Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Annemarie van den Berg-Nap

Leuke en praktische training waar je meteen wat aan hebt!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterk: Een praktische, no-nonsens insteek, hartelijke trainster, kleine groep

Verbeterpunt: Het gaat soms iets te snel - er is tijdens training weinig ruimte voor vragen/feedback

Rosemarie

Praktisch en to-the-point. Veel ruimte voor eigen inbreng.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela is een fijn en heel enthousiast persoon met veel kennis welke zij graag helder en duidelijk overbrengt!

Ton Konings

100% tevreden. Fantastische communicatie, toegankelijkheid en hulpvaardigheid.

Nee

Ton Konings

Manuela van Prooijen heeft veel kennis op haar terrein. Wil die kennis graag delen en doet dit op een onbevangen en vertrouwenwekkende manier. Ook na de gegeven cursus blijft zij geïnteresseerd en... Manuela van Prooijen heeft veel kennis op haar terrein. Wil die kennis graag delen en doet dit op een onbevangen en vertrouwenwekkende manier. Ook na de gegeven cursus blijft zij geïnteresseerd en hulpvaardig

De vragen die ik had tijdens de sessie werden goed beantwoord. Problemen wat de kop stak werden
direct opgelost. En zoals afgesproken werd mijn website live gezet.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: Kennis van zaken en zeer gedreven in wat ze doet.

Tips: Geen

Hoeve Landzicht

Duidelijk en compact

Sterke punten, verbeterpunten of tips

wellicht wat meer informatie over 'foutmeldingen' , deze kwamen tijdens de les niet voor alleen toen ik zelf bezig ging wel, evengoed uitgekomen en anders had ik het later gevraagd maar wellicht... wellicht wat meer informatie over 'foutmeldingen' , deze kwamen tijdens de les niet voor alleen toen ik zelf bezig ging wel, evengoed uitgekomen en anders had ik het later gevraagd maar wellicht zijn er voorkomende foutmeldingen die behandeld kunnen worden

Joris van Waveren

Positief, hands-on

Claudia de Wilde / Reyes Media

Er wordt je veel geleerd in een korte tijd en in een gezellige en ontspannen sfeer.

Rob Stapersma

Een zeer fijne training, met hands-on mentaliteit en hulpvaardig !

Marjan Marinissen / CoachConfetti / MarjanCoaching

Manuela van Weblish heeft oprechte belangstelling voor je bedrijf en hoe je dat door je website zo goed mogelijk neer kunt zetten. Op deze persoonlijke manier heb je een website en een training... Manuela van Weblish heeft oprechte belangstelling voor je bedrijf en hoe je dat door je website zo goed mogelijk neer kunt zetten. Op deze persoonlijke manier heb je een website en een training WordPress in één. Een training met een Gouden Randje!!