Top! Ik had 2 haarbandjes besteld. Er was ee maar 1 op voorraad en ze stemden netjes af of we die vast wilden ontvangen of allebei tegelijk. Ondanks de extra bezorgkosten die er daardoor voor hen... Top! Ik had 2 haarbandjes besteld. Er was ee maar 1 op voorraad en ze stemden netjes af of we die vast wilden ontvangen of allebei tegelijk. Ondanks de extra bezorgkosten die er daardoor voor hen bijkwamen.

Schoenen besteld en in eerste instantie de verkeerde schoenen ontvangen. Na contact werd dit gelijk opgepakt en een dag later had ik alsnog de goede schoenen. Deze bleken niet te lassen. Vervolgens... Schoenen besteld en in eerste instantie de verkeerde schoenen ontvangen. Na contact werd dit gelijk opgepakt en een dag later had ik alsnog de goede schoenen. Deze bleken niet te lassen. Vervolgens heb ik ze geruild zonder meerprijs. Uitstekende service en begripvolle medewerker (Astrid)!

veel keus

nee

Hulusi Bas

Mooie presentatie van de producten en de leveringstermijn.

Het kwaliteit van het product had ik hoger verwacht ten op zichte van de vraagprijs.
Hierdoor ben ik een beetje teleurgesteld.

Levering is altijd belangrijk en die snel in orde.

Goed, snelle levering, netjes verpakt??

Jennifer

Groot assortiment, snelle levering!

Het was nog eerder geleverd dan vermeld

Snelle service en goed advies

Toekomstige bruid!

Fijn! Gelukkig een snelle levertijd!

Overzichtelijke website!

Ik had een torselet besteld die helaas niet netjes genaaid was (de middelste balijn zat scheef). Wegens tijdsgebrek heb ik de torselet gehouden, maar als tip zou ik jullie willen meegegeven om de... Ik had een torselet besteld die helaas niet netjes genaaid was (de middelste balijn zat scheef). Wegens tijdsgebrek heb ik de torselet gehouden, maar als tip zou ik jullie willen meegegeven om de producten te checken of ze helemaal in orde zijn!

Bruidsschoenen vallen erg klein

Grote collectie en de schoenen zaten erg zorgvuldig verpakt in de doos. Super!

Dat ik zelf moet betalen voor het retourneren van producten vind ik echt niet handig. Schoenen moet je altijd passen dus dat is best irritant. Daarnaast werden mijn producten ineens bij de buren... Dat ik zelf moet betalen voor het retourneren van producten vind ik echt niet handig. Schoenen moet je altijd passen dus dat is best irritant. Daarnaast werden mijn producten ineens bij de buren bezorgd terwijl ik nog helemaal geen code van de koerier of wat dan ook heb gehad.