8.1/10
8.5/10
8.1/10

Geweldig! Ondanks dat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad waren, reeg ik meteen een mail met de vraag of ik wilde wachten, annuleren of een andere schoen wilde kiezen. Ik heb gekozen...

Hele snelle reactie. Goede service.

Op de site aangeven dat een product niet op voorraad is.

B

Het bedrijf is van naam veranderd, hippere naam nu!

Snel contact via email/klantenservice, meedenkend met je vragen en wens voor producten (binnen een dag stond mijn gewenste schoen uit de nieuwe collectie online om te bestellen).

Je kunt slechts 3 paar schoenen bestellen, wat wel erg weinig is voor een webwinkel die geen echte winkel heeft om ze te kunnen passen. Verder betaal je zelf de retourkosten (past niet meer in deze tijd) en lange verzendtijd (5-10 werkdagen). Mij hebben ze aangeboden om de schoenen klaar te zetten tijdens het passen van mijn jurk in Weddings, dus dat was een mooie oplossing!

Nette levering, materiaal zeer nauwkeurig, netjes en met een leuke touch bezorgd!
Tevens voldoen de schoenen geheel aan dr verwachting.

De service is super! Nadat ik ze gepast had, vond ik ze te klein aanvoelen. Terugsturen was geen probleem. Je wordt direct op de hoogte gehouden of ze jou pakket terug hebben ontvangen en wanneer je...

Veel keuze!
Goede omruilgarantie

Jammer dat je retourneer kosten moet betalen voor je pakket. Een antwoordnummer/retoursticker zou het gratis maken.

Lianne Brand

Positief, meedenkend, adviserend!
Mooie collectie, goede nette levering van producten

Advies en meedenkendheid wat betreft bruidsschoenen

Geen!

Positieve ervaring

Duidelijke foto's, mooi assortiment

Bij de trouwriemen ook de lengte vermelden.
Tevens levertijd was me vooraf niet duidelijk waardoor ik voor m'n gevoel lang moest wachten op de bestelling.

Snelle verwerking van producten zowel aankoop als retourzending.

Uitgebreid assortiment

Bij vele bedrijven zijn de retourkosten voor rekening van het bedrijf. Dit zou ik graag adviseren voor dit bedrijf.

Heel snel geleverd en uitstekende service

Gabriellr

Goede service en snelle levering! Vriendelijke klantenservice!

Suzanne V.

Gisteren heb ik mijn jurk opgehaald. Hij was nog niet perfect maar de coupeuse en het personeel zijn net zo lang doorgegaan tot hij wel perfect was. Zelfs na sluitingstijd. Ik vond dat echt te gek;...

Zie hierboven; ze willen echt dat je jurk perfect is en gaan het werk niet afraffelen.

Parkeerkorting regelen voor klanten :) ik had vlakbij de winkel geparkeerd omdat ik dacht met twee uur weer weg te zijn. Uiteindelijk duurde dat veel langer dus ik heb een fortuin uitgegeven aan Parkeerkosten.