mirella elzer

Paar dagen geleden deze besteld maar heb maar 1 zakje gekregen van 1,5 kilo terwijl er toch 4 x staat onderaan de pagina voor dit geld had ik het anders niet gekocht
erg jammer
Aantal
in winkelwagen
Webshopvoorhonden.nl Productomschrijving
Alles van Pedigree
Pedigree droog adult mini rund
Pedigree Droog Adult Mini - Rund
Volwassen, kleine honden hebben een hogere energiebehoefte dan hun grotere soortgenoten. Dat is waarom er in PEDIGREE® Vital Adult Mini de juiste balans aan voedingstoffen zit voor de volwassen kleine hond. Zo kan jouw hond volop genieten van de voeding en zijn leven.

Specifieke eigenschappen
De range van PEDIGREE® Droogvoeding richt zich volledig op de 4 basisbehoeften van de hond. Daarmee voorziet deze voeding voor 100% in de nutritionele behoefte van de hond:
- Goede Gebitsverzorging
- Hoge Verteerbaarheid
- Gezonde Huid & Glanzende Vacht
- Sterk Immuunsysteem

Samenstelling
granen, vlees en dierlijke bijproducten (waarvan 4% rundvlees), oliën en vetten (waarvan 0.2% visolie, 0.2% zonnebloemolie), plantaardige bijproducten (waarvan 4% gedroogde bietenpulp), mineralen (waarvan 0.7% natriumtripolyfosfaat).

Analytische bestanddelen (%)
eiwit: 23 / vetgehalte: 14 / anorganische stoffen: 7 / ruwe celstof: 2.5 / calcium: 1.5 / fosfor: 1.1 / omega 6 vetzuren: 3 / omega 3 vetzuren: 0.4 / ijzer: 110 mg/kg.

Additieven per kg
Antioxidanten, Conserveermiddelen / Nutritionele additieven: Vitamine A: 16200 IE, Vitamine D3: 1422 IE, Vitamine E: 286 mg, Vitamine B1: 7.5 mg, Vitamine B2: 15.4 mg, Vitamine B6: 3.8 mg, Vitamine B9: 2.3 mg, Vitamine B12: 0.05 mg, Vitamine B5: 33.6 mg, Vitamine B3: 28.8 mg, Biotine: 0.31 mg, Watervrij calciumjodaat: 1.9 mg, Pentagehydrateerd kopersulfaat: 73 mg, Monogehydrateerd mangaansulfaat: 410 mg, Natriumseleniet: 0.63 mg, Monogehydrateerd zinksulfaat: 600 mg.

Voedingsadvies
De individuele behoeften van jouw hond hangen af van de mate van activiteit, van het ras en van de fysieke conditie. Om je hond te helpen in topvorm te blijven, is het aanbevolen om de hoeveelheid van de voeding aan te passen. Wanneer je droogvoeding van PEDIGREE® Adult Mini mengt met natvoeding van PEDIGREE®, halveer dan de aanbevolen hoeveelheden van elk product.

Zorg dat er altijd voldoende vers drinkwater beschikbaar is. Koel en droog bewaren.

Inhoud: 4x 1,5 kg

Uw ervaring

Webshop voor honden heeft dit netjes opgelost het was een fout verkeerd op de website gezet en uit coulance heb ik gratis 3 zakken extra gekregen super service ik ga hier zeker vaker bestellen omdat... Webshop voor honden heeft dit netjes opgelost het was een fout verkeerd op de website gezet en uit coulance heb ik gratis 3 zakken extra gekregen super service ik ga hier zeker vaker bestellen omdat netjes is opgelost
Bedankt webshop voor honden

Ik moet helaas achter mijn bestelling aan bellen/mailen. Ik kreeg overigens heel snel reactie op mijn mail met excuses dat er door verhuizing iets mis was gegaan. Prima snelle reactie

Uw ervaring

Ondanks vertraagde bestelling toch een prettig gevoel aan overgehouden

Geert Claeys

Vlotte afhandeling van de bestelling. Vriendelijk en beleefde chauffeur.

Onlangs een bestelling bij webshopvoorkatten geplaatst. Overzichtelijke webwinkel met uitgebreid assortiment. Producten waren op voorraad en daags erna geleverd met leuke attentie voor onze katten.

Snelle levering, maar geen bevestigingsmail ontvangen waardoor ik wat onzeker was of de levering zou plaatsvinden. Ik ga er van uit dat ik een foutje heb gemaakt bij het invullen van mijn e-mail... Snelle levering, maar geen bevestigingsmail ontvangen waardoor ik wat onzeker was of de levering zou plaatsvinden. Ik ga er van uit dat ik een foutje heb gemaakt bij het invullen van mijn e-mail adres omwille van vlot verloop.

Uw ervaring

Ander aanbod dan andere winkels.

PA

Heel vlotte en correcte service.

Uw ervaring

Duidelijke mail, vlotte en goede service.

In orde.

Uw ervaring

Mijn honden zijn grote fan van de kippenworsten. Ideaal voor op wandeling iets extra lekkers te geven.

In een woord SUPER
Uitstekende service , snelle levering en ook vragen worden snel beantwoord , Ga hier zeker vaker bestellen

Zeer snelle bezorging!

ging zoals verwacht