Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Goede opbouw, duidelijke uitleg en heel goed toepasbaar.

Samantha

Wat een fijn bedrijf! Ik heb de prive Wordpress workshop gevolgd en dit was echt een top besluit. Ik heb al mijn leerdoelen bereikt en zelfs meer. Als de workshop uitloopt is dat geen enkel... Wat een fijn bedrijf! Ik heb de prive Wordpress workshop gevolgd en dit was echt een top besluit. Ik heb al mijn leerdoelen bereikt en zelfs meer. Als de workshop uitloopt is dat geen enkel probleem. Ik kom snel nog een workshop bij jullie volgen. Top!!!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Flexibel, duidelijk en ongedwongen.

Marja Avenhuis

Praktisch en duidelijke uitleg

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Dat het een workshop is en geen webinar. Live aanwezig, veel tips en adviezen

Fijne training, wel wat minder punten behandeld dan ik in gedachten had maar dat komt dan een volgende keer weer, fijn dat er langer tijd werd genomen dan tot 12.00 uur. Deze flexibiliteit is... Fijne training, wel wat minder punten behandeld dan ik in gedachten had maar dat komt dan een volgende keer weer, fijn dat er langer tijd werd genomen dan tot 12.00 uur. Deze flexibiliteit is mooi.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het is goed te vermelden dat je zelf een laptop mee moet brengen.

HET WIJNMAGAZIJN

Fijne kleine groep, heldere uitleg, goede pointers

Sterke punten, verbeterpunten of tips

misschien training ooit opsplitsen in training voor beginners en training met pointers voor mensen die al met mailchimp begonnen zijn?

Stretchconsult

Ik heb een individuele WP training gevolgd bij Samir Rafiq van Weblish. Samir is heel bekwaam en behulpzaam en daarnaast ook doortastend. Door Samir is het mij gelukt om naar mijn tevredenheid in... Ik heb een individuele WP training gevolgd bij Samir Rafiq van Weblish. Samir is heel bekwaam en behulpzaam en daarnaast ook doortastend. Door Samir is het mij gelukt om naar mijn tevredenheid in korte tijd een WP website te maken.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Zeer praktisch, toepasbaar en op maat.

Jenny Lenting / VA voor coaches

Cursus Online leeromgeving bouwen was oprecht top. Het is een training met inhoud, gegeven door iemand die weet waar ze het over heeft. Manuela weet op een vlotte duidelijke manier te verwoorden... Cursus Online leeromgeving bouwen was oprecht top. Het is een training met inhoud, gegeven door iemand die weet waar ze het over heeft. Manuela weet op een vlotte duidelijke manier te verwoorden waar je op moet letten en wat de stappen zijn. Ik had al eerder met Learndash gewerkt, maar dit was echt een verdiepingsslag en daar was ik naar op zoek.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela weet heel veel van WordPress en dat werkt in heel de cursus door.

Jacqueline Keizers - Online Business Boutique

Heb eind 2017 de training WebAssistant gevolgd met een leuke en enthousiaste groep, waarmee we nog steeds contact hebben. In die paar maanden een hele hoop praktijkervaring opgedaan met... Heb eind 2017 de training WebAssistant gevolgd met een leuke en enthousiaste groep, waarmee we nog steeds contact hebben. In die paar maanden een hele hoop praktijkervaring opgedaan met verschillende technische tools en m'n eigen website gebouwd. Iedere week kwam er een andere technische tool/expertise aan bod en gingen we tijdens de training er zelf mee aan de slag. Hierdoor raakte je meteen vertrouwd met de tools en kun je dit meteen inzetten voor je eigen klanten. Manuela gaf deze training iedere week met veel enthousiasme en humor, waardoor ik iedere les bruisend van energie naar huis ging, gemotiveerd om er meteen mee aan de slag te willen gaan. Ik kan deze technische praktijktraining van harte aanbevelen wanneer je als VA/WebAssistant ook technische ondersteuning aan je klanten wilt bieden. Ook het bouwen van je website is onderdeel van deze training, waardoor je na afloop meteen iets moois hebt staan wat je zelf gebouwd hebt.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Niet alleen tijdens de trainingsdagen leer je wat, ook tussendoor als je met de medecursisten afspreekt om samen te werken aan de lesstof en door je vragen te delen in de facebookgroep van deze... Niet alleen tijdens de trainingsdagen leer je wat, ook tussendoor als je met de medecursisten afspreekt om samen te werken aan de lesstof en door je vragen te delen in de facebookgroep van deze training. Ook na afloop van de training, blijf je lid van de facebookgroep om je vragen te kunnen stellen wat heel fijn is.

Jacqueline Keizers - Online Business Boutique

Heb de training Online Leeromgeving Bouwen gevolgd. Tijdens de training heb ik het geleerde meteen in de praktijk kunnen toepassen voor mijn stageklant. Een hele fijne, praktijkgerichte training met... Heb de training Online Leeromgeving Bouwen gevolgd. Tijdens de training heb ik het geleerde meteen in de praktijk kunnen toepassen voor mijn stageklant. Een hele fijne, praktijkgerichte training met een gezellige kleine groep waardoor er veel persoonlijke aandacht was voor vragen die we hadden. Manuela geeft deze training met veel enthousiasme, humor en to the point. Door het geleerde meteen tijdens de cursus toe te passen, voel ik me nu voldoende vertrouwd hiermee om ook online leeromgevingen voor klanten te gaan bouwen. Ik kom graag weer eens terug voor een andere training!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Door het enthousiasme waarmee Manuela de training geeft, krijg je er zelf ook erg veel zin in om in de praktijk mee verder te gaan. Ze legt het allemaal to the point en duidelijk uit waardoor je... Door het enthousiasme waarmee Manuela de training geeft, krijg je er zelf ook erg veel zin in om in de praktijk mee verder te gaan. Ze legt het allemaal to the point en duidelijk uit waardoor je vertrouwd raakt met dit stukje techniek. De cursusduur van 2,5 uur had voor mij wel iets langer gemogen. Doordat onze groep allemaal nog vragen had, liep het iedere keer wel uit, maar dat was geen probleem. Manuela hielp ons net zolang tot alle vragen beantwoord waren.

Al Gelsomoro

Helder, professioneel, uitermate vriendelijk en beschikbaar. Zo heb ik jullie 1-op-1 training ervaren. Hartelijk dank!