Stef van der Poel

Mijn ervaring met Weg naar Succes is ontzettend positief. Judith heeft veel verstand van zaken, dat merk je aan alles. Of je nu als organisatie op zoek bent naar iemand die een training kan... Mijn ervaring met Weg naar Succes is ontzettend positief. Judith heeft veel verstand van zaken, dat merk je aan alles. Of je nu als organisatie op zoek bent naar iemand die een training kan verzorgen, of iemand zoekt die je persoonlijk kan begeleiden bij het sollicitatieproces, bij Weg naar Succes ben je aan het juiste adres. Judith weet een prettige sfeer te creëren tijdens de trainingen waardoor je ook van je medecursisten veel opsteekt. Ook met betrekking tot LinkedIn worden veel bruikbare tips gegeven.

Heb je suggesties waarmee Weg naar Succes haar dienstverlening kan verbeteren?

Nee, alles was prima in orde. Blijf zo doorgaan!

Ellen Hartman

Door ernstig gehoorverlies was mijn (werkzame) leven beetje bij beetje achteruit gehold. Door een Cochleair Implantaat kwam mijn gehoor weer grotendeels terug en na een klein jaar van revalidatie en... Door ernstig gehoorverlies was mijn (werkzame) leven beetje bij beetje achteruit gehold. Door een Cochleair Implantaat kwam mijn gehoor weer grotendeels terug en na een klein jaar van revalidatie en wennen aan de nieuwe situatie werd het tijd voor een volgende stap, mijn carriere.
Simone/Weg Naar Succes heeft mij door de testen, adviezen en gesprekken laten zien welke mogelijkheden er zijn, mijn vertrouwen en mijn kracht teruggegeven, waardoor ik nu weer stevig in mijn schoenen sta en stappen durf te nemen die 2 jaar geleden ondenkbaar waren. Dankbaar voor alle tips, trucs en waardevolle gesprekken!

Heleen Personal Coaching

Judith heeft mij begeleid in mijn loopbaanontwikkeling. Ze handelt vanuit haar missie de arbeidsmarkt en werkzoekenden in de huidige tijdsgeest dichter bij elkaar te brengen, naar een duurzame... Judith heeft mij begeleid in mijn loopbaanontwikkeling. Ze handelt vanuit haar missie de arbeidsmarkt en werkzoekenden in de huidige tijdsgeest dichter bij elkaar te brengen, naar een duurzame perfect match. Passie, recht door zee, doel-/resultaatgericht, to the point kenmerken haar werkwijze. Een ijzersterke combinatie met mensen-, markt- en vakkennis waarmee Judith effectief bijdraagt aan jouw weg naar succes!

Keep up the good work!

Yusuf Caliskan

Judith is zeer professioneel en deskundig op het gebied van o.a. professionalisering van LinkedIn profielen. Judith reageert zeer snel op berichten en belt terug als zij niet bereikbaar is. Ik heb... Judith is zeer professioneel en deskundig op het gebied van o.a. professionalisering van LinkedIn profielen. Judith reageert zeer snel op berichten en belt terug als zij niet bereikbaar is. Ik heb een fijne communicatie gehad met Judith en mijn LinkedIn profiel dankzij Judith naar een professioneel niveau gebracht. Ik raad haar zeker aan!

Heb je suggesties waarmee Weg naar Succes haar dienstverlening kan verbeteren?

Ik zou op deze manier verder gaan, geen opmerkingen.

Patricia Boessen

De samenwerking met Judith Schoorlemmer en Simone Verlaan van Weg naar Succes heb ik als zeer professioneel en prettig
ervaren. Hun brede kennis en jarenlange ervaring op het gebied van...
ervaren. Hun brede kennis en jarenlange ervaring op het gebied van loopbaan coaching, carrière- en sollicitatietrainingen
komt duidelijk naar voren in de persoonlijke sessies die ik met hen heb gevoerd in mijn Personal Branding traject.

Op dit moment niet

Ikram

Heel proffesioneel en deskundig

Zo door blijven gaan

Evert C. Meeuwissen

Mijn algemene ervaring met “Weg naar Succes” is erg goed. De aanpak, vriendelijk maar bovenal competent voelt als een warm bad.

Heb je suggesties waarmee Weg naar Succes haar dienstverlening kan verbeteren?

Neen op dit ogenblik niet, hou vast ga door......