Weblish Online Marketing & Services

Weblish Online Marketing & Services Ook benieuwd naar feedback over de webshop Weblish Online Marketing & Services? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company110
9.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Weblish Online Marketing & Services met 9.5/10. Gebaseerd op 110 ervaringen.
Niveau van de training
Groepsgrootte

LEEF Advocatenkantoor
LEEF Advocatenkantoor

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela, je begeleiding is uitstekend! Goede tempo en helder/duidelijk.

Zou je Weblish aanbevelen?Ja

Fantastische ervaring! ik heb iets heel nieuws geleerd waarvan ik op voorhand niet had verwacht dat ik dit kon leren.

Rubia Blok
Goed (8/10)
Rubia Blok

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Er werd veel behandeld in korte tijd!

Score voor Weblish Online Marketing & Services:4/5
Zou je Weblish aanbevelen?Ja

Vond het leuk en leerzaam!.

Salma
Salma
Zou je Weblish aanbevelen?Ja

De training webassistant was heel erg leerzaam en leuk om te volgen..
manuela is heel enthousiast en een leuk mens..
echt een aanrader!!.

wilfred vree
Goed (8/10)
wilfred vree

Sterke punten, verbeterpunten of tips

introductie 1e les kan beter, door iets meer basisinformatie van wat we gaan doen. Meer uitleg van de grote lijnen, nu was het gelijk beetje in het diepe gegooid gevoel.
Mijn ervaring is dat je veel zelf moet oefenen, dus soort praktijkles met begeleiding is misschien ook een goede optie, zodat je onder toezicht tegen problemen aanloopt. Dit thuis uitzoeken kost erg veel tijd en dan krijg je gauw het idee van laat maar zitten, terwijl het vaak een handigheidje of weetje is om verder te kunnen

Score voor Weblish Online Marketing & Services:4/5

Persoonlijke aandacht.
ruimte voor vragen.
goede sfeer en locatie.
veel geleerd, maar heb het idee dat dit nog maar het topje van de ijsberg is.

Weblish Online Marketing & Services 1 beoordeling
Chantal van Mook - Just No Worries!
Uitstekend (10/10)
Chantal van Mook - Just No Worries!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik heb zoveel geleerd, dat had ik in eerste instantie niet verwacht, omdat ik dacht dat het een beknopte cursus zou zijn, maar ik heb zoveel tools/programma's leren kennen daar stond ik versteld van. Je doet dit met zoveel enthousiasme en persoonlijke aandacht voor de cursist, dat je je zo thuis voelt. Je bent oprecht betrokken en je gunt mij het allerbeste. Als ik extra hulp nodig had, dan is dat geen probleem en zoek je naar oplossingen om dit samen met jouw team op te lossen, door bijv. een 1 op 1 sessie of als je wat langer blijf zitten na de cursus (sorry daarvoor), dan kan dat ook.
Wat ik erg prettig vind is dat ook betaalbaar is en dat je alles met een lach doet en de humor van een ander ook kan waarderen.
Een stappenplan van hoe bouw je een site, wat moet je installeren en wat niet en tips hoe je bij je klant duidelijkheid kan verkrijgen om een site te kunnen bouwen. Het is fijn als je je tijdens de cursus jouw eigen site kunt bouwen, maar als je er dan een voor een ander moet gaan bouwen; hoe dan verder? Een vervolgcursus zou fijn zijn of één waarbij je up-to-date blijft bij alle ontwikkelingen, etc.

Zou je Weblish aanbevelen?Ja

Ik vond de training webassistant super. ondanks dat ik een eigen samengesteld pakket had, heb ik toch aan alles kunnen deelnemen.

Denise......
Denise......

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Kundig, geduldig,. Er was voor iedereen tijd.

Zou je Weblish aanbevelen?Ja

De training was zeer leerzaam. manueala bracht haar kennis over met, humor, geduld en passie. .
het was tevens een verwennerij, van thee/koffie koek,snoep en alle andere lekkers die sfeerverhogend was..
zonder twijfel was de sfeer en zetting altijd waar positief en inspirerend. maar ze was ook streng en to the point.

Janet Iljas
Janet Iljas

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het enthousiasme en de betrokkenheid van Manuela

Zou je Weblish aanbevelen?Ja

Ik heb de cursus webassistent gevolgd bij weblish. nog geen moment spijt van gehad! ik heb in korte tijd veel nieuwe vaardigheden geleerd. het enthousiasme van manuela werkt zo aanstekelijk, dat ik na de trainingen vaak thuis gelijk weer aan de slag ging.

Erica Risiglione

Een leuke, vrolijke, ongedwongen en goed verzorgde workshop. mijn beeld over bloggen is behoorlijk verandert:). vooral fijn om meer over het gebruik van juiste woorden en trends te leren. dank je wel.

Metz Bijman
Metz Bijman

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Fijne dat er een 1 op 1 cursus is. Dan kan het op het tempo van de cursist. Ik heb in 2 ochtenden ontzettend veel opgestoken.

Zou je Weblish aanbevelen?Ja

Ik heb de 1 op 1 training wordpress gevolgd bij manuela en ben ontzettend tevreden. manuela heeft erg veel kennis van zaken en had antwoord op al mijn vragen. de lessen waren supergezellig en vlogen voorbij. nu kan nu zelf aan de slag met de opgedane kennis. dat lukt zeker.

Carla van Klaveren, Knitkids.nl
Carla van Klaveren, Knitkids.nl
Zou je Weblish aanbevelen?Ja

Fijn training, heel erg effectief. veel aandacht voor alle zaken die je wilt verwezelijken op je eigen site. na drie ochtenden was mijn site bijna klaar. veel handige tips en trucs. een aanrader!.

Bedrijfsinformatie

Bij Weblish in Utrecht ben je aan het juiste adres voor allerlei maatwerk online oplossingen & WordPress cursussen.
Adres
Kanaalweg 18