9.5/10
9.7/10
9.5/10

Mengers Bouwadvies

Nakomen wat je beloofd!

Een goed product (website) maken kunnen veel bedrijven / een goed proces leveren is zeker zo belangrijk. Anke verstaat de kunst om het totale traject goed en actief te begeleiden.

Baas

Snel een mooie en goed vindbare website!

Webton heeft mij snel geholpen met een nieuwe website. De website is naar mijn eigen wensen ontworpen en aangepast tot deze perfect was! Bovendien heeft Webton mij tips gegeven om goed vindbaar te zijn in Google en met wat extra hulp van ze is dit al zeer goed gelukt.
Ideaal dus!

Professionele organisatie, snelle afhandeling

Professioneel bedrijf! Zéér goed bereikbaar.. zowel telefonisch als via mail. Wachten niet met het oplossen van problemen, maar hanteren altijd een directe aanpak.

Biocare Online

Ontwikkeling webshop Biocare Online

Nadat mijn man zijn website heeft laten bouwen door Webton (en deze samenwerking al uitstekend was verlopen) hebben wij besloten om na 1.5 jaar mijn webshop te laten bouwen door Webton. Een intensieve samenwerking wat echt volledig naar wens is verlopen! Wat een enorm prettig bedrijf, veel contact wat per mail en telefonisch super verliep ondanks wij gevestigd zitten in het noorden. Prijs/Kwaliteit heeft echt een dikke 10! Enkele weken geleden kreeg ik nog de vraag of ik tevreden was met mijn webdesigner. En of ik tevreden ben! Wij kunnen Webton iedereen aanraden!

Leesland BV

Uistekend gedaan

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe website, mooi ontwerp, goede service en een goed contact vanaf het begin, niets op aan te merken.

Dementie-winkel.nl

Dementie-winkel.nl

Webton ondersteunt ons bij het design van de winkel. Het service niveau is uitstekend. Heel prettig in contact. Praktisch, met beide benen op de grond.

MKB Service Group Nederland

Webton begrijpt de ondernemer en is daarom altijd goed bereikbaar en worden kwesties snel aangepakt. Ook voor de vindbaarheid binnen Google is Webton goed bezig geweest; even een aantal zoektermen... Webton begrijpt de ondernemer en is daarom altijd goed bereikbaar en worden kwesties snel aangepakt. Ook voor de vindbaarheid binnen Google is Webton goed bezig geweest; even een aantal zoektermen bedenken en binnen afzienbare tijd ben je bovenaan te vinden.

Happinique - Eventplanning

Top bedrijf!

Ik ben erg blij met de service die Webton verleend heeft. Naast dat ze enkele jaren geleden een prachtige website hebben gemaakt kan ik nog steeds bij Webton terecht voor kleine aanpassingen. De vriendelijke medewerkers van Webton staan je altijd razendsnel te woord en geven een deskundig advies. Het is zeker een aanrader om met Webton te werken.

Zuleika Verhalenverteller

Ik ervaar de samenwerking met de medewerkers Van WebTon als zeer prettig. De persoonlijke en deskundige benadering spreekt mij zeer aan. Emails worden snel en correct beantwoord, wijzigingen worden... Ik ervaar de samenwerking met de medewerkers Van WebTon als zeer prettig. De persoonlijke en deskundige benadering spreekt mij zeer aan. Emails worden snel en correct beantwoord, wijzigingen worden altijd in overleg en vlot doorgevoerd. Webton heeft voor mij een duidelijke en mooie website gemaakt, waar mijn eigen wensen zoveel mogelijk in zijn verwerkt. Tevens staat mijn website erg hoog in Google en is daarom goed te vinden.

Ik ervaar de samenwerking met de medewerkers als zeer prettig. De persoonlijke en deskundige benadering spreekt mij erg aan. Emails worden snel en correct beantwoord, wijzigingen worden altijd in overleg en vlot doorgevoerd. WebTon heeft voor mij een duidelijke en mooie website gemaakt waar mijn eigen wensen zoveel mogelijk in verwerkt zijn. Tevens staat mijn website erg hoog in Google en is daarom goed vinden.

ECO2 Energy Soltions

ECO2 Energy Solutions B.V.

Met Webton hebben we onze website aanzienlijk verbeterd. Het is een prettige partij om mee samen te werken en reageren snel als je vragen c.q.verzoekjes hebt. Top!