Hotel Borgmann

Goede bereikbaarheid en pro-actief

Webdesign en linkbuilding

Geen vebeterpunten

Reactie Webton.nl:

Bedankt Willem, tot aankomende dinsdag en voor nu een fijn weekend ~GH

Fietsen Scoort VOF

Mooie stijging in posities

Aanleggen sterke backlinks

Reactie Webton.nl:

Fijn om te horen Michael! Dank!

3d Echo Vision

Pro-actief

Mooie rapportages

BMM Supplements

Voor mijn internetshop zocht ik vorig jaar een SEO partij. Na verschillende missers met andere personen en bedrijven ging het met Webton echter ook weer mis. Dit is een partij die echt alleen maar... Voor mijn internetshop zocht ik vorig jaar een SEO partij. Na verschillende missers met andere personen en bedrijven ging het met Webton echter ook weer mis. Dit is een partij die echt alleen maar aan hun eigen belang denkt. Onze webshop opereert internationaal en na het eerste contact met Webton gaven zij aan dat zij alleen voor de Nederlandse bezoekers wat konden doen. Ik ging hiermee akkoord want wat extra Nederlandse bezoekers kon geen kwaad. Mijn website is geschreven in het Engels en daar ging het na een paar weken mis. Mijn internationale bezoekers daalden met +- 70% en dus ook mijn omzet. Dit kwam omdat Webton inzette op Nederlandse bezoekers en daardoor zakte mijn website in de internationale google resultaten. Ik heb dit aangegeven bij Webton en deze beaamden dit en gaven aan de website opnieuw te bouwen met een Nederlandse versie. Ik gaf aan voor nu geen geld te hebben voor hun offerte A €15.000,- voor het bouwen van een meertalige website (de website die ik had werkte prima en daar betaalde ik €750,- voor via fiver.com) Ik verzocht om de SEO werkzaamheden te staken gezien de gigantische omzetdaling echter daar wilde Webton niets van weten want er was een overeenkomst van 12 maanden a €500,- ex btw. Ik heb een aantal emails gestuurd aan Joshua maar die was onverbiddelijk en gaf voorrang aan de overeenkomst t.o.v. mijn inkomstendaling van 70%. ONBEGRIJPELIJK! Geld is dus blijkbaar belangrijker dan resultaten. Het antwoordt was dat Webton zorgt voor bezoekers en niet voor omzet, ook niet als dat door hun toedoen met 70% daalt. Ik heb geen enkele stijging gezien in Nederlandse bezoekers. Na nog meer mails gestuurd te hebben bleef het antwoordt nee. Ze wilde doorgaan met de overeenkomst en zo dus schade toebrengen aan mijn bedrijf. Dat is ook het moment geweest dat ik gestopt ben met betalen. Ik ben naderhand in de maandelijkse rapportages gedoken en heb het e.a uitgezocht m.b.t. de zogenaamde kwalitatieve backlinks en unieke blogs. En hier begint de grote misleiding. Van die unieke blogs is geen sprake, die lijken in grote lijnen allemaal op elkaar en vertellen feitelijk hetzelfde verhaal. Unieke blogs zijn zeer belangrijk voor Google want bij teveel dezelfde tekst krijgt je website een penalty. Dan naar de "kwalitatieve backlinks" In de rapportage geeft Webton aan via welke website de blogs zijn geplaatst met welke " Authority score". Hier klopt helemaal niets van! Ik heb dit volledig uitgezocht via een meet programma genaamd "Majestic" en geen enkele Authority score klopte. Dus Als Webton een score opgeeft van bijvoorbeeld 40 is dit in werkelijkheid maar 3 of 4. Tevens kun je ook de bezoekers bekijken op deze backlink sites en deze waren meerdere malen zelfs NUL! En sommige blogs bestonden zelfs helemaal niet via de door Webton toegestuurde links. Dit is waardeloos voor SEO. Als u besluit zaken te doen met dit bedrijf maak dan een account aan bij Majestic om alle door hun beweerde authority scores te controleren en ook de bezoekers van die website want die zijn veelal nul en dus waardeloos. Controleer ook of de beloofde blogs zijn geplaatst. Alle cliënten die hier positief reageren nemen de door Webton toegestuurde rapportages blijkbaar klakkeloos voor waarheid aan. U bent gewaarschuwd!

Luisteren naar de klant

Reactie Webton.nl:

De heer maakt er een zooitje van als ondernemer. EcoForrest, Pura Vida Beheer BV en nu BMM Supplements zijn of in staat van faillissement en/of lopen er geschillen bij de deurwaarder. Pas op om... De heer maakt er een zooitje van als ondernemer. EcoForrest, Pura Vida Beheer BV en nu BMM Supplements zijn of in staat van faillissement en/of lopen er geschillen bij de deurwaarder. Pas op om zaken te doen met deze meneer. Aanvullende info:

Jan

Geweldige online marketing resultaten

Goede service en geweldige resultaten

Dank Jan Hindrik! Fijn om te horen dat we op de goede weg zitten. ~TH

Mike

Aangename service en snelle reacties tijdens het linkbuilding traject

Service, meedenkend

Meer contact momenten

Bram

Leuk bedrijf!

Aangenaam verrast door de service en mensen daar!

Tobias

Mooie website, goede content

Mooie website gebouwd
Ook sterke content voor ons geschreven

Nog niet kunnen vinden!

Lotte

Veel kennis in huis

Professioneel

en

Chantal

Leuk informeel bedrijf!

Deskundige SEO toppers

Een mail terug kan even duren