Kwaliteit
Flexibel
Kennis van zaken
Eerlijk

Wouter Noordijk

Heldere uitleg over de diverse tools, en het gebruik ervan. Leuke interactie doormiddel van een poll met een aantal keuze vragen.

Tips voor verbetering

Geen, op naar de volgende seminar!

Nedlandic B.V.

Mijn ervaring met Webleads is uitstekend. Het team is deskundig en toegewijd. Sterk aanbevolen!

Tips voor verbetering

Tot op heden geen tips of verbeteringen.

Online Tapijttegels

Google optimalisatie

Tuinplant.nl

Super service, deskundig en weten goed wat past bij bedrijf

Middendorp Montage

Zeer positieve ervaring. Kundige en betrokken mensen die onze online zichtbaarheid, website en marketing hebben weten te verbeteren.

Tips voor verbetering

De communicatie t.a.v. planning van grotere projecten kan in sommige gevallen beter.

Israël Idoed Reizen

Als marketing- en communicatiestagiaire bij Israël Idoed Reizen ben ik erg tevreden met de samenwerking die we hebben met Webleads als extern bureau! Er worden goede, degelijke advertenties... Als marketing- en communicatiestagiaire bij Israël Idoed Reizen ben ik erg tevreden met de samenwerking die we hebben met Webleads als extern bureau! Er worden goede, degelijke advertenties ontworpen voor bijvoorbeeld Facebook. Ook qua online marketing is er veel kennis in huis bij dit bureau! Ik krijg altijd vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Dus kortom top.

Tips voor verbetering

Qua klantvriendelijkheid over de mail kan het misschien beter, maar dit is niet de ervaring die ik zelf heb (meer mijn stagebegeleider).

Bossenbroek Man

Fijn no-nonsens bedrijf, korte lijnen, doorpakken! Kortom ...zo wil je het graag zien als klant!!

Tips voor verbetering

Om qua social media nog gerichter te kunnen zijn is het voor ons belangrijk te weten hoe mannen op berichten zouden kunnen reageren ten opzichte van vrouwen. Nu wordt er ook veel op gevoel afgegaan... Om qua social media nog gerichter te kunnen zijn is het voor ons belangrijk te weten hoe mannen op berichten zouden kunnen reageren ten opzichte van vrouwen. Nu wordt er ook veel op gevoel afgegaan en misschien is het mogelijk om hier nog meer op te meten.

Evert van Dasselaar / Dassie

Sinds de samenwerking met Webleads is mijn webshop verkoop enorm toegenomen, fijne samenwerking.

Tips voor verbetering

Geen tips, gaat uitstekend zo

Europa Parket BV

Al jarenlang maken wij gebruik van verschillende diensten die Webleads biedt. De medewerkers van Webleads zijn zeer vakkundig, denken vooruit en denken altijd met ons mee. Door de korte... Al jarenlang maken wij gebruik van verschillende diensten die Webleads biedt. De medewerkers van Webleads zijn zeer vakkundig, denken vooruit en denken altijd met ons mee. Door de korte communicatielijnen is het zeer prettig om met hen samen te werken!

Cantique / TheShopbuilders

Google campagnes en klanten over en weer aanbrengen