In White

Schoenen gevonden op internet van het merk wat In White verkoopt. Via Whatsapp gevraagd of zij dit model ook zouden gaan verkopen. Zelfde dag nog op de website gezet door jullie! Snel geleverd en... Schoenen gevonden op internet van het merk wat In White verkoopt. Via Whatsapp gevraagd of zij dit model ook zouden gaan verkopen. Zelfde dag nog op de website gezet door jullie! Snel geleverd en erg blij met de schoenen.

Snel reactie bij vragen

Niet

Saskia

Op zich levert het netjes en op tijd. Alleen jammer dat na een eerste keer testdragen, rondje heen en weer door de woonkamer, de eerste steentjes van het hondenstrikje al misten.

Goed overzichtelijke website.

Producten zelf ook vooraf even testen

EJT Bos

De bruidsschoenen die ik heb besteld zijn heel keurig verpakt geleverd. De kwaliteit van de schoenen is super, ze zijn heerlijk zacht van binnen en de kleur is erg mooi. Tot mijn verrassing

Zeer goede kwaliteit van de schoenen. Heel verzorgde uitvoering.

De retourkosten zijn voor kosten van de koper. Dat is voor mij een echte tegenvaller. Bij schoenen bestel je sowieso meerdere maten. Ik kan mij wel voorstellen dat je de retourkosten voor kosten van... De retourkosten zijn voor kosten van de koper. Dat is voor mij een echte tegenvaller. Bij schoenen bestel je sowieso meerdere maten. Ik kan mij wel voorstellen dat je de retourkosten voor kosten van de koper houdt als die niets koopt. Wanneer de koper daadwerkelijk iets koopt, zou ik als bedrijf de retourkosten vergoeden.

Vanessa Vissers

Hele fijne winkel goede informatieverstrekking en netjes en veilig verpakt en verzonden

Kim

Snelle levering en super leuk ingepakt. Echt een cadeautje

Meer foto’s producten hoe en waar je iets voor kan gebruiken of onder dragen. Meer inspiratie dus

Geweldig! Ondanks dat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad waren, reeg ik meteen een mail met de vraag of ik wilde wachten, annuleren of een andere schoen wilde kiezen. Ik heb gekozen... Geweldig! Ondanks dat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad waren, reeg ik meteen een mail met de vraag of ik wilde wachten, annuleren of een andere schoen wilde kiezen. Ik heb gekozen voor een ander model en binnen een minuut! kreeg ik antwoord op mijn vraag of deze wel op voorraad waren en de volgende dag waren de schoenen binnen.

Hele snelle reactie. Goede service.

Op de site aangeven dat een product niet op voorraad is.

B

Het bedrijf is van naam veranderd, hippere naam nu!

Snel contact via email/klantenservice, meedenkend met je vragen en wens voor producten (binnen een dag stond mijn gewenste schoen uit de nieuwe collectie online om te bestellen).

Je kunt slechts 3 paar schoenen bestellen, wat wel erg weinig is voor een webwinkel die geen echte winkel heeft om ze te kunnen passen. Verder betaal je zelf de retourkosten (past niet meer in deze... Je kunt slechts 3 paar schoenen bestellen, wat wel erg weinig is voor een webwinkel die geen echte winkel heeft om ze te kunnen passen. Verder betaal je zelf de retourkosten (past niet meer in deze tijd) en lange verzendtijd (5-10 werkdagen). Mij hebben ze aangeboden om de schoenen klaar te zetten tijdens het passen van mijn jurk in Weddings, dus dat was een mooie oplossing!

Nette levering, materiaal zeer nauwkeurig, netjes en met een leuke touch bezorgd!
Tevens voldoen de schoenen geheel aan dr verwachting.

De service is super! Nadat ik ze gepast had, vond ik ze te klein aanvoelen. Terugsturen was geen probleem. Je wordt direct op de hoogte gehouden of ze jou pakket terug hebben ontvangen en wanneer je... De service is super! Nadat ik ze gepast had, vond ik ze te klein aanvoelen. Terugsturen was geen probleem. Je wordt direct op de hoogte gehouden of ze jou pakket terug hebben ontvangen en wanneer je nieuwe pakket de deur daar uit gaat. Zo heb je goed zicht op wanneer het aankomt. DPD vind ik alleen een lastiger verzendbedrijf. Post NL/DHL vind ik persoonlijk fijner.

Veel keuze!
Goede omruilgarantie

Jammer dat je retourneer kosten moet betalen voor je pakket. Een antwoordnummer/retoursticker zou het gratis maken.