De Jong

We bestellen voor al kleding en schoenen.
In al die jaren al van af kleins af aan toen nog met de papieren catalogus.
En nu via de app.
En als het ff niet goed gaat wordt het altijd...
We bestellen voor al kleding en schoenen.
In al die jaren al van af kleins af aan toen nog met de papieren catalogus.
En nu via de app.
En als het ff niet goed gaat wordt het altijd netjes opgelost

De app is heerlijk
Goede klantenservice

Kijken of jullie DHL schop onder de .... kunnen geven.
Want man man die zijn echt slecht

M saris

Ben al ruim 40 jaar klant en nog nooit problemen gehad, als er iets fout gaat wordt dit meteen netjes opgelost.

Levering op tijd, nog nooit meegemaakt dat er iets vermist of niet aan komt.dus nooit gaan veranderen met pakketlevering.

Tip, niets gaan veranderen alles gaat prima zo

Martine Heck

Kan altijd op de Wehkamp vertrouwen. Makkelijk en overzichtelijk vanuit je luie stoel bestellen.

Snelle levering.

Geen verbeterpunten

Petra van Baar-Boontjes

Prima!

Veel assortiment. Van kleding tot banken, teveel om te benoemen. Snelle levering, goede klantenservice en retour snel geleverd.

nvt.

Julia Urinyova

Ben altijd blij en tevreden met Wehkamp, super snelle levering, uitgebreide keuze in mode, accessoires, verzorging, make up en woon artikelen. Kan makkelijk een merk vinden, vaak goede aanbiedingen,... Ben altijd blij en tevreden met Wehkamp, super snelle levering, uitgebreide keuze in mode, accessoires, verzorging, make up en woon artikelen. Kan makkelijk een merk vinden, vaak goede aanbiedingen, fijn dat het erbij staat hoeveel artikelen nog op voorraad zijn. Hele leuke toevoeging is de omschrijving van verschillende mode stijlen met foto's erbij, zou leuk zijn als er nogmeer geschreven of getoond wordt hoe jij je kleding kan combineren. Als ik een foto zie met een mooie combinatie wil ik het graag snel kunnen vinden op de site.

Snelle levering, uitgebreide keuze in mode, verzorging en make up. Veel verschillende merken, vaak aantrekkelijk geprijsd.

Juiste informatie bij kleur van een kledingstuk.
Een keer een jurk besteld waar de kleur niet klopte en andere keer een broek.

Vanessa

Goede service met snelle levering en retour

Uitgebreid assortiment met de nieuwste trends

Ik heb geen verbeterpunten

Dassen

Vaak is on line shoppen uit gemakzucht makkelijk maar is het lang wachten, of zijn er andere zaken die niet kloppen. Bij Wehkamp, supersnelle levering met een goede communicatie over waar af te... Vaak is on line shoppen uit gemakzucht makkelijk maar is het lang wachten, of zijn er andere zaken die niet kloppen. Bij Wehkamp, supersnelle levering met een goede communicatie over waar af te leveren en alles prima in orde. Chapeau!

Nee

Mayke Hautmans

Heb een heel fijn en mooi bed besteld in november bij Wehkamp. Kwaliteit is erg goed, ben erg tevreden over levering en service!

Goede kwaliteit en snelle levering

Kan niets opmerken

Suze van de kooy

Positieve ervaring

Snelle afhandeling bij retouren

Ben tot nu toe tevreden over hoe het gaat

Janneke

Bezorgen op een zelf gekozen moment vind ik super handig. Ophaalservice ook ideaal. Klantenservice ook heel erg prima en service gericht.

Goede foto’s en inspirerende overzichtsfoto’s Overzichtelijke navigatie op de site

Assortiment vind ik soms een beetje aan de brave kant