Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Jan van de Ruitenbeek

Mooie, leuke gezellige winkel. Groot assortiment.

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Heel erg bedankt voor deze mooie review en feedback.

W.Stoel

Zeer goed geholpen

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Hartelijk dank voor deze 5-sterren beoordeling!

Hilbrink

Er wordt de tijd genomen voor jou als klant en men denkt heel goed met de klant mee. Daardoor kom je soms tot verassende eindresultaten!!

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Enorm bedankt voor deze mooie feedback Martine!

Nynke Zonnenberg-Aardema

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Dank je wel voor deze positieve beoordeling Nynke!

De Fluiter

Zeer klantgericht en meedenkend in opties

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Heel hartelijk dank voor deze lovende review Jack!
Met vriendelijke groet

M

Prima hulp

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Dank je wel voor het delen van jouw ervaring M!

Monique

Mooie winkel met veel keuze. We hebben een goed advies gehad van Nikus. We zijn erg blij met de aankoop! We komen zeker terug als we ooit weer een bank nodig hebben

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Heel fijn om te lezen dat jullie zo goed geadviseerd zijn door Nikus! Dank je wel voor het achterlaten van deze review en veel plezier met jullie aankoop!
Met vriendelijke...

Hermien Hein

Wij kopen hier al jaren onze meubelen, veel keuze en een goed advies.

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Ontzettende bedankt voor deze positieve review Hermien!

S

Goede ervaring

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Hartelijk dank voor deze 5 sterren S!

K

Zeer , zeer slechte ervaring helaas met Weber Woonwereld! 1 oplichterij! Ze bieden een laagsteprijsgarantie aan plus 10 procent als je elders goedkoper product vind. In dit geval hadden we een bank... Zeer , zeer slechte ervaring helaas met Weber Woonwereld! 1 oplichterij! Ze bieden een laagsteprijsgarantie aan plus 10 procent als je elders goedkoper product vind. In dit geval hadden we een bank die elders goedkoper was. Dit gemeld bij Weber , de mevrouw aan de telefoon vond het belachelijk dat we dit melden. Maar dit is juist een service die ze aanbieden groot op hun website. Totdat je er dus daadwerkelijk werk van maakt. We kregen het verschil niet terug dan hadden we eerst de bank moeten kopen mailden ze. Vervolgens belde ze dat dat toch niet klopt wat ze zei maar dan de 10 procent niet mogelijk was omdat het niet op ging op het gehele bedrag. Vervolgens belde de manager dat hij ons begreep en zélfs ook vond dat je de zin ; ✔️ Laagste prijsgarantie
Bij Weber Woonwereld doen wij ons best om kwaliteit te leveren tegen de laagste prijs. Omdat wij zeker zijn van onze prijsstelling geven wij na aanschaf het prijsverschil plus tien procent terug als een identiek product onder dezelfde voorwaarden elders goedkoper wordt aangeboden, zelfs tot 14 dagen na levering. U betaalt dus nooit teveel!

op 2 manieren kon opvatten, maar wilde het ook niet nakomen wat ze op de site beloofd.
Wij hebben een zaak en wilde meerdere banken en stoelen aanschaffen.
Maar voor ons geen Weber Woonwinkel!
1 oplichterij! dus bij deze, kijk goed uit met meubels aanschaffen want aan hun beloofde woorden word niet nageleefd

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent Korne.
Wij staan achter de door ons geschreven teksten op onze website en vinden dat deze duidelijk vermeld staan.
Met vriendelijke...
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent Korne.