Anja Bastings

Zie vorige kolom

Duidelijke website alleen bijzonder traag

Als ik bel neem ik niet op met een bedrijf, (maar krijg een voornaam te horen) dat komt onprofessioneel over. Ik vind het een min punt dat ik retour zelf moet betalen. Levering duurde enkele dagen,... Als ik bel neem ik niet op met een bedrijf, (maar krijg een voornaam te horen) dat komt onprofessioneel over. Ik vind het een min punt dat ik retour zelf moet betalen. Levering duurde enkele dagen, dit kan veel sneller neem ik aan. Het bedrijf straalt niet echt vertrouwen uit naar in de klant. Redenen dat ik verder geen zaken doe met jullie

Brechtje Warringa

Ik zou wedding world zeker aanraden!!!

Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vragen en toen er iets met het bestelde artikel mis bleek te zijn werd dit heel snel en naar alle tevredenheid opgelost!!!

Mandy ter Schure

Mijn ervaring met dit bedrijf: na een mail te hebben ontvangen dat mijn maat er niet meer was, een andere maat besteld, dit Is ook per mail bevestigd l. Na langer dan week niks gehoord te hebben... Mijn ervaring met dit bedrijf: na een mail te hebben ontvangen dat mijn maat er niet meer was, een andere maat besteld, dit Is ook per mail bevestigd l. Na langer dan week niks gehoord te hebben over de bestelling, zelf maar gemaild. Na een aantal dagen kreeg ik een mail terug dat het zo spoedig mogelijk verzonden zou worden, er waren wat problemen met het uitleveren. Misschien een tip, houd de klant op de hoogte, je betaald immers ook vooraf, en in dit geval was het niet drie tientjes.

Klantvriendelijk. Goede Website.

Houd de klant op de hoogte als de bestelling langer duurd. En misschien een tip, om ook een foto van de onderkant van de schoenen te maken, die van mij waren heel erg glad zowel de zool als de hak... Houd de klant op de hoogte als de bestelling langer duurd. En misschien een tip, om ook een foto van de onderkant van de schoenen te maken, die van mij waren heel erg glad zowel de zool als de hak dus ik heb bij de schoenmaker een andere zool en hak eronder moeten zetten, de schoenen waren niet goedkoop en dit kwam er dan nog eens extra bij.

Snelle email met opgevraahfe informatie
Snelle terugbetaling van de geretourneerde schoenen

Kvk en btw nummer op de site vermelden

Sluier besteld, deze stond niet duidelijk omschreven waardoor de verwachting van het product anders was dan het geleverde

Prijzen duidelijk op de website een van de weinige aanbieders van deze producten online

Duidelijkere omschrijvingen en meer foto's van het product en meer producten toevoegen. Daarnaast duidelijker de te verwachten levertijd weergeven.

Karen Van Overbeke

Over t algemeen goed

Snel antwoord op een vraag die ik had wat betreft een betaling

Communiceer vooraf beter de levertermijn