2050 beoordelingen

2050 Reviews

Hans vliege onderhoud

Snelle levering en naar verwachting

??

Ionita Lucian

Heel goed

Netjes en snel

goed

Martijn

Snel geleverd. Duidelijke info over de producten op de site

Petra

Ik was verledenweek in de winkel . vriendelijke gezellige dame, die me goed heeft geholpen. ik kreeg zelfs koffie aangeboden.

verstand van zaken, fijne overzichtige winkel.

MCH Camerabeveiliging

Zojuist een bestelling bij Kevin geplaatst. Wat een Topmedewerker,zeg! Duidelijke uitleg,zeer vriendelijk en meedenkend!

Duidelijke website,maar ook telefonisch goed bereikbaar!

Anita Steffers

Net mijn puma werkschoenen opgehaald bij post nl. Ze zitten geweldig. Snelle levering, en gratis sokken. Super!

Snelle levering en leveringsinformatie

K. Opheij

Goeie kleding. Jammer dat als je iets wil retourneren,( niet de goede maat)het voor je eigen rekening is. Ik heb nu weer niet de goede maat, maar ben dan al 15,- kwijt aan de verzendkosten. Dus ik... Goeie kleding. Jammer dat als je iets wil retourneren,( niet de goede maat)het voor je eigen rekening is. Ik heb nu weer niet de goede maat, maar ben dan al 15,- kwijt aan de verzendkosten. Dus ik ben bijna net zoveel kwijt als dat de kleding kost. 1e keer was het niet mijn fout. Toen hadden ze vrouwenmodel gestuurd ipv mannen.

Snelle verzending, goede kleding

Reactie Wear2Work.nl:

Ten eerste hartstikke bedankt voor je feedback. Doordat we dit erg serieus nemen zijn we druk bezig om de retourkosten voor onze Belgische klanten te beperken. We verwachten op de korte termijn een... Ten eerste hartstikke bedankt voor je feedback. Doordat we dit erg serieus nemen zijn we druk bezig om de retourkosten voor onze Belgische klanten te beperken. We verwachten op de korte termijn een overeenkomst te hebben met een pakketdienst waarmee de retourneringen voor onze Belgische klanten gehalveerd kunnen worden.
Voor de huidige bestelling hebben wij je een mail gestuurd. We willen er namelijk graag voor zorgen dat jij nu zeker de juiste maat ontvangt en er geen retourkosten meer betaald hoeven te worden.

Ap

Snelle en correcte levering

Groot assortiment

gerard

Super vriendelijk personeel in de winkel

weet waar ze het over hebben