7.4/10
7.2/10
7.2/10

Pien

Echt een fantastische les gehad van Leo. Super veel persoonlijke aandacht en volledig geënthousiasmeerd voor het duiken!

Familie Steuten

Snelle levering. prima service

Snelle reactie en levering

Reactie Webshopduiken.nl:

Super fijn dat het zo goed bevallen is. Wij streven altijd naar een goeie service.
Dank voor het plaatsen van de fedback.

Nathalie Udo

Perfect. Erg klantgericht!

Sterke punten:

Super snelle reactie. Erg klantgericht. Jammer genoeg was het niet het juiste duikpak voor mij en het was super makkelijk om het terug te brengen.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor het achterlaten van je reactie, leuk en fijn om te horen. Graag gedaan en hopelijk de volgende keer dat het wel past.

A van der Stelt

Vooraf informatie opgevraagd en uitgebreid gekregen. Snelle verzending en heel tevreden met product.

Sterke punten:

Indien proactief goede informatie. Verbeterpunt is informatie per mail.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je feedback en je verbeterpunt. Fijn om te horen.

Bas

Super !

Sterke punten:

Je wordt goed en duidelijk geïnformeerd en erg klantvriendelijk.

Jelle vH

Ik ben erg fijn geholpen. Er kwam duidelijk over dat ze niet zo veel mogelijk geld aan me wilden verdienen maar dat ze mij zo goed mogelijk wilde voorzien in mijn wensen.

Sterke punten:

Klantvriendelijk, behulpzaam, als er iets is wordt er direct gezocht naar een oplosing.

Wendy

Alleen maar miscommunicatie

Hi Wendy,
Helaas gebeurd dat wel eens dat als het verkeerd loopt verkeerd blijft gaan. Gelukkig hebben wij de communicatie toch gevonden en opgelost.
Dank voor je feedback al hadden wij...
Hi Wendy,
Dank voor je feedback al hadden wij graag een andere feedback ontvangen.

Thomas Kroon

Na een mooi product te hebben uitgezocht en besteld kwam er geen orderbevestiging. Na een week stuurde ik 's avonds rond 21.00 een mail waarop wel (!) gelijk een vriendelijke reactie kwam: het zou... Na een mooi product te hebben uitgezocht en besteld kwam er geen orderbevestiging. Na een week stuurde ik 's avonds rond 21.00 een mail waarop wel (!) gelijk een vriendelijke reactie kwam: het zou de volgende dag nog verstuurd worden. Helaas kwam de verzendbevestiging toch pas 5 dagen later en was het product te laat voor mijn vakantie.

Sterke punten:

Reacties snel en zelfs laat op de avond.

Hi Thomas,
Hi Thomas,
Dank je wel voor je reactie. Er was inderdaad in die tijd een fout in ons systeem. Gelukkig hebben wij wel kunnen communiceren. Vervelend inderdaad dat het niet meer gelukt was voor je vakantie.

P. de Nijs

Uitstekend

Sterke punten:

Vriendelijk en een uitstekende after sales

Beste de Nijs,
Dank je wel voor je feedback, fijn om te horen dat het helemaal bevallen is. Graag tot de volgende keer.

Vincent

Ik heb wide band plascondooms besteld. Deze werden 6 dagen na bestelling geleverd, dus niet echt snel of traag te noemen. Er bleek dat zonder overleg met mij een ander type geleverd was. Ik wilde... Ik heb wide band plascondooms besteld. Deze werden 6 dagen na bestelling geleverd, dus niet echt snel of traag te noemen. Er bleek dat zonder overleg met mij een ander type geleverd was. Ik wilde daarom de zending retourneren. Na 4 dagen kreeg ik reactie dat ik een RMA kon laten aanmaken. Sindsdien wacht ik al 4 weken op een verdere reactie. Vele malen mailen helpt niet, er wordt niet gereageerd. Telefonisch is het mij ook nog niet gelukt om ze te bereiken.

Net ingerichte webshop