J. D.

9/10

Uitgebreid maar toch gemakkelijk. De helpdesk is zeer bekwaam en snel en dat voor een zachte prijs.

Ook de integratie met SnelStart werkt goed en is compleet in gebruik.

Fruitteeltbedrijf Flikweert

10/10

Wefact is een geweldige oplossing op je facturatie en boekhoudingen een stuk eenvoudiger te maken. Het opstarten kost even wat tijd, maar alle gemak die je daarna hebt, is goud waard. Telefonisch... Wefact is een geweldige oplossing op je facturatie en boekhoudingen een stuk eenvoudiger te maken. Het opstarten kost even wat tijd, maar alle gemak die je daarna hebt, is goud waard. Telefonisch zijn ze altijd bereikbaar, je word super geholpen en begeleid.
Ik zou iedereen WeFact adviseren!

Dynastique Specialties BV

10/10

Geweldige oplossing, als de metadata eenmaal goed toegevoegd is, werkt het snel en erg gebruikersvriendelijk. Helpdesk is zeer snel met het beantwoorden van vragen. Onze eerste werkmaatschappij is... Geweldige oplossing, als de metadata eenmaal goed toegevoegd is, werkt het snel en erg gebruikersvriendelijk. Helpdesk is zeer snel met het beantwoorden van vragen. Onze eerste werkmaatschappij is over naar WeFact en de 2e zal snel volgen.

Joëlle van Nunen

9/10

Ik kan niet half zegen hoe blij ik ben met WeFact. De boekhouding doen was voor mij echt een crime geworden waar ik steeds erger tegenop zag. Daarbij doe ik ook de boekhouding van mijn broer en die... Ik kan niet half zegen hoe blij ik ben met WeFact. De boekhouding doen was voor mij echt een crime geworden waar ik steeds erger tegenop zag. Daarbij doe ik ook de boekhouding van mijn broer en die ben ik nu ook over aan het zetten op WeFact. Wil jullie dus ontzettend bedanken voor het prachtige programma dat jullie gemaakt hebben! Ik ben nog geen 10% van de tijd kwijt die ik voorheen kwijt was.

De enige verbetering die ik nog graag zou zien is dat je gemakkelijk kunt zien wat er in de kas gebeurd zodat je daar ook grip op kunt houden. Als dat er in zou zitten was het voor mij een dikke 10!

Jamak Administratie

10/10

Wij zijn een zeer tevreden gebruiker, zo ook mijn klanten. Goed en duidelijk pakket. Zeer gebruiksvriendelijk en goede service van WeFact.

Joart van Driel / Cruzado

10/10

Wefact gebruik ik voor het opmaken van mijn facturen, het bijhouden van mijn gemaakte of niet gemaakte betalingen en een korte lijn naar mijn boekhouder voor het uitwisselen van gegevens voor... Wefact gebruik ik voor het opmaken van mijn facturen, het bijhouden van mijn gemaakte of niet gemaakte betalingen en een korte lijn naar mijn boekhouder voor het uitwisselen van gegevens voor bijvoorbeeld opmaak Jaarcijfers. Inmiddels gebruik ik Wefact al enkel jaren en ben nog geen tool tegengekomen die van deze gebruikersgemak is voorzien. Zelden komt het voor dat ik een vraag heb gezien de vriendelijkheid van het systeem, maar mocht dit toch voorkomen wordt ik direct dezelfde dag geholpen zodat dit geen invloed heeft op de activiteiten binnen mijn organisatie!

Badd Dimes

10/10

Al sinds 2012 maak ik gebruik van WeFact. Voor mij super helder en handig om mijn administratie bij te houden.