9.5/10
9.7/10
9.5/10

Rob Heinrichs

Webton wijkvolleybaltoernooi Groot Driene

Mijn ervaring met de samenwerking met Webton de afgelopen jaren is dat deze samenwerking uitermate goed bevallen is.
Wij- Carl, Sake en Rob- hopen nog lange tijd door te gaan met de organisatie van het Webton wijkvolleybaltoernooi Groot Driene en daarbij dankbaar gebruik te kunnen maken van de diensten in de meest ruime zin des woords van Webton

LoveSound

Nieuwe realisatie website LoveSound

Webton heeft me echt super geholpen met het realiseren van een nieuwe website. De vertaalslag van mijn idee naar een online presentatie sluit naadloos op elkaar aan en tevens merk ik al positieve resultaten in mijn Google vindbaarheid, echt een aanrader!

Bureau Puntgaaf

Uitstekende samenwerking

Inmiddels werken we alweer vele jaren samen met Webton en dat bevalt uitstekend. Afspraken worden altijd nagekomen en de communicatie verloopt snel en helder. Bovendien heeft men duidelijk veel kennis van zaken. Aanrader!

Traag en duur op termijn

In eerste instantie veel service en enthousiasme, meedenkend voor oplossingen. In de loop der tijd gaat alles steeds ingewikkelder en duurder worden. Je betaald elk jaar service kosten voor aanpassingen, maar als je iets aangepast wilt hebben moet je daar wel steeds apart extra voor betalen. Je betaald dus steeds dubbel voor de service. Beetje flauw allemaal.

Reactie Webton.nl:

Beste Marielle,

Zoals telefonisch uitgelegd vallen niet al onze werkzaamheden onder ons servicecontract. Daar waar nieuwe functionaliteiten ontwikkeld moeten worden, brengen we (met vooraf overleg) onze uren in rekening. We vinden het uiteraard vervelend dat je hierdoor onze service op deze manier hebt ervaren. We gaan er vanuit dat naar aanleiding van ons gesprek en de afspraken die we gemaakt hebben, het oorspronkelijke enthousiaste gevoel weer opgeroepen wordt. Hopelijk wil je daarna je mening nog herzien.

Team Webton,
Rogier Lohuis

Goede en snelle service

Erg prettige samenwerking, snelle en correcte service.

Anouk Interieurdesign

Die staat!

Trots om online te kunnen! De site past perfect bij mijn wensen; je kunt goed zien wie ik ben; en waar ik voor sta, erg gaaf eindresultaat!!

Krullen in de wind

Super blij met mijn coole website!

Webton heeft echt goed werk geleverd. Ik had wel in gedachten hoe de website er in grote lijnen uit moest zien, maar kon er niet echt beelden, logo, stijl, etc bij verzinnen. Met mijn zeer beperkte input hebben ze er een super mooie website van gemaakt. I like!

Benitech kozijnen

Professioneel en behulpzaam

Duidelijk advies, meedenkend en oplossing gericht. Onze klanten zijn erg positief over onze nieuwe website.

Yahia

Uitstekende resultaten behaald met Webton, dat terwijl de campagne nog maar net is begonnen!

Decisco Network Education

Bijzonder tevreden!

Wij van Decisco Network Education vinden Webton Top! Wij kunnen ons helemaal vinden in alle positieve reacties over Webton!