7.4/10
7.4/10

Philippe Jonckheere

Top, snel geleverd!

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je feedback. Blij dat je er blij mee bent.
Team Webshopduiken

marc Jacobs

Goed verzorgd en goed geholpen.

Sterke punten:

Zeer snelle en goede oplossingen.

Hi Marc,
Dank je wel voor je mooie feedback. Fijn dat je dit met ons deelt.

Roy

Netjes geleverd

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Roy voor je mooie feedback.

Jasper Akkermans

GOEDE ERVARING

duidelijk

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Jasper voor je feedback!

Arthur Vermeij

Kennis

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Arthur voor je feedback. Hier worden wij erg blij van en doen wij het ook voor.
Dank Team Diveplace - Webshopduiken,

Jan Vink

Mares batterij kit besteld.

Sterke punten:

Het geleverde onderdeel was helaas niet wat er besteld was. Na wat appjes heen en weer werd het prima opgelost. Super geregeld.

Hi Jan,
Dank je wel voor je feedback, fijn dat je zo tevreden bent. Wij doen graag onze best ook als het even iets fout gaat.
Dank en tot een volgende keer weer.
Team Webshopduiken -...
Hi Jan,
Dank en tot een volgende keer weer.
Team Webshopduiken - Diveplace

Heleen van den Driest

Positief!!

Sterke punten:

Ik kon makkelijk mijn bestelling aanpassen

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Heleen voor je feedback. Hier worden wij erg blij van en doen wij het ook voor.
Dank Team Diveplace - Webshopduiken,

Wouter van Asten

šŸ‘

Prijs

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel Wouter voor je Feedback. Lees dat wij niet zo snel geleverd hebben. Jammer, helaas gebeurd dit vaker op dit moment door alle voorraadproblemen. Hier zit inderdaad een verbeterpunt voor... Dank je wel Wouter voor je Feedback. Lees dat wij niet zo snel geleverd hebben. Jammer, helaas gebeurd dit vaker op dit moment door alle voorraadproblemen. Hier zit inderdaad een verbeterpunt voor ons in om dan het verloop goed te communiceren.
Dank names Team Diveplace - Webshopduiken.nl

Gaston du Clou

Eerste keer, communicatie over bestellingen blijft uit en is daarna langzaam

prijs is concurerend

Hi Gaston,
Dank voor je feefdback, helaas zijn wij ook afhankelijk van sommige leveringen van onze leveranciers en ja, de communicatie kan hier beter.
Dank in ieder geval. Team Diveplace -...
Hi Gaston,
Dank in ieder geval. Team Diveplace - Webshopduiken.nl

croimans christiaan

Al 2 weken aan het wachten op mijn refund, als ik deze niet snel ga binnen hebben op mijn rekening, start ik met klacht bij politie en ga ik bij advocaat luisteren voor verdere stappen te... Al 2 weken aan het wachten op mijn refund, als ik deze niet snel ga binnen hebben op mijn rekening, start ik met klacht bij politie en ga ik bij advocaat luisteren voor verdere stappen te ondernemen. verwijlkosten, nalatigheidskosten, misbruik van vertrouwen van klant zal er allemaal bijkomen voor uw rekening, mits het mijn geld is waar ik recht op heb om terug te krijgen. Laatste email is verstuurd, indien geen geld terug op mijn rekening, geen reactie, wens ik u fijne feesten want na de feesten ga ik er verder mee met alle mogelijke middelen die ik kan.

Hi Christiaan,
Vervelend dat dit zo gelopen is. De refund is inderdaad rond de 2 weken, ook afhankelijk wanneer wij de producten retour hebben.
Uiteraard kunnen wij dit verbeteren en daarom...
Hi Christiaan,
Uiteraard kunnen wij dit verbeteren en daarom dank je wel voor je reactie.
Team Diveplace - Webshopduiken