Lianne Brand

Positief, meedenkend, adviserend!
Mooie collectie, goede nette levering van producten

Advies en meedenkendheid wat betreft bruidsschoenen

Geen!

Positieve ervaring

Duidelijke foto's, mooi assortiment

Bij de trouwriemen ook de lengte vermelden.
Tevens levertijd was me vooraf niet duidelijk waardoor ik voor m'n gevoel lang moest wachten op de bestelling.

Snelle verwerking van producten zowel aankoop als retourzending.

Uitgebreid assortiment

Bij vele bedrijven zijn de retourkosten voor rekening van het bedrijf. Dit zou ik graag adviseren voor dit bedrijf.

Heel snel geleverd en uitstekende service

Gabriellr

Goede service en snelle levering! Vriendelijke klantenservice!

Suzanne V.

Gisteren heb ik mijn jurk opgehaald. Hij was nog niet perfect maar de coupeuse en het personeel zijn net zo lang doorgegaan tot hij wel perfect was. Zelfs na sluitingstijd. Ik vond dat echt te gek;... Gisteren heb ik mijn jurk opgehaald. Hij was nog niet perfect maar de coupeuse en het personeel zijn net zo lang doorgegaan tot hij wel perfect was. Zelfs na sluitingstijd. Ik vond dat echt te gek; waar ik me eerst zorgen maakte of het goed ging komen liep ik uiteindelijk 100% tevreden de winkel uit. Top!

Zie hierboven; ze willen echt dat je jurk perfect is en gaan het werk niet afraffelen.

Parkeerkorting regelen voor klanten :) ik had vlakbij de winkel geparkeerd omdat ik dacht met twee uur weer weg te zijn. Uiteindelijk duurde dat veel langer dus ik heb een fortuin uitgegeven aan... Parkeerkorting regelen voor klanten :) ik had vlakbij de winkel geparkeerd omdat ik dacht met twee uur weer weg te zijn. Uiteindelijk duurde dat veel langer dus ik heb een fortuin uitgegeven aan Parkeerkosten.

Eline

Goede ervaring. Product en informatie is duidelijk en overzichtelijk

Het is echt een cadeau om het uit te pakken, er wordt moeite gedaan om iets extra's te doen.

5-10 werkdagen tot levering is lang in de online winkelmarkt.

Gebruiksvriendelijke site, met een groot en mooi aanbod.
Snelle levering, spullen feestelijk verpakt!
Persoonlijke service, denken mee.
Bestelde producten helemaal naar wens!

Gebruiksvriendelijke site, met een groot en mooi aanbod.
Snelle levering, spullen feestelijk verpakt!
Persoonlijke service, denken mee.
Bestelde producten helemaal naar wens!

Bij sommige voorwerpen staan meerdere en heel duidelijke foto's, bij andere één en/of minder duidelijk. Dat uitbreiden is de enige tip die ik heb!

Iris

Super goed geholpen!

Goed! Snelle levering.

Netjes ingepakt

Ketting abrazi prijs kwaliteit iets minder. Vrij duur voor kwaliteit. Had verwacht dat deze zwaarder zou zijn en echt zilver voor de prijs die je betaald.