Kloppenburg

Wedding World

Was n heel mooi product

Snellere levering, kwam voor mij te laat!!

I. Zwezerijnen

Ik ben zeer te spreken, aller eerste de verpakking van mijn bestelde schoenen was met grote zorg en tevens lux verpakt. Ten tweede je wordt goed op de hoogte gehouden van de gemaakte bestelling en... Ik ben zeer te spreken, aller eerste de verpakking van mijn bestelde schoenen was met grote zorg en tevens lux verpakt. Ten tweede je wordt goed op de hoogte gehouden van de gemaakte bestelling en de retour gestuurde items. Tevens snelle geld terugstorting bij retour gestuurde items! Mijn bestelde schoenen zijn mooie kwaliteit!! Echt een aanrader dit bedrijf!!

Alles is top !!

Ga zo door!!

Wedding world

Ruim assortiment
Vriendelijk en snel geïnformeerd over verzendproces
Paypal betaling is fijn!

Retourprocedure - nu relatief veel moeite voor klant - een adressticker voor retour om op de doos te kunnen plakken bijv zou fijn zijn (luiheid siert de mens, komt denk ik ook door gewenning bij... Retourprocedure - nu relatief veel moeite voor klant - een adressticker voor retour om op de doos te kunnen plakken bijv zou fijn zijn (luiheid siert de mens, komt denk ik ook door gewenning bij grotere retailers).

Misschien wat informatie over hoe de schoenen vallen; ik merkte bijv dat de fiarruci schoenen extreem ruim vielen. Normaal gesproken past 39 altijd en nu slipte ik er heel makkelijk uit. Omdat je online koopt weet je niet goed wat past, wat informatie zou kunnen helpen om in 1 keer de juiste maat te bestellen.

Resie

Prima????

Zeer vriendelijk, persoonlijk contact over de bestelling en levering. Snelle reactie op vragen en/of opmerkingen. Duidelijke, gestructureerde website!

Bij sommige schoenen misschien meer info over pasvorm van schoenen (vallen ze groot of klein uit, breedte, etc.).

M. Tenlima

Klantvriendelijk- en Servicegerichtheid hoog in het vaandel.

Quadens Souline

Snelle levering en goed verpakt

Heb een aantal keer geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf maar helaas zonder resultaat. Ook nooit geen reactie gekregen om een mail dat ik had gestuurd ivm de maten (klein of... Heb een aantal keer geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf maar helaas zonder resultaat. Ook nooit geen reactie gekregen om een mail dat ik had gestuurd ivm de maten (klein of groot).

Sluier gekocht

Mijn aankoop ook naar Italië willen sturen

Goede, duidelijke site. Snelle levering

Duidelijke foto's