Niveau van de training
9.5/10
Lesruimte / Lunch
Groepsgrootte

Gea Vermeulen/ProQure Pharma bv

Gezellige en leerzame workshop van Suzanne.
Duidelijke uitleg over hoe je SEO teksten kan schrijven.
Ik had niet gedacht dat ik het zelf zou kunnen leren.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Suzanne je had een goed tempo en duidelijke uitleg en vooral je persoonlijke begeleiding voor iedereen was super.

Een gezellige en inspirerende workshop. Uiteindelijk was ik de enige deelnemer dus super om zo één op één bezig te zijn.

Geen bijzonderheden.

Marja Avenhuis

Ik heb de boeiende Cursus WordPress voor Beginners gevolgd en ben razend enthousiast.
Een praktische cursus met oefenopdrachten en eigen inbreng van materiaal. Je krijgt van Manuela zoveel...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Deskundigheid, praktisch, professioneel, veel tips en trucs. Een gezellige en gemoedelijke sfeer.

Vrouw Power - Daniëlle Molenaar

Ik ben echt enthousiast over de google training. Het is een nuttige maar vooral echt inhoudelijke training. Doordat je direct aan de slag gaat maar ook ruimte is voor je vragen kan je direct ook...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterk: kennis Manuela, concreet, direct aan de slag.
Verbeterpunten/Tips: De uitstraling van Weblish vindt ik echt goed, daar zit een kracht, het zou ook gaaf zijn als je het lesmateriaal ook een Webslish look geeft, als je dat naar een hoger niveau tilt kan je ook echt meer vragen voor je trainingen.

LEEF Advocatenkantoor

Fantastische ervaring! Ik heb iets heel nieuws geleerd waarvan ik op voorhand niet had verwacht dat ik dit kon leren.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela, je begeleiding is uitstekend! Goede tempo en helder/duidelijk.

Rubia Blok

Vond het leuk en leerzaam!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Er werd veel behandeld in korte tijd!

Salma

De training WebAssistant was heel erg leerzaam en leuk om te volgen.
Manuela is heel enthousiast en een leuk mens.

Echt een aanrader!!

wilfred vree

Persoonlijke aandacht
ruimte voor vragen
goede sfeer en locatie
veel geleerd, maar heb het idee dat dit nog maar het topje van de ijsberg is

Sterke punten, verbeterpunten of tips

introductie 1e les kan beter, door iets meer basisinformatie van wat we gaan doen. Meer uitleg van de grote lijnen, nu was het gelijk beetje in het diepe gegooid gevoel.
Mijn ervaring is dat je veel zelf moet oefenen, dus soort praktijkles met begeleiding is misschien ook een goede optie, zodat je onder toezicht tegen problemen aanloopt. Dit thuis uitzoeken kost erg veel tijd en dan krijg je gauw het idee van laat maar zitten, terwijl het vaak een handigheidje of weetje is om verder te kunnen

Chantal van Mook - Just No Worries!

Ik vond de training WebAssistant super. Ondanks dat ik een eigen samengesteld pakket had, heb ik toch aan alles kunnen deelnemen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik heb zoveel geleerd, dat had ik in eerste instantie niet verwacht, omdat ik dacht dat het een beknopte cursus zou zijn, maar ik heb zoveel tools/programma's leren kennen daar stond ik versteld van. Je doet dit met zoveel enthousiasme en persoonlijke aandacht voor de cursist, dat je je zo thuis voelt. Je bent oprecht betrokken en je gunt mij het allerbeste. Als ik extra hulp nodig had, dan is dat geen probleem en zoek je naar oplossingen om dit samen met jouw team op te lossen, door bijv. een 1 op 1 sessie of als je wat langer blijf zitten na de cursus (sorry daarvoor), dan kan dat ook.
Wat ik erg prettig vind is dat ook betaalbaar is en dat je alles met een lach doet en de humor van een ander ook kan waarderen.
Een stappenplan van hoe bouw je een site, wat moet je installeren en wat niet en tips hoe je bij je klant duidelijkheid kan verkrijgen om een site te kunnen bouwen. Het is fijn als je je tijdens de cursus jouw eigen site kunt bouwen, maar als je er dan een voor een ander moet gaan bouwen; hoe dan verder? Een vervolgcursus zou fijn zijn of één waarbij je up-to-date blijft bij alle ontwikkelingen, etc.

Denise......

De training was zeer leerzaam. Manueala bracht haar kennis over met, humor, geduld en passie.
Het was tevens een verwennerij, van thee/koffie koek,snoep en alle andere lekkers die...

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Kundig, geduldig,. Er was voor iedereen tijd.