7.4/10
7.2/10

Martijn van Gool

Zeer goed!

Sterke punten:

Goede informatie an de artikelen met duidelijke foto's.

Eddy Van Geert

Het materiaal is dik in orde, met een snelle levering. Zeer tevreden!!

Goed materiaal.

R. Leenders

Prima, lekker snel

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je feedback. Ondanks Corona en eventuele vertragingen proberen we zo snel mogelijk alles te versturen. Fijn dat het als prettig is ervaren.

Pascal De Nijs

Heel goed

Geen zwakke

Rene Brefeld

Super, ook als het pakketje bij transport verdwenen is, wordt er duidelijk gecommuniceerd en gezocht naar oplossingen. Bestelling alsnog binnen no time naar volle tevredenheid ontvangen.

Sterke punten:

Communicatie, probleemoplossend vermogen en klantvriendelijkheid.

Hi Rene,
Dank je wel voor je feedback, super leuk om te horen. Soms loopt het net iets anders dan gewenst. Fijn dat de oplossing wenselijk was en alsnog snel bij je in de bus is.
Veel...
Hi Rene,
Veel plezier gewenst!
Team Webshopduiken.nl

Andy Burghardt

Mijn ervaring met Webshopduiken. NL is goed

Goede service

Hi Andy,
Dank je wel voor je feedback. Leuk om te horen.
Tot de volgende keer.
Team Webshopduiken.nl

Raymon Hagedoorn

Vriendelijk, behulpzaam.

Sterke punten:

Nette levering,vriendelijk, goed product.

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je response, fijn om te horen dat het goed bevallen is en zien je uiteraard weer graag terug in onze webshopduiken.nl. Reactiesnelheid is wat lastig in deze bizarre tijden maar... Dank je wel voor je response, fijn om te horen dat het goed bevallen is en zien je uiteraard weer graag terug in onze webshopduiken.nl. Reactiesnelheid is wat lastig in deze bizarre tijden maar werken eraan. Dank voor het noemen, blijft een verbeterpunt!

Karl Haegens

Super!

snel en correct

Beste Karl,
Beste Karl,
Leuk om te horen dat het zo goed bevallen is. Wij doen ons best zo goed mogelijk de geplaatste order uit te leveren en fijn dat dit dan ook opgevallen is. Daar doen wij het tenslotte voor.
Tot de volgende keer.

Is goed

het meedenken

Besti Abi,
Besti Abi,
Dank je wel voor je feedback. Het meedenken proberen wij altijd te doen. Als er een order binnen komt pakken we deze niet gewoon maar beoordelen altijd hoe en wat. Klopt de maat wel of als het product niet op voorraad is tijdelijk wat kunnen wij dan wel aanbieden.
Fijn dat dit opvalt, tot de volgende keer.
Team Diveplace - Webshopduiken.nl

John Bos

Voor en tijdens bestelling directe reactie, als mede bevestiging order en dat van de 2 bestelde artikelen 1 niet op voorraad was, waar door langere levertijd. Waarvoor akkoord. Levering met toch... Voor en tijdens bestelling directe reactie, als mede bevestiging order en dat van de 2 bestelde artikelen 1 niet op voorraad was, waar door langere levertijd. Waarvoor akkoord. Levering met toch manco. Tel. bevestigd gekregen van een directe nalevering. Nu ruim 3 weken verder. Geheel GEEN reactie op mail en/of 2 x ingesproken voicemail. Sorry maar dit een geheel GEEN stijl. Waardoor mn goede eerste indruk nu 0 is.

Goede website