7.8/10
7.5/10
7.3/10
7.9/10
7.3/10

Prima service , alleen staat bankrekening op F. V. Luttikhuizen, dat vind ik niet zo professioneel

Je hebt helemaal gelijk.

We hebben het gelijk aangepast en nu staat er als je de overmaking maakt weer onze bedrijfsnaam Diveplace.

Dank je wel dat je dit meldt zo kunnen wij onze service optimaliseren.

Frans van den Berg

Heb hier een 300 bar dubbelkraan besteld welke niet direct op voorraad was, maar toch volgens afspraak binnen 6 dagen keurig geleverd werd. 👍 👍😀

Sterke punten:

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Toppie.

Hi Frans,

Dank je wel voor je feedback. Dat is inderdaad waar wij voor staan. Afspraken nakomen die wij maken als is het soms iets vertraagd. Fijn dat het je zo goed bevallen is, graag tot de volgende keer.

Goed op tijd verstuurd

Snel geleverd

Hi Patrick,

Dank je wel voor je feedback, fijn dat de bestelling zo snel bij je binnen was.

Graag weer tot de volgende keer.

Joock

Prima service, goede en deskundige begeleiding en prettige sfeer

Beste Joock,

Dank je wel voor je feedback, leuk dat je dit schrijft. Kom gerust weer langs voor een kopje koffie.

Heb tas besteld en deze zou volgens website binnen 5 dagen geleverd worden. ik had 'm ook nodig voor een weekend weg. Kreeg op laat moment mail dat de fabrikant niet leverde. Hoewel ik dat begrijp...

Lastig om info over (jeugd)cursussen te vinden en de juiste te vinden. Op laptop ging dat goed, maar eerste poging op mobiel was geen succes.

Sterke punten:

Snelle reactie na reservering cursus voor mijn twee zonen

Reactie Webshopduiken.nl:

Bedankt voor de feedback! Op dit moment zijn wij hard bezig met een vernieuwde webshop zodat het straks allemaal een stuk overzichtelijker en duidelijker wordt.

Team Diveplace

Gomes Bráz Américo

Willem Toet ‘Hotel de dames van de Jonge’

Uitstekend

Doorgaan zo!!!

Goede service. Ik werd netjes teruggebeld en mijn bestelling werd keurig bezorgd. Op de website stond dat het product nog op voorraad was. Dat bleek niet zo te zijn, maar er werd contact opgenomen...