waard!

Onlangs ben ik met mijn BMW F20 naar Xenon gegaan vanwege een koplamp probleem. Het was een geweldige ervaring van begin tot eind! Ik had geen afspraak gemaakt, maar de eigenaar stond meteen voor me klaar om te helpen.

Het eerste wat ze deden, was mijn auto aansluiten op een computer om het probleem uit te lezen. Zo ontdekten ze al snel dat een draad niet correct was aangesloten. Maar daar bleef het niet bij; later bleek dat een pin van de koplamp was afgebroken. Dit alles werd duidelijk en gedetailleerd aan mij uitgelegd, zodat ik precies wist wat er aan de hand was.

In plaats van me te laten wachten of me een nieuwe afspraak te laten maken, bood de eigenaar meteen aan om een nieuwe koplamp te monteren. Ik was onder de indruk van hun professionaliteit en hun bereidheid om mij direct te helpen, zonder gedoe. Het was een verademing om zo'n snelle en efficiënte service te krijgen.

Binnen slechts twee uur was het probleem volledig verholpen, en ik vertrok met een perfect werkende koplamp. De kwaliteit van het werk was uitstekend, en ik voelde me echt gewaardeerd als klant.

Het is duidelijk dat Xenon een topbedrijf is dat weet hoe ze klanten moeten behandelen en problemen moeten oplossen. Hun vriendelijkheid, deskundigheid en toewijding aan het oplossen van mijn probleem hebben mijn verwachtingen overtroffen.

Als ik meer dan vijf sterren kon geven, zou ik dat doen! Ik ben meer dan tevreden met hun service en beveel Xenon ten zeerste aan voor iedereen met autoverlichtingsproblemen. Bij Xenon weet je dat je in goede handen bent.

Er word geluisterd naar je en men weet heel veel

Rob

Koplamp vervangen van mijn BMW F11. Probleem werd kundig en vlot verholpen. Goede koffie bovendien.

Vakmanschap, flexibel met planning, eerlijk en betrouwbaar.

Blijenberg

Mijn Xenon verlichting van mijn Volvo XC90 gaf bijna geen licht. Ik ben naar Well Done Xenon gegaan zonder afspraak en ben direct geholpen! Super service noem ik dat. WELL DONE!

Direct geholpen duidelijke uitleg wat het probleem was en hoe het te verhelpen was

WELL DONE XENON

Vandaag mijn linker koplamp vervangen van mijn BMW 1 -serie! In mijn oude koplamp zat het bekende vochtprobleem!
Heel vakkundig geholpen door Kejo, en heel vriendelijk!
Ik raad dit...
Heel vakkundig geholpen door Kejo, en heel vriendelijk!
Ik raad dit bedrijf zeker aan!
Alexandra H uit Gouda

Heel vakkundig geholpen , heel vriendelijk!

R. Nicolai

Zeer snelle levering voor koplamp BMW F21

Snelle levering, goede verpakking, origineel

Erik

Perfect

Op afspraak is de reparatie zonder wachtttijd heel snel uitgevoerd!

Nordin

Zeer vriendelijke eigenaar en vader en weten precies wat je nodig hebt om het probleem op te lossen. Ben zonder afspraak er naartoe gegaan en hij heeft mij tussen de afspraken door kunnen helpen.... Zeer vriendelijke eigenaar en vader en weten precies wat je nodig hebt om het probleem op te lossen. Ben zonder afspraak er naartoe gegaan en hij heeft mij tussen de afspraken door kunnen helpen. Geweldige gasten. Ga zo door mannen!

klantvriendelijk, probleem oplossend, vakkundig, sociaal, empathies en zeer goede kwaliteit prijsverhouding.