Zeer goede ervaring! Bij vragen werd ik goed geholpen en er werd duidelijk en open gecommuniceerd.

Goede open en snelle communicatie!
Snel in terugstorten van retourbedrag.
Producten werden heel netjes geleverd (verpakking).

Teekema

Snelle verzending, groot assortiment.

Snelle verzending en artikelen ingepakt als een cadeautje?

Raar dat mijn (toch vrij prijzige) torselet werd geleverd zonder kaartje en zonder beschermende verpakking als plastic hoes oid. Deze zat 'kaal' in het inpakpapier wat ik toch niet zo fijn vond.

Carolyn

Betouwbaar en snelle levering

Snellw levering

Pakket moet beter volgbaar zijn

Duidelijke webschop en vlotte afhandeling en zeer snelle levering !ik had een klein probleem met mn bestelling en dit is na een telefoontje onmiddelijk opgelost ,

zeer snelle oplossing na een probleem

N. Van Mierlo

Schoenen besteld, was helaas niet wat ik had verwacht. Schoenen terug gestuurd en geld terug ontvangen. Minder dat jd de retourkosten zelf moet betalen.

Geen verzendkosten vragen voor het retourneren. Hierdoor ga ik niet nog een keer iets bestellen.

Tessa de Braal

Toen het bestelde artikel niet voorradig was kreeg ik een persoonlijk mailtje, erg fijn! Vriendelijke en meedenkende mensen.

De communicatie zoals hierboven beschreven vind ik een erg sterk punt!

Geen.

Claudia

Prima ervaring! Leveringstijd zoals vermeld op de site dus netjes optijd. Ook de informatie over betaling en verzending netjes gekregen via de mail.
En vooral superleuk hoe het pakketje wordt...
En vooral superleuk hoe het pakketje wordt ingepakt! Echt een cadeautje!

Goede en duidelijke (retour)voorwaarden welke ook op een flyer staan die bij het pakket in zit. Netjes en duidelijk!
Erg leuk dat het pakketje ingepakt is als een cadeautje! Dat maakt het...
Erg leuk dat het pakketje ingepakt is als een cadeautje! Dat maakt het uitpakken nóg leuker!

Geen. Mijn bestelling was gelijk goed, dus ik heb verder geen ervaring met retouren oid.

Goed en snel geholpen, fijne service!

Fijne communicatie en alles sneller dan verwacht geleverd. Spullen mooi ingepakt, extra leuk om je pakketje thuis te ontvangen

nvt

Fijne website!

Ik was zeer verrast bij het openen van de doos. Mijn bestelling was heel mooi ingepakt!

Wat ik zocht voor de bruiloft bij u gevonden.

Keurig verpakt.

Leveringstermijn zou verbetert kunnen worden. Zondag 10 september besteld. 13 september gebeld en zou die dag aangeboden worden aan bezorgdienst en zou dan uiterlijk donderdag binnen zijn. Vrijdag... Leveringstermijn zou verbetert kunnen worden. Zondag 10 september besteld. 13 september gebeld en zou die dag aangeboden worden aan bezorgdienst en zou dan uiterlijk donderdag binnen zijn. Vrijdag is het pakketje bezorgd. Volgens een medewerkster van u levert uw bezorger de volgende dag. Maar helaas. Echter was de armband toch nog precies op tijd binnen.