Charlot

Heel goeie ervaring met dit bedrijf! Vriendelijke jongens die afspraken nakomen en kundig en eerlijk zijn. Ik had een kapotte oude vaatwasser, die hebben ze weggehaald en heb voor een faire prijs... Heel goeie ervaring met dit bedrijf! Vriendelijke jongens die afspraken nakomen en kundig en eerlijk zijn. Ik had een kapotte oude vaatwasser, die hebben ze weggehaald en heb voor een faire prijs een prima 2ehands bij hen gekocht, die ze hebben geïnstalleerd. Super service. Na een aantal dagen belden ze zelfs na om te vragen of alles oké was en de vaatwasser goed werkte. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Mocht ik onverhoopt in de toekomst problemen hebben met witgoed apparaten dan weet ik wie ik moet bellen!

Pieter

Wij hadden een probleem met onze vaatwasser, welke vakkundig is verholpen door Weels Witgoed. Super snelle service, komen afspraken goed na.
Mochten wij in de toekomst nog een keer problemen...
Mochten wij in de toekomst nog een keer problemen ervaren, dan zullen wij zeker weer contact opnemen met dit bedrijf…

Corina

Zeer tevreden over de service, snelheid en manier van communiceren. Dit bedrijf raden wij iedereen aan!

Kalim Nawaz

De heren waren op tijd en heel vriendelijk!! Echt vriendelijk. Heel behulpzaam ook, ze hebben de wasmachine gerepareerd en ook nog helemaal op zn plek geïnstalleerd. Zonder dat dit was afgesproken.

Soraya Groen

Prima service, denkt goed mee in oplossingen

Daphne

Heel vriendelijk en eerlijk. Top service.

Evelin Mostafa

Top bedrijf. Zij werken snel en uitstekend!! 5 ☆☆☆☆☆

MH van der Weij

Gedreven en vakkundig

Majel Blonden

Prima sevice!

Sandra

Goed advies, snelle service, betrouwbaar en probleem met de vaatwasser snel opgelost !