Marga ter Veldhuis

Enorme sortering sieraden! Ik was als bruidsmoeder op zoek naar een bepaalde oorbel, omdat ik er een ben verloren. De betref. oorbel was erbij! Het verzenden was wat traag omdat het pinksterweekend... Enorme sortering sieraden! Ik was als bruidsmoeder op zoek naar een bepaalde oorbel, omdat ik er een ben verloren. De betref. oorbel was erbij! Het verzenden was wat traag omdat het pinksterweekend ertussen zat! Maar als je iets graag wil hebben, duurt het al gauw te lang!

Zie boven

Nicolle

Heel goed, goede service, altijd alles heel netjes verpakt met online bestellingen.

Goede service, alles netjes verpakt

M. Madern

Contactpersoon was erg behulpzaam. Alleen voorraden kwamen niet overeen op de site en in het echt wat het bestellen niet gemakkelijk maakte.

Klantenservice was erg goed.
Kon geleverd worden in de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb.

Actualiteit van de beschikbaarheid van de producten.

Celia

Duidelijk, overzichtelijk website, makelijk bestellen en snel delivery...

Delivery service erg snel, retuur en achteraf betalen werkten uitstekend

Arnika

Super goede medewerking en klantvriendelijkheid

Donna

Heel fijn bedrijf. Ze denken goed mee en helpen je om je dag hoe dan ook fantastisch te maken!

Super nette service en denken goed mee.
Zeker een aanrader om te bestellen.

Ingeborg mensonides

Super goed geholpen door Astrid Kok! Snelle reactie, goed advies. Fijn Geholpen

Kordaat, kennis van zaken, snel, vlot, vriendelijk

Mijn schoenen zijn helemaal zoals ze hadden beschreven op de site, ze zit ook goed. Nog even inlopen voor de grote dag. Ik miste een beetje de communicatie van het verzenden en en duur van levering.... Mijn schoenen zijn helemaal zoals ze hadden beschreven op de site, ze zit ook goed. Nog even inlopen voor de grote dag. Ik miste een beetje de communicatie van het verzenden en en duur van levering. Ik heb meer dan 1 week gewacht voordat ik zelf een mail heb gestuurd. Dezelfde dag kreeg ik de schoenen binnen. Maar daar had ik geen bericht over gehad. Ook op mijn mailtje heb ik gaan reactie op gehad. Dus feedback is communicatie. Maar product is prima ?

Product is goed
Mooi ingepakt geleverd

Communicatie over levering en verzending kan beter

Reactie Wedding World:

Beste Mirte, hartelijk dank voor je reactie. Waarschijnlijk is de bevestigings- en verzendingsmail in de spambox van uw hotmail beland. Dat vinden we heel vervelend en we zijn druk bezig om dit... Beste Mirte, hartelijk dank voor je reactie. Waarschijnlijk is de bevestigings- en verzendingsmail in de spambox van uw hotmail beland. Dat vinden we heel vervelend en we zijn druk bezig om dit probleem op te lossen. Wel fijn om te horen dat de schoenen goed bevallen zijn! We wensen je een fantastische trouwdag toe!

Nvt

nvt