7.2/10
7.4/10

Robin Kok

Oplossingsgericht

Anco van der Meulen

Ik heb door een fout van webshopduiken (2 namen en adressen verwisseld) nog steeds mijn al betaalde bestelling niet ontvangen.

Tot op heden geen..

van horenbeek michel

Niet ok, wacht nog steeds op bestelling van 3 januari zonder enige info noch reactie op mails en telefoontjes, geduld raakt op !

momenteel geen

Henk van Zaanen

Henk.zaanen@gmail.com

Service

Rene Brefeld

Zeer goede service, en mooie prijzen.

Website, klantvriendelijkheid, oplossend vermogen

Jody Boelen

Prima webshop

Alternatief aanbieden

Roy Fleuren

Goed zeer netjes

Sterke punten:

Laten weten via mail hoe het er voor staat

Rose Hoogenboom

Trage levering (bijna 2 weken) zonder enige communicatie. Geen telefonische bereikbaarheid.

Sterke punten:

Vriendelijke communicatie ALS er gecommuniceerd wordt

Reactie Webshopduiken.nl:

Beste Rose,
Beste Rose,
Wat jammer dat dit gebeurd is, denk dat er iets niet goed is gedaan. Hopelijk kunnen wij de volgende keer het beter doen. Wat betreft telefonische bereikbaarheid zijn wij alleen op de openingsdagen. De andere dagen communiceren wij via, mail, chat of terugbelverzoek. Wij zullen dit beter gaan oppakken. Dank voor je feedback.
Team Webshopduiken

cor bartels

Snelheid versturen order

Reactie Webshopduiken.nl:

Dank je wel voor je reactie en fijn om te horen dat het goed is bevallen.

Ben Zentveldt

Mijn product besteld alleen omdat deze niet op voorraad was kreeg ik een mailtje terug dat deze in backorder stond, dus ik dacht nou dat gaat wel 2 tot 3 weken duren maar ik had het mis.

4 dagen later kreeg ik een mailtje dat het pakket verzonden was en het pakketje de volgende dag al bij mij thuis aan zou komen en ik was heel blij verrast dat dit zo snel ging.

Super service, bedankt webshopduiken.nl

Sterke punten:

Fijne webshop en duidelijk aangegeve