Extra punten voor de snelheid!

Ik heb Webton ervaren als een betrouwbare en vingervlugge partner: er werken mensen die graag snel en effectief voor je aan de slag zijn. Ze zoeken de technische oplossing die past, zijn eerlijk... Ik heb Webton ervaren als een betrouwbare en vingervlugge partner: er werken mensen die graag snel en effectief voor je aan de slag zijn. Ze zoeken de technische oplossing die past, zijn eerlijk over uren en prijzen en leveren voor een mooie prijs een prima website. Fijn is dat ze uitgebreid de tijd nemen om jou als gebruiker ook de 'achterkant' van je site goed uit te leggen. Dat scheelt enorm voor de momenten waarop je zelf content gaat toevoegen.

Maaike Hogebrug Fotografie

Fotografie opdracht voor Webton

Voor Webton heb ik foto's gemaakt van het nieuwe pand. De samenwerking verliep soepel, duidelijke communicatie en snelle reacties.

Eurosped - Topvolleybal in Twente

De mensen van Webton.nl zijn zeer professioneel maar vooral ook aangenaam om mee samen te werken.

We hebben de website voor het eredivisie volleybalteam van Eurosped door Webton laten ontwerpen en vervaardigen. Onze ervaringen daarbij waren zeer positief. Natuurlijk verwacht je van een... We hebben de website voor het eredivisie volleybalteam van Eurosped door Webton laten ontwerpen en vervaardigen. Onze ervaringen daarbij waren zeer positief. Natuurlijk verwacht je van een onderneming als Webton.nl dat het vakmensen zijn op het gebied van het ontwikkelen en realiseren van een website. Deze verwachting hebben ze helemaal waargemaakt. Maar wat minstens net zo'n positieve ervaring was, was de samenwerking. Webton.nl is een laagdrempelige organisatie met medewerkers die goed bereikbaar zijn en onze wensen snel wisten om te zetten in concrete voorstellen. Kortom Webton.nl is het vijf-sterren oordeel meer dan waard.

Mighty Good Man

Goede gestage stijging en denken met je mee

Een bedrijf wat met je meedenkt. We zijn een goede gestage stijging in de categorie waarin we waren gestart en ze kwamen nadat we bijna bovenaan stonden zelf met suggesties voor de volgende pagina... Een bedrijf wat met je meedenkt. We zijn een goede gestage stijging in de categorie waarin we waren gestart en ze kwamen nadat we bijna bovenaan stonden zelf met suggesties voor de volgende pagina bijvoorbeeld. Fijn samenwerken!

Rob Heinrichs

Webton wijkvolleybaltoernooi Groot Driene

Mijn ervaring met de samenwerking met Webton de afgelopen jaren is dat deze samenwerking uitermate goed bevallen is.
Wij- Carl, Sake en Rob- hopen nog lange tijd door te gaan met de...
Wij- Carl, Sake en Rob- hopen nog lange tijd door te gaan met de organisatie van het Webton wijkvolleybaltoernooi Groot Driene en daarbij dankbaar gebruik te kunnen maken van de diensten in de meest ruime zin des woords van Webton

LoveSound

Nieuwe realisatie website LoveSound

Webton heeft me echt super geholpen met het realiseren van een nieuwe website. De vertaalslag van mijn idee naar een online presentatie sluit naadloos op elkaar aan en tevens merk ik al positieve... Webton heeft me echt super geholpen met het realiseren van een nieuwe website. De vertaalslag van mijn idee naar een online presentatie sluit naadloos op elkaar aan en tevens merk ik al positieve resultaten in mijn Google vindbaarheid, echt een aanrader!

Bureau Puntgaaf

Uitstekende samenwerking

Inmiddels werken we alweer vele jaren samen met Webton en dat bevalt uitstekend. Afspraken worden altijd nagekomen en de communicatie verloopt snel en helder. Bovendien heeft men duidelijk veel... Inmiddels werken we alweer vele jaren samen met Webton en dat bevalt uitstekend. Afspraken worden altijd nagekomen en de communicatie verloopt snel en helder. Bovendien heeft men duidelijk veel kennis van zaken. Aanrader!

Traag en duur op termijn

In eerste instantie veel service en enthousiasme, meedenkend voor oplossingen. In de loop der tijd gaat alles steeds ingewikkelder en duurder worden. Je betaald elk jaar service kosten voor... In eerste instantie veel service en enthousiasme, meedenkend voor oplossingen. In de loop der tijd gaat alles steeds ingewikkelder en duurder worden. Je betaald elk jaar service kosten voor aanpassingen, maar als je iets aangepast wilt hebben moet je daar wel steeds apart extra voor betalen. Je betaald dus steeds dubbel voor de service. Beetje flauw allemaal.

Reactie Webton.nl:

Beste Marielle,
Beste Marielle,
Zoals telefonisch uitgelegd vallen niet al onze werkzaamheden onder ons servicecontract. Daar waar nieuwe functionaliteiten ontwikkeld moeten worden, brengen we (met vooraf overleg) onze uren in rekening. We vinden het uiteraard vervelend dat je hierdoor onze service op deze manier hebt ervaren. We gaan er vanuit dat naar aanleiding van ons gesprek en de afspraken die we gemaakt hebben, het oorspronkelijke enthousiaste gevoel weer opgeroepen wordt. Hopelijk wil je daarna je mening nog herzien.
Team Webton,
Rogier Lohuis

Goede en snelle service

Erg prettige samenwerking, snelle en correcte service.

Anouk Interieurdesign

Die staat!

Trots om online te kunnen! De site past perfect bij mijn wensen; je kunt goed zien wie ik ben; en waar ik voor sta, erg gaaf eindresultaat!!