Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Al Gelsomoro

Helder, professioneel, uitermate vriendelijk en beschikbaar. Zo heb ik jullie 1-op-1 training ervaren. Hartelijk dank!

Brenda de Bloois VA

Super leerzaam, vlot tempo en weer veel tools gekregen om mee te werken.

Marleen Jansen

Heb 2,5 uur privé training gehad. Aan de hand van mijn lijstje vragen zijn we aan de slag gegaan. Na 2,5 uur waren alle vragen beantwoord, heb zelf alles veranderd aan mijn site wat ik anders wilde,... Heb 2,5 uur privé training gehad. Aan de hand van mijn lijstje vragen zijn we aan de slag gegaan. Na 2,5 uur waren alle vragen beantwoord, heb zelf alles veranderd aan mijn site wat ik anders wilde, zodat ik het vanaf nu ècht zelf kan doen. Voor mij is dit de ideale manier van leren. Dank dank.

Bert Vellema

*Klantvriendelijke en persoonlijke interactie.
*Maken van een complex proces een simpel, overzichtelijk selectiegebeuren.
*Duidelijk advies en begeleiding
*Ervaren en denken ook mee...
*Klantvriendelijke en persoonlijke interactie.
*Maken van een complex proces een simpel, overzichtelijk selectiegebeuren.
*Duidelijk advies en begeleiding
*Ervaren en denken ook mee buiten de betaalde cursus (customer in focus)
*Wij gaan met vertrouwen de juiste keuze maken en selecteren wat bij onze toepassingen past en voor een aanzienlijk lager bedrag dan gebudgeteerd.

GaandeweG

Fijn. Open. Direct. Duidelijk.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

theorie mag korter, meer praktijktijd

HofmanHelpt Office Suppor i.o.

Een leerzame én leuke training tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Prettige to the point training.

Rachella | Boel Support

Ik heb vorige week de training "Een online leeromgeving bouwen" gevolgd bij Weblish en ben daar zeer positief over. Veel informatie ter plekke maar ook naslagwerk mbv video en tekstmateriaal via een... Ik heb vorige week de training "Een online leeromgeving bouwen" gevolgd bij Weblish en ben daar zeer positief over. Veel informatie ter plekke maar ook naslagwerk mbv video en tekstmateriaal via een online leeromgeving om thuis te oefenen. Manuela is een enthousiaste en energieke trainer met een duidelijke uitleg en kennis van zaken.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Erg prettig dat alle benodigde plugins en licenties (zoals Beaver Builder, backup buddy etc.) beschikbaar worden gesteld zodat je deze ook zelf kan gebruiken in de toekomst. Ook learnDash licenties... Erg prettig dat alle benodigde plugins en licenties (zoals Beaver Builder, backup buddy etc.) beschikbaar worden gesteld zodat je deze ook zelf kan gebruiken in de toekomst. Ook learnDash licenties mag je gebruiken zolang het als oefening is. Goede online leeromgeving om thuis eea rustig te herhalen en, ook belangrijk, een erg lekker lunch :-)

Liset

Hele duidelijke rustige uitleg, vragen worden beantwoord en je wordt goed begeleid! Precies wat ik zocht

zeer geduldig

Ilse, VIA Support Office

Hele informatieve training. Naast het bouwen van een online leeromgeving ook heel veel informatie over handige plugins, verhuizen van een website etc. Erg veel geleerd!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Duidelijke training met goede online begeleiding. Fijn dat je alle benodigde licenties voor het bouwen van de online leeromgeving, het maken van backups en beaver builder beschikbaar stelt. We gaan... Duidelijke training met goede online begeleiding. Fijn dat je alle benodigde licenties voor het bouwen van de online leeromgeving, het maken van backups en beaver builder beschikbaar stelt. We gaan daar eens goed mee experimenteren! Bedankt voor de gezellige maar zeker heel informatieve training, daar kunnen we wat mee!

Anja H.

Een heel goede training voor VA's om de basis van hun WordPress-kennis verder te verbreden, kennis te maken met de vele tools, tips & trics die aangereikt worden en de eerste stappen in... Een heel goede training voor VA's om de basis van hun WordPress-kennis verder te verbreden, kennis te maken met de vele tools, tips & trics die aangereikt worden en de eerste stappen in onlinemarketing en social media te zetten. Een absolute must voor alle managementondersteuners die hun eigen bedrijf hebben of willen starten. Gewoon the place to be wanneer je je technische kennis en vaardigheden naar een hoger niveau wil brengen. Hier leer je het echt!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het accent ligt op het in de praktijk brengen, het ontdekken en al doende leren.
Kennis wordt aangereikt maar je gaat zelf aan de slag; je leert zelf je weg vinden, de oplossingen voor je hindernissen te ontdekken en toe te passen.
Echt iets voor ondernemende, zelfredzame mensen. Niet iets voor mensen die graag op de achterbank van de bus hangen en graag alles op een pluche kussen aangereikt krijgen.