Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Chantal van Mook - Just No Worries!

Ik vond de training WebAssistant super. Ondanks dat ik een eigen samengesteld pakket had, heb ik toch aan alles kunnen deelnemen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik heb zoveel geleerd, dat had ik in eerste instantie niet verwacht, omdat ik dacht dat het een beknopte cursus zou zijn, maar ik heb zoveel tools/programma's leren kennen daar stond ik versteld... Ik heb zoveel geleerd, dat had ik in eerste instantie niet verwacht, omdat ik dacht dat het een beknopte cursus zou zijn, maar ik heb zoveel tools/programma's leren kennen daar stond ik versteld van. Je doet dit met zoveel enthousiasme en persoonlijke aandacht voor de cursist, dat je je zo thuis voelt. Je bent oprecht betrokken en je gunt mij het allerbeste. Als ik extra hulp nodig had, dan is dat geen probleem en zoek je naar oplossingen om dit samen met jouw team op te lossen, door bijv. een 1 op 1 sessie of als je wat langer blijf zitten na de cursus (sorry daarvoor), dan kan dat ook.
Wat ik erg prettig vind is dat ook betaalbaar is en dat je alles met een lach doet en de humor van een ander ook kan waarderen.
Een stappenplan van hoe bouw je een site, wat moet je installeren en wat niet en tips hoe je bij je klant duidelijkheid kan verkrijgen om een site te kunnen bouwen. Het is fijn als je je tijdens de cursus jouw eigen site kunt bouwen, maar als je er dan een voor een ander moet gaan bouwen; hoe dan verder? Een vervolgcursus zou fijn zijn of één waarbij je up-to-date blijft bij alle ontwikkelingen, etc.

Denise......

De training was zeer leerzaam. Manueala bracht haar kennis over met, humor, geduld en passie.
Het was tevens een verwennerij, van thee/koffie koek,snoep en alle andere lekkers die sfeerverhogend was.
Zonder twijfel was de sfeer en zetting altijd waar positief en inspirerend. Maar ze was ook streng en to the point.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Kundig, geduldig,. Er was voor iedereen tijd.

Janet Iljas

Ik heb de cursus WebAssistent gevolgd bij Weblish. Nog geen moment spijt van gehad! Ik heb in korte tijd veel nieuwe vaardigheden geleerd. Het enthousiasme van Manuela werkt zo aanstekelijk, dat ik... Ik heb de cursus WebAssistent gevolgd bij Weblish. Nog geen moment spijt van gehad! Ik heb in korte tijd veel nieuwe vaardigheden geleerd. Het enthousiasme van Manuela werkt zo aanstekelijk, dat ik na de trainingen vaak thuis gelijk weer aan de slag ging.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het enthousiasme en de betrokkenheid van Manuela

Erica Risiglione

Een leuke, vrolijke, ongedwongen en goed verzorgde workshop. Mijn beeld over bloggen is behoorlijk verandert:). Vooral fijn om meer over het gebruik van juiste woorden en trends te leren. Dank je... Een leuke, vrolijke, ongedwongen en goed verzorgde workshop. Mijn beeld over bloggen is behoorlijk verandert:). Vooral fijn om meer over het gebruik van juiste woorden en trends te leren. Dank je wel.

Metz Bijman

Ik heb de 1 op 1 training wordpress gevolgd bij Manuela en ben ontzettend tevreden. Manuela heeft erg veel kennis van zaken en had antwoord op al mijn vragen. De lessen waren supergezellig en... Ik heb de 1 op 1 training wordpress gevolgd bij Manuela en ben ontzettend tevreden. Manuela heeft erg veel kennis van zaken en had antwoord op al mijn vragen. De lessen waren supergezellig en vlogen voorbij. Nu kan nu zelf aan de slag met de opgedane kennis. Dat lukt zeker

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Fijne dat er een 1 op 1 cursus is. Dan kan het op het tempo van de cursist. Ik heb in 2 ochtenden ontzettend veel opgestoken.

Carla van Klaveren, Knitkids.nl

Fijn training, heel erg effectief. Veel aandacht voor alle zaken die je wilt verwezelijken op je eigen site. Na drie ochtenden was mijn site bijna klaar. Veel handige tips en trucs. Een aanrader!

Rondleiding Leiden

In korte tijd, namelijk 3 avonden, hoor en leer je heel veel. Toch is er altijd tijd om alles te vragen wat je nog een keer uitgelegd wil hebben.
En hoe geweldig dat het dan ook echt lukt!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela heeft een duidelijke stem en laat het de eerste keer gewoon zien, daarna herhaalt ze het stap voor stap. Dat werkt goed. Toch hoop ik dat ik het thuis ook nog allemaal kan.

Van der Giessen Office Support

Rogier Gigengack heeft in een notendop Eigenlijk Alles uitgelegd.
Rogier Gigengack heeft in een notendop Eigenlijk Alles uitgelegd.
Was idd superinspirerend en leuk om met unieke ondernemers uit verschillende disciplines te netwerken. Wanneer is de volgende Web&Pizza? Dank Manuela voor de gastvrijheid.

De Video Assistent

Duidelijk verhaal van Rogier Gigengack. Lekkere Pizza. En een heel warm welkom door Manuela.

Rob de Kruif/ Zanzo

Een avond die start met een heerlijke punt pizza.
Leerzaam en door de mix van geiinteresseerden een erg leuke ervaring.
Door de mix van sprekers zou deze avond een vast patroon moeten...
Een avond die start met een heerlijke punt pizza.
Leerzaam en door de mix van geiinteresseerden een erg leuke ervaring.
Door de mix van sprekers zou deze avond een vast patroon moeten hebben!