Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Marja Avenhuis

Byzonder praktische training met veel onderwerpen, tips en trucs. Ook de service van de diverse abonnementen is een groot pluspunt. Bovendien gemoedelijk, heel gezellig, fijne groepssfeer, lekker... Byzonder praktische training met veel onderwerpen, tips en trucs. Ook de service van de diverse abonnementen is een groot pluspunt. Bovendien gemoedelijk, heel gezellig, fijne groepssfeer, lekker lunches, app-groep voor ondersteuning van elkaar.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: zeer deskundig, praktisch, veel onderwerpen/skills leren, fijne locatie. Topteam van docenten (Suzanne iets minder ivm gedrevenheid)!
Verbetertips: Meer tijd voor oefeningen....
Verbetertips: Meer tijd voor oefeningen. Bijv. huiswerkopdracht maken en volgende week bespreken door bijv. 1ste half uur hier voor te reserveren.
Deelnemersgroep zou ik max. 8 personen prettiger vinden.

Carolyn Krijnse Locker, CARO Management Support

Zeer leerzaam, veel tips ontvangen, gezellige groep, goede gedreven en gezellige trainer.

Advance

Weblish geeft met de training WebAssistant ontzettend veel pratische handvaten om aan de slag te gaan of je te verbeteren in te zetten in de online dienstverlening. Uitgebreid aanbod - zeer goed... Weblish geeft met de training WebAssistant ontzettend veel pratische handvaten om aan de slag te gaan of je te verbeteren in te zetten in de online dienstverlening. Uitgebreid aanbod - zeer goed samengesteld en uitstekend verzorg met naslagwerk.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

De volgorde van de lessen is goed over nagedacht. Voor mij persoonlijk vond ik de 3de les over website beheer de meest lastige. Deze zou misschien in een soort samenvatting aan het einde van de... De volgorde van de lessen is goed over nagedacht. Voor mij persoonlijk vond ik de 3de les over website beheer de meest lastige. Deze zou misschien in een soort samenvatting aan het einde van de cursus nog een keer voorbij kunnen komen omdat je dan meer inzicht hebt in waar e.e.a. voor dient.

Tatjana van Dijkhuizen

Een leuke training met een hele gezellige groep! Sommige onderdelen hadden iets langer mogen duren zoals bijv. mailchimp

Sterke punten, verbeterpunten of tips

De trainingstijden verlengen naar min. 3 uur per keer. Voor de rest helemaal top!

Brenda de Bloois

Zeer leerzaam en goed geregeld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Les mailchimp en blog had van mij uitgebreider gemogen

Annette Wegkamp | Offus.nl

Manuela en Debby delen hun kennis en kunde in een ongedwongen en gezellige sfeer. Niets is teveel, voor werkelijk alles wordt ter plekke een oplossing bedacht en altijd staan ze paraat voor tips en... Manuela en Debby delen hun kennis en kunde in een ongedwongen en gezellige sfeer. Niets is teveel, voor werkelijk alles wordt ter plekke een oplossing bedacht en altijd staan ze paraat voor tips en tricks.

Hun enthousiasme werkt aanstekelijk. Wat een geweldig kundig, behulpzaam en gastvrij team.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: kennis en kunde, gastvrij, professioneel, laagdrempelig.

Jonna Krikken

Manuela is echt een topper, ze helpt je waar ze kan als je het even niet snapt.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

De training gaat erg snel, ik zou willen aanrijden om 2 x zoveel de tijd te nemen en meer oefeningen, dan zie je sneller waar het kwartje wel of niet valt.

Ina

Erg leerzame en interaktieve training!
Leuke, diverse groep.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Een sterk punt is gelijk ook een zwak punt. Documentatie bij de modules is summier, vooral bij Wordpress. Ik merkte bij mezelf en anderen dat je daar onzeker van kunt worden. Je wilt alles... Een sterk punt is gelijk ook een zwak punt. Documentatie bij de modules is summier, vooral bij Wordpress. Ik merkte bij mezelf en anderen dat je daar onzeker van kunt worden. Je wilt alles opschrijven en bent bang dat je iets belangrijks mist. Documentatie waar je je eigen aantekeningen bij maakt kan helpen daar structuur in aan te brengen.
Maar het sterke punt van weinig documentatie is dat je het zelf uit moet zoeken en/of aan anderen vraagt. Dat beklijft waarschijnlijk wel beter... maar even iets terugzoeken lukt dan weer niet.

Alle informatie werd overigens aangevuld met tutorial filmpjes, info op facebook, info die in de dropbox of per mail werd gedeeld. Dat was fijn, maar misschien op iets teveel verschillende plekken ipv centraal op 1 plek alle docu delen. Dan hoef je niet zo te zoeken ?.

Moondream Professional Organizer

Heel veel geleerd in korte tijd, zeer goede begeleiding!

Lekker tempo, precies op maat.

Persoonlijke aandacht: top!