7.4/10
7.2/10
7.2/10

Duncan van Erven

Snelle levering alleen jammer dat er een verkeerde hoseretainer is geleverd. Ook omdat ik verwacht dat een duikshop de spullen die ze leveren controleren voor ze worden verzonden. Hier is mijn... Snelle levering alleen jammer dat er een verkeerde hoseretainer is geleverd. Ook omdat ik verwacht dat een duikshop de spullen die ze leveren controleren voor ze worden verzonden. Hier is mijn insziens niet zorgvuldig omgegaan met orderpicking.

Sterke punten:

Snelle levering en een ruim assortiment met goede beschrijvingen en foto's

Sydney Renning

Perfect, gemakkelijk, en zeer snel

Snelheid

Denzel

Al mijn divegear besteld + al mijn cursussen.

Sterke punten:

- Zeer goed in het verschaffen van advies voor de aanschaf van materiaal.
- Uitstekende lessen voor alle cursussen.

Reactie Webshopduiken.nl:

Super leuk om dit van je te vernemen Denzel. Mocht er toch nog iets zijn waar we in kunnen verbeteren dan vernemen wij het graag. Hier worden wij wel heel blij van!!!
Team Diveplace -...
Team Diveplace - Webshopduiken.nl

frank

Bedrijf is telefonisch slecht bereikbaar en de winkel is maar 2 of 3 dagen in de week open op hele rare tijden.

Sterke punten:

Webshop ziet er goed uit

Beste Faris,
Beste Faris,
Dank je wel voor je feedback, Klopt dat wij aangepaste openingstijden hebben zoals ook vermeld op de site. Je kunt ons altijd bellen, mailen en appen op de communicatie lijnen die wij hebben ingeregeld en een bericht achter laten. Daarnaast hebben wij als de duikcentrum onze openingstijden aangepast wanneer de duikers actief zijn.
Vervelend dat dit niet het gewenste resultaat is dat u verwacht.
Team Diveplace - Webshopduiken.nl

Renate Olie

Van tevoren gemaild, bij de bestelling een notitie achtergelaten dat ze me moesten bellen als het niet binnen een week geleverd kon worden. Zelf gebeld na een automatisch bericht dat er 'iets' niet... Van tevoren gemaild, bij de bestelling een notitie achtergelaten dat ze me moesten bellen als het niet binnen een week geleverd kon worden. Zelf gebeld na een automatisch bericht dat er 'iets' niet op voorraad zou zijn, het zou er binnen een week zijn. Ik werd slecht op de hoogte gehouden en het duurde uiteindelijk meer dan 2 weken. De andere artikelen werden ook niet alvast opgestuurd. Te laat voor mij!

Overzichtelijke website, veel spullen

Beste Renate,
Beste Renate,
Wat jammer dat onze service niet zo is zoals het gewenst is. Door alle Corona prikkelen zijn wij helaas ook meer afhankelijk van de leverancier en de pakketbezorgers. Niet alles loopt soepel, dat betekent niet dat wij je beter van informatie hadden kunnen voorzien. Bedankt voor je feedback!
Dank voor je feedback en ik hoop dat wij het de volgende keer beter doen.
Groetjes,
Team Webshopduiken - Diveplace

Jody Boelen

Makkelijk besteld

duidelijke info over bestelling

Jan Post

klantvriendelijk

Pien

Echt een fantastische les gehad van Leo. Super veel persoonlijke aandacht en volledig geënthousiasmeerd voor het duiken!

Familie Steuten

Snelle levering. prima service

Snelle reactie en levering

Reactie Webshopduiken.nl:

Super fijn dat het zo goed bevallen is. Wij streven altijd naar een goeie service.
Dank voor het plaatsen van de fedback.
Team Diveplace - Webshopduiken

Nathalie Udo

Perfect. Erg klantgericht!

Sterke punten:

Super snelle reactie. Erg klantgericht. Jammer genoeg was het niet het juiste duikpak voor mij en het was super makkelijk om het terug te brengen.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor het achterlaten van je reactie, leuk en fijn om te horen. Graag gedaan en hopelijk de volgende keer dat het wel past.
Team Diveplace - Webshopduiken