Gebruiksgemak van het product
9.5/10
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Edwin van Zelst/ evz cleaning

Mijn ervaring is dat ik er prettig mee kan werken, het eenvoudig is in gebruik, en overzichtelijk is .

Hans Planje / Massage in Bedrijf

Een fijn en overzichtelijk programma om mee te werken! Plus een vriendelijke helpdesk voor vragen.

OVK webdesign

Ik ben zeer tevreden over het gebruik met Wefact. Ik gebruik dit al heel veel jaren. Als klanten vragen wat ik gebruik geef ik ze de tip om het ook te gebruiken> wat ik nog mis, is de mogelijkheid... Ik ben zeer tevreden over het gebruik met Wefact. Ik gebruik dit al heel veel jaren. Als klanten vragen wat ik gebruik geef ik ze de tip om het ook te gebruiken> wat ik nog mis, is de mogelijkheid bij klanten om bijvoorbeel bij notities het contract van de klant als bijlage op te slaan, of een contract te maken met eigen velden

Solid Media

WeFact speelt al heel wat jaren een belangrijk onderdeel in het automatiseren van mijn terugkomende facturen. De makkelijke interface en koppeling met Mollie zorgen ervoor dat ik heel weinig tijd... WeFact speelt al heel wat jaren een belangrijk onderdeel in het automatiseren van mijn terugkomende facturen. De makkelijke interface en koppeling met Mollie zorgen ervoor dat ik heel weinig tijd hoef te besteden aan het innen van facturen.

Epulz

Wij werken al zo'n 10 jaar met WeFact voor onze organisatie. Voor ons echt de perfect oplossing voor onze administratie. erg makkelijk en overzichtelijk. Daarnaast is het heel prettig dat het... Wij werken al zo'n 10 jaar met WeFact voor onze organisatie. Voor ons echt de perfect oplossing voor onze administratie. erg makkelijk en overzichtelijk. Daarnaast is het heel prettig dat het continu ontwikkeld wordt en aangedragen verbeterpunten worden meegenomen met updates.

Rene

Wefact is mijn dagelijkse tool voor offertes, abonnementen en facturen. Top product. Online factureren was nog nooit zo eenvoudig. Heb Wefact dan ook al regelmatig bij relaties aangeraden, die er... Wefact is mijn dagelijkse tool voor offertes, abonnementen en facturen. Top product. Online factureren was nog nooit zo eenvoudig. Heb Wefact dan ook al regelmatig bij relaties aangeraden, die er ook weer tevreden over zijn.

Simon Sol

Hallo,

Heb een zeer goede ervaring met WeFact,
Is zeer gebruiksvriendelijk en als er updates zijn worden deze tijdig aangegeven.
Zou het iedereen aanraden om WeFact te gaan...
Hallo,

Heb een zeer goede ervaring met WeFact,
Zou het iedereen aanraden om WeFact te gaan gebruiken.

Groet,
Sol Bouwservice

NVS Design

Ik gebruik WeFact al ruim 8 jaar tot volle tevredenheid. In deze periode is WeFact uitgegroeid tot een erg compleet systeem om de boekhouding te organiseren. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in... Ik gebruik WeFact al ruim 8 jaar tot volle tevredenheid. In deze periode is WeFact uitgegroeid tot een erg compleet systeem om de boekhouding te organiseren. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het systeem.

Regelmatig worden er updates uitgebracht, waardoor het systeem steeds gebruiksvriendelijker wordt. Ook is de helpdesk altijd zeer snel met het reageren op vragen of problemen (die er overigens zelden zijn).

Kortom een prima product dat ik niet snel zal verlaten!

iFlow

Ik gebruik WeFact Standard nu ruim 7 jaar en heb er nog geen enkel moment aan gedacht om over te stappen op een ander pakket, en dat zegt wel iets. De software is makkelijk in gebruik en bevat veel... Ik gebruik WeFact Standard nu ruim 7 jaar en heb er nog geen enkel moment aan gedacht om over te stappen op een ander pakket, en dat zegt wel iets. De software is makkelijk in gebruik en bevat veel functionaliteiten. Het pakket wordt continu doorontwikkeld en er wordt goed geluisterd naar suggesties. De helpdesk reageert snel en pro-actief.