Helaas ging het mis bij de bezorging. De gehele dag van bezorging thuis gezeten, maar niks gehoord. Plots een briefje in de brievenbus dat niemand thuis zou zijn en het pakketje naar pick-up point... Helaas ging het mis bij de bezorging. De gehele dag van bezorging thuis gezeten, maar niks gehoord. Plots een briefje in de brievenbus dat niemand thuis zou zijn en het pakketje naar pick-up point zou zijn gebracht. Hiernaartoe gegaan, geen pakketje. Bij track and trace te zien dat de bezorging later opnieuw geprobeerd wordt, dit nooit gebeurt. Na 2 (werk)dagen was de track and trace veranderd naar ophalen bij pick-up point. Opnieuw hiernaartoe gegaan en nu lag daar wel het pakketje.
Verder geen klachten over de producten, deze waren zeer mooi verpakt.

Producten die ik ontvangen heb waren van betere kwaliteit dan verwacht.

Bij (alle) producten proberen foto's te plaatsen waar iemand het aan, op, om, in, etcetera heeft, voor een beter van de grootte.

Prima service.

Snelle levering en persoonlijk contact was klantvriendelijk.

Telefoonnummer bij de bevestigingsmail zou handig zijn.

Nanny Smeets-Heemels

De site was overzichtelijk. Het product voldeed aan de verwachtingen.

De gekochte omslagdoek was met zorg prachtig ingepakt. De hoes beschermde de doek en hierin kun je hem na gebruik ook weer mooi stofvrij opbergen.

Stephanie van Leeuwen

Vriendelijk aan de telefoon
Snelle service
Snel geld retour

Romany

Super tevreden trouwschoenen waren te groot. Terug gestuurd en gevraagd voor een kleinere maat. Binnen een week kwam de goede maat schoenen binnenšŸ‘šŸ»

Netjes dat ik een update krijg over de bestelling status

Niet echt meer van deze tijd dat terug sturen/retourneren op kosten van de klant moet

Snel, zorgvuldig en meewerkend

Zij hebben hun best gedaan om mijn bestelling super snel te leveren.

Kleur van stola was iets anders dan op foto, kan ook bijna niet anders, dus niet echt een klacht

Sandra

Ik ben op een zeer plezierige manier geholpen met de aankoop van mijn jurk

Veel kennis, zeer gastvrij

Marieke Ippel

Fijn dat je persoonlijk contact kan hebben, zo kan er op korte termijn nog iets geregeld worden.

mooie spelden voor in je haar, snelle levering en goed verpakt.

bij ruilen heel helder via notities op de bestelling per mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

enige verbeterpunt zou de snelheid van levering zijn, maar ook dat is dik in orde.