Lars Peeters

Snelle en klantvriendelijke service!

Flexibel, klantvriendelijk en snel!

Adam

Mooie schoenen

handig

Richard

Zeer fijn in omgang professioneel enthousiast en vriendelijk

Ik ben heel professioneel en enthousiast geholpen, ik had een best wel lastige specifieke vraag over wat voor werkschoenen er bij mij paste met een brede voet en ze konden mij precies vertellen welk... Ik ben heel professioneel en enthousiast geholpen, ik had een best wel lastige specifieke vraag over wat voor werkschoenen er bij mij paste met een brede voet en ze konden mij precies vertellen welk en waarom.
Daardoor ben ik meer van ze af gaan nemen elke vraag die ik stelde werd vriendelijk beantwoord en op een professionele manier naar een oplossing gezocht. Dit heb ik zeer fijn ervaren en raad dit bedrijf dus bij iedereen aan!

Marianne

Professioneel bedrijf

Correct te woord gestaan en snel geleverd!

Sara

Snel geleverd

Overzichtelijke webshop en goede prijzen!

F

Direct leverbaar is bij Wear2work.nl 3 dagen later

Geen idee

Reactie Wear2Work.nl:

Beste,
Ten eerste bedankt voor de review en je bestelling bij Wear2work. Wij hebben even in de order meegekeken en zien dat er twee van de drie bestelde sweaters niet voorradig waren.
In de...
Beste,
In de check-out fase vermeldden wij nog dat het gewenste aantal niet direct voorradig is. Toen jij de order hebt doorgezet zijn de ontbrekende producten direct besteld en binnen de gecommuniceerde levertijd van drie werkdagen verstuurd.
Door de weersomstandigheden (sneeuwval) heeft PostNL moeite gehad met alles tijdig uit te leveren. Wij zien dat de bestelling in het distributieproces helaas twee dagen vertraging heeft opgelopen. Uiteraard willen wij hiervoor onze excuses aanbieden maar hopen hier op je begrip.
Voor nu hopen wij dat je tevreden bent met de ontvangen producten. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen of deze situatie nog verder kunnen toelichten horen wij dit graag.
Wear2work

R

Komen beloftes niet na

?

Reactie Wear2Work.nl:

Beste,
Bedankt voor de geschreven review. Helaas kunnen wij geen bestelling vinden met het mailadres of de naam die jij voor deze review hebt gebruikt. Graag komen wij met je in contact om te bespreken wat er exact is misgegaan en hoe wij eventueel voor een oplossing kunnen zorgen.
Als jij graag wilt dat wij meedenken kun je contact opnemen via Klantenservice@Wear2work.nl, of bellen naar 0343-410110.
Alvast bedankt en horen graag van je!
Wear2work

Lisa

Kwaliteit én service waar je U tegen zegt! :) Bij Wear2work ben ik vaste klant geworden, zowel voor mijn bedrijfskleding als gewoon particuliere aankopen. Dankzij hun uitgebreide assortiment is er... Kwaliteit én service waar je U tegen zegt! :) Bij Wear2work ben ik vaste klant geworden, zowel voor mijn bedrijfskleding als gewoon particuliere aankopen. Dankzij hun uitgebreide assortiment is er genoeg keuze en ook de kwaliteit is top! De klantenservice is zeer vriendelijk en denkt graag mee voor advies, ook als er een probleem of miscommunicatie is wordt deze zeer netjes opgelost. Om het al ben ik mega tevreden en heb er niks op aan te merken, ga zo door toppers!

Klantenservice en een uitgebreid assortiment

Guus

Top service!

Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Vriendelijk personeel!

priscilla

Is een prima bedrijf alleen jammer dat de kwaliteit van de sweaters 3voor €30 en de t-shirts 5 voor €20 niet meer van dezelfde kwaliteit zijn als we van ze waren gewend veel dunner materiaal en heel... Is een prima bedrijf alleen jammer dat de kwaliteit van de sweaters 3voor €30 en de t-shirts 5 voor €20 niet meer van dezelfde kwaliteit zijn als we van ze waren gewend veel dunner materiaal en heel snel kapot

goede service