7.8/10
7.3/10
7.9/10
7.3/10

Floris Vekemans

Prima webshop, overzichtelijk en veel producten.

Sterke punten:

Zeer snelle levering na bestellen.

Martijn H.

Ik heb mijn order zojuist geannuleerd. Ondanks herhaaldelijk aangeven van mijn kant dat ik de producten geleverd moest hebben voor vandaag, vanwege vertrek op vakantie, en herhaaldelijk bevestinging...

Sterke punten:

Nette website, hoewel voorraadinformatie niet up-to-date is en details over veel producten ontbreken waardoor het niet altijd duidelijk is wat je precies koopt (bijv. welke versie/kleur/maat van een product).
Vriendelijke verkoper aan telefoon, die helaas wel beloftes maakte die men niet kon nakomen.

Beste Martijn,

Dank je wel voor je feedback, al is het niet de feedback waarop we hopen. Tijdens de vakantie periode is er her en der dingen niet goed gegaan en we zullen dit ook meenemen voor onze interne processen om in de toekomst wel beter van dienst te zijn. Onze excuses in ieder geval voor dat we je niet op tijd hebben kunnen helpen. Als je terug bent van vakantie ligt er een kleine pakje op je te wachten dat je nog steeds goed kan gebruiken.

Topzaak!

Sterke punten:

Service! Ik had de verkeerde maat besteld, doorgegeven via de website, kreeg snel berichtn de goede maat geleverd.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je reactie, leuk om te horen. Tot de volgende keer.

Rainier

Erg leuk. Koen heeft erg genoten!

Sterke punten:

Snel, makkelijk en overzichtelijk.

O de Vaal

Duikcomputer besteld. Vlgs website op voorraad na bestellen krijg mail niet op voorraad.
Week lang proberen te bellen wat na 6 lukte om contact te krijgen. Word gezegd maken er spoed van.

Beste Otto,

Klopt helemaal wat je schrijft en uiteraard zijn we daar niet blij mee. Wel hebben we alsnog naar een passende oplossing gezocht en gevonden zodat je op tijd op reis kon gaan met de aangeschafte duikcomputer. Hopelijk bevalt die prima.

Duidelijkheid

Snelle en goede service. Pakketje was goed verpakt en de afhandeling via de site was prima.

Goede snelle afhandeling
Pakketje goed verpakt.

Jeroen pecasse

Leuke site, spreekt aan oa door Graphics. Werking webshop is Ok, maar het was me niet duidelijk dat ik eerst een account aan moest maken alvorens te kunnen bestellen, je kunt dus niet al je...

Beste klant,

Dank u wel voor de Feedback die u ons geeft. Op onze site kunt u ook een bestelling plaatsen zonder dat u een account heeft aangemaakt. Als u klikt op Doorgaan naar betalen kunt u kiezen voor direct afrekenen. Misschien heeft u dat niet gezien of werkte het niet bij u, Zou u mij dat kunnen laten weten zodat we dat kunnen aanpassen zodat het wel werkt. Alvast enorm bedankt voor uw reactie. Team Diveplace

Goede service, alleen gebrek aan informatie vanaf het moment dat er gemeld is dat de order verstuurd is. Hierdoor is het onbekent wanneer de bestelling daadwerkelijk in ontvangst genomen kan worden.

Sterke punten:

Goede service bij voorbereiding van de order

Beste,

Dank u wel voor je feedback en vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. U schrijft dat u geen melding hebt ontvangen wanneer daadwerkelijk het pakket wordt gebracht. Heeft u niet van onze vervoerders een Track&Trace mogen ontvangen waar u het pakket kunt traceren en volgen zodat u weet wanneer het wordt geleverd. Ik hoor graag van u zodat we onze service nog beter kunnen maken. Alvast bedankt voor uw reactie, Team Diveplace

Waterproof handschoenen besteld.

Sterke punten:

Snelle reactie op vragen mail!