9.5/10
9.7/10
9.5/10

Jim van den Heuvel

Webton en ik werken nu iets langer dan een jaar samen. Binnen 1 jaar wisten wij top posities te behalen op erg lastige keywords. Door wat fouten op mijn website hebben we plotseling wat ranks...

Vriendelijk, snel antwoord, snel schakelen, hulpzaam.

Praktijk voor Zen Shiatsu Karin Stroet

Als beginnend zelfstandige vind ik het belangrijk een professionele website te hebben met een vriendelijke en toegankelijke uitstraling. Ik ben heel erg tevreden met het eindresultaat en ik ontvang...

De opstart ging heel welvarend met goede begeleiding en verrassende adviezen die goed hebben uitgepakt. Zeer snelle terug respons en hulp. Alle medewerkers die ik heb mogen spreken zijn behulpzaam en vriendelijk wat heel prettig is. Het is gemakkelijk om goede en heldere afspraken te maken en beloften worden steeds prompt nagekomen. Hulde !

't Twents Kwartiertje

Tevreden!

Webton heeft onze nieuwe website ontwikkeld en we zijn hier erg tevreden over. Ze hebben ons perfect aangevoeld in de stijl die we wilden, dit was voor ons erg belangrijk.
Het contact was goed en probleemloos.

We krijgen veel positieve reacties en zijn trots en blij met onze website!

Roy en Rene Blouw / Bijvanck B.V.

Webton is voor ons een fantastisch bedrijf, komen alle afspraken na tot in detail, klasse!

Inmiddels hebben we nu 5 complete websites laten bouwen, maar voor elke website is alle tijd en deskundigheid genomen.
Ook bij eventuele problemen, lossen die jongens het snel op, dat geeft maar aan dat ze niet alleen willen verkopen, maar ook voor hun producten staan. (iets waar bij sommige andere bedrijven nog wel eens te wensen over laat).
Een nieuwe klant krijgen is eenvoudig, maar een klant houden is veel moeilijker, dit bedrijf gaat zeker voor het laatste.
Onze accountmanager bij Webton is Kevin van Haare, een jonge die verstand van zaken heeft, en ons altijd perfect begeleid en te woord staat met onze websites. Maar heb natuurlijk ook wel eens een andere collega(s) gesproken, maar die zijn zeker net zo professioneel en gedreven als Kevin, ieder heeft zijn eigen disciplines en kwaliteit.
Voor ons CHAPEAU voor jullie klantvriendelijkheid en gedrevenheid.
Hopen voor een lange samenwerking.
Roy en Rene Blouw (Bijvanck B.V.)

Finovion: franchiseformule voor het administratiekantoor & accountantskantoor

Bureau dat altijd voor je klaar staat

Finovion is erg tevreden over Webton. Dit komt omdat er uitstekend wordt meegedacht en er bij Webton altijd voldoende bereidheid bestaat om wijzigingen door te voeren, die noodzakelijk zijn om de website succesvol te laten zijn. Immers het is bijna onmogelijk om vooraf alles in detail te bespreken. Mijn complimenten Webton en dan vooral "rots in de branding" Dennis.

Extra punten voor de snelheid!

Ik heb Webton ervaren als een betrouwbare en vingervlugge partner: er werken mensen die graag snel en effectief voor je aan de slag zijn. Ze zoeken de technische oplossing die past, zijn eerlijk over uren en prijzen en leveren voor een mooie prijs een prima website. Fijn is dat ze uitgebreid de tijd nemen om jou als gebruiker ook de 'achterkant' van je site goed uit te leggen. Dat scheelt enorm voor de momenten waarop je zelf content gaat toevoegen.

Maaike Hogebrug Fotografie

Fotografie opdracht voor Webton

Voor Webton heb ik foto's gemaakt van het nieuwe pand. De samenwerking verliep soepel, duidelijke communicatie en snelle reacties.

Eurosped - Topvolleybal in Twente

De mensen van Webton.nl zijn zeer professioneel maar vooral ook aangenaam om mee samen te werken.

We hebben de website voor het eredivisie volleybalteam van Eurosped door Webton laten ontwerpen en vervaardigen. Onze ervaringen daarbij waren zeer positief. Natuurlijk verwacht je van een onderneming als Webton.nl dat het vakmensen zijn op het gebied van het ontwikkelen en realiseren van een website. Deze verwachting hebben ze helemaal waargemaakt. Maar wat minstens net zo'n positieve ervaring was, was de samenwerking. Webton.nl is een laagdrempelige organisatie met medewerkers die goed bereikbaar zijn en onze wensen snel wisten om te zetten in concrete voorstellen. Kortom Webton.nl is het vijf-sterren oordeel meer dan waard.

Mighty Good Man

Goede gestage stijging en denken met je mee

Een bedrijf wat met je meedenkt. We zijn een goede gestage stijging in de categorie waarin we waren gestart en ze kwamen nadat we bijna bovenaan stonden zelf met suggesties voor de volgende pagina bijvoorbeeld. Fijn samenwerken!