Weblish

Niveau van de training

Refocus & Control online business support

Webassistant online compleet

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Duidelijke uitleg, leuk huiswerk waardoor het makkelijk vol te houden is. Door Weblish kan ik mijn klanten van nog meer diensten ondersteunen.

Reactie Weblish:

Dank voor deze mooie woorden, Badiz! Je bent ook echt als een speer door het programma gegaan. Ik wil jou veel succes wensen met je bedrijf!

Myra van den Boorn-Langeweg/ MYRA4U Virtual Business Support

Technisch VA doe het zelf jaaropleiding

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Fijne opzet, duidelijke uitleg, goed te volgen

Mirjam

Ik heb bij Manuela van Weblish de cursus WordPress voor beginners (privéles) gevolgd. Websites maken is niet echt mijn ding en ik ben heel onhandig, maar dankzij Manuela heb ik nu toch een werkelijk... Ik heb bij Manuela van Weblish de cursus WordPress voor beginners (privéles) gevolgd. Websites maken is niet echt mijn ding en ik ben heel onhandig, maar dankzij Manuela heb ik nu toch een werkelijk prachtige website én weet ik hoe ik deze zelf kan bijhouden en wijzigen! Super blij mee!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ze staan open voor vragen, ook buiten de cursus om. Ze gaan door tot jij tevreden bent.

Nancy Minguel

Ik volg al een jaar opleidingen bij weblish, . Ik probeer bij alle events aanwezig te zijn. Weblish is een TOPPER. Ik kan niets klagen over hun. Op vragen of huiswerken reageren ze echt heel snel... Ik volg al een jaar opleidingen bij weblish, . Ik probeer bij alle events aanwezig te zijn. Weblish is een TOPPER. Ik kan niets klagen over hun. Op vragen of huiswerken reageren ze echt heel snel erop. Na je opleiding ben je helemaal klaar om met je bedrijf te beginnen. Ze hebben heel veel aan mijn leven toegevoegd!!!!!!!!!!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Alle sterkte punten in huis

Marnix van Doorn

Enorm net bedrijf, denkt met je mee. Daarnaast hebben ze echt veel expertise. Halverwege mijn cursus veranderd was geen probleem, dingen verzetten ook niet. Ze zijn enorm flexibel hierin. Niet vaak... Enorm net bedrijf, denkt met je mee. Daarnaast hebben ze echt veel expertise. Halverwege mijn cursus veranderd was geen probleem, dingen verzetten ook niet. Ze zijn enorm flexibel hierin. Niet vaak met een partij van deze klasse samengewerkt.

- Sterke en heldere communicatie;
- Vakkennis tot de max;
- Flexibel en denkt met jou mee;
- Overtreft echt alle verwachtingen.

Melissa

Ik kan niet anders dan ze alle 5 sterren geven. Wat een topservice. Ze helpen je met welke vraag dan ook, zijn goed bereikbaar en zijn erg duidelijk en meedenkend. Zeker een aanrader. En uiteraard... Ik kan niet anders dan ze alle 5 sterren geven. Wat een topservice. Ze helpen je met welke vraag dan ook, zijn goed bereikbaar en zijn erg duidelijk en meedenkend. Zeker een aanrader. En uiteraard zijn de trainingen ook duidelijk en goed ingedeeld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

de goede bereikbaarheid en het meedenken is echt een sterk punt.

Thijs de Jong

Als je een zeer toegankelijk, vriendelijk en dicht bij de mensen staande 'school' zoekt, moet je hier zijn. De trainers zijn zeer kundig en heel toegankelijk. Manuela en haar crew staan midden in de... Als je een zeer toegankelijk, vriendelijk en dicht bij de mensen staande 'school' zoekt, moet je hier zijn. De trainers zijn zeer kundig en heel toegankelijk. Manuela en haar crew staan midden in de maatschappij en blijven heel dicht bij zichzelf. Ze staan open voor ideeën en weten iedereen naar een hoger niveau te krijgen. Niet door het oplezen van vaste formats, maar op een hele natuurlijke manier, het gevoel geven dat je een op maat gemaakte opleiding volgt! Ze nemen de tijd voor je en zijn heel open en eerlij; "Ohhh dat kan natuurlijk ook zo, zal ik dat even laten zien? das ook Leuk!!". Hun kennis van zaken is enorm en de enthousiaste en vrolijke manier van overbrengen maakt mij heel blij tijdens het maken van mijn 'huiswerk'. Ik heb er heel veel mogen leren en ben blij dat ik deze stap ooit hebt gezet. Bij twijfel kies absoluut voor Weblish!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

heel dicht bij zichzelf gebleven. Heel veel kennis. Super enthousiast.

Stichting Historia Medicinae

Instructie hoe een begin te maken met de opmaak van een website met WordPress is mij uitstekend bevallen. Heldere instructie, gericht op vragen en inhoudelijke doelen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Klantgerichte opstelling, open voor ondersteuning

Van Scherpenzeel Makelaars

Erg fijne training gehad! In een middag veel geleerd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Samir had op voorhand onze website bekeken en had veel tips voor ons.

el-nova

Heel vakkundig geholpen

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela denkt met mij mee en heel creatief met haar op maat gemaakte oplossingen.