7.4/10
7.2/10
7.6/10

van horenbeek michel

Niet ok, wacht nog steeds op bestelling van 3 januari zonder enige info noch reactie op mails en telefoontjes, geduld raakt op !

momenteel geen

Henk van Zaanen

Henk.zaanen@gmail.com

Service

Rene Brefeld

Zeer goede service, en mooie prijzen.

Website, klantvriendelijkheid, oplossend vermogen

Jody Boelen

Prima webshop

Alternatief aanbieden

Roy Fleuren

Goed zeer netjes

Sterke punten:

Laten weten via mail hoe het er voor staat

Rose Hoogenboom

Trage levering (bijna 2 weken) zonder enige communicatie. Geen telefonische bereikbaarheid.

Sterke punten:

Vriendelijke communicatie ALS er gecommuniceerd wordt

Beste Rose,
Beste Rose,
Wat jammer dat dit gebeurd is, denk dat er iets niet goed is gedaan. Hopelijk kunnen wij de volgende keer het beter doen. Wat betreft telefonische bereikbaarheid zijn wij alleen op de openingsdagen. De andere dagen communiceren wij via, mail, chat of terugbelverzoek. Wij zullen dit beter gaan oppakken. Dank voor je feedback.
Team Webshopduiken

cor bartels

Snelheid versturen order

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je reactie en fijn om te horen dat het goed is bevallen.

Ben Zentveldt

Mijn product besteld alleen omdat deze niet op voorraad was kreeg ik een mailtje terug dat deze in backorder stond, dus ik dacht nou dat gaat wel 2 tot 3 weken duren maar ik had het mis.

4 dagen later kreeg ik een mailtje dat het pakket verzonden was en het pakketje de volgende dag al bij mij thuis aan zou komen en ik was heel blij verrast dat dit zo snel ging.

Super service, bedankt webshopduiken.nl

Sterke punten:

Fijne webshop en duidelijk aangegeve

Dewi

Goed!

Sterke punten:

klantenservice reageert snel op mail

Dank je wel Dewi,
Dank je wel Dewi,
Wij proberen onze best te doen om de klantenservice snel te laten reageren, helaas lukt dat niet altijd maar wel heel vaak. Fijn dat dit ook gelukt is en dat je tevreden bent en de moeite hebt genomen om het ons te laten weten.
Groetjes,
Team Webshopduiken.nl

Inge Hamers

Prima service

duidelijke communicatie

Hi Inge,
Dank je wel voor je feedback. Jammer dat het product niet helemaal naar wens is. We gaan dat netjes afronden en wie weer tot een volgende keer.
Dank je wel voor je...
Hi Inge,
Dank je wel voor je feedback!
Team Webshopduiken.nl